|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני רק רוצה להגיד שצבא זה חרא :eyes: |
לפני שנתיים הייתי מסכים איתך
היום ????? בחיים לא =]] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
לפני שנתיים הייתי מסכים איתך
היום ????? בחיים לא =]] |
בגלל שאתה צעיר ולא הגעת לרמת שחיקה אפילו רבע ממה שאני הגעתי...
בלי קשר לפציעה אני נשחקתי ולא יכולתי לחכות לשניה שאני אשתחרר כי סבלתי כל יום שעבר בחודשים האחרונים שלי...
קיצר עזוב... העיקר אני כבר לא שייך לצבא וזהו... :rolleyes: |
|
|
| skelz |
איך אפשר לצאת מהצבא חוץ מקב"ן ועריקות+כלא? :)
אתמול הייתי עד 12 בבסיס.. כוסעמק
לא רוצה יותר להיות בחילל אוויר הזה ארררררררר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בגלל שאתה צעיר ולא הגעת לרמת שחיקה אפילו רבע ממה שאני הגעתי...
בלי קשר לפציעה אני נשחקתי ולא יכולתי לחכות לשניה שאני אשתחרר כי סבלתי כל יום שעבר בחודשים האחרונים שלי...
קיצר עזוב... העיקר אני כבר לא שייך לצבא וזהו... :rolleyes: |
אני יודע שסבלת
אבל לא נראה לי ששנתיים בצבא זה צעיר =] |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני רק רוצה להגיד שצבא זה חרא :eyes: |
+1 |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by skelz
איך אפשר לצאת מהצבא חוץ מקב"ן ועריקות+כלא? :)
אתמול הייתי עד 12 בבסיס.. כוסעמק
לא רוצה יותר להיות בחילל אוויר הזה ארררררררר |
איזה כיף שיצאתי מהחיל המזדיין הזה:)
השבוע הגעתי 3 ימים ב8 לבית וחשבתי "כוסעמק כמה זמן לקח לי!!" בחיל האוויר הייתי אומר תודה אם זאת הייתה השיגרה שלי
:stongue:
מישו ראה מה אלעזר שטרן ההומהומו הזה מתכנן? להתנקש בו ומהר!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני יודע שסבלת
אבל לא נראה לי ששנתיים בצבא זה צעיר =] |
הכל יחסי חמוד... בעיקר שהמחזור שלי השתחרר לא מזמן אז גם שנתיים זה נראה לי צעיר...
פעם הייתי יכול להגיד שאחרי שנתיים אתה מקבל ותיקות... אבל גם ביטלו את זה וגם אתה ג'ובניק אז זה לא רלוונטי |
|
|
| Glenn-Holmes |
ממממ טוב אני כבר מכיר תראש של שחר אז אני יכין אותך מראש רועי שעכשיו הוא יגיד
"טוב מה אתה תופס מזה שהיית לוחם
איך אני שונא את אלה שמנפנפים בזה מול אלה שהיו ג'ובניקים"
אז תהיה מוכן לזה...
לשחר אני יגיד
לפני שאתה מתייחס לזה ככה...
תקרא טוב ותבין שזה לא בא כאן כדי להעליב...אלא כדי להבין שאין כמעט סיכוי שבשלוש שנות שירות תעבור את רמת השחיקה (הפיזית בטוח שאין סיכוי) שאדם ששירת כלוחם עבר
ואני יודע את זה
וגם אתה יודע את זה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ טוב אני כבר מכיר תראש של שחר אז אני יכין אותך מראש רועי שעכשיו הוא יגיד
"טוב מה אתה תופס מזה שהיית לוחם
איך אני שונא את אלה שמנפנפים בזה מול אלה שהיו ג'ובניקים"
אז תהיה מוכן לזה...
לשחר אני יגיד
לפני שאתה מתייחס לזה ככה...
תקרא טוב ותבין שזה לא בא כאן כדי להעליב...אלא כדי להבין שאין כמעט סיכוי שבשלוש שנות שירות תעבור את רמת השחיקה (הפיזית בטוח שאין סיכוי) שאדם ששירת כלוחם עבר
ואני יודע את זה
וגם אתה יודע את זה |
אני אוסיף למה שאתה אומר ואגיד שזה שאמרתי שהוא ג'ובניק ולא יבין זה לא כדי לתפוס תחת אלא כדי להדגיש נקודה שאין כזה דבר טחינת צעירות בתור ג'ובניקים... מקסימום עוד תורנות או עוד שבת פעם בכמה זמן...
ואיפה שאני הייתי כשאתה צעיר אתה טוחן מטבחים ותורניות ועמדות סטטיות כמו כלב וכשאתה ותיק אתה לא אמור לעשות את הדברים האלה
למרות שאצלנו בחטיבת הנחל ביטלו את הותיקות וגם בתור מחזור אחרון נטחנתי בעמדות סטטיות 3-3, עשיתי מטבחים ואפילו שלחו אותי פעם אחת לבנות אוהלים ולנקש עשבים שזה היה הכי בזיון בארץ |
|
|
| YoavK |
| quote: | Originally posted by Viber
איזה כיף שיצאתי מהחיל המזדיין הזה:)
השבוע הגעתי 3 ימים ב8 לבית וחשבתי "כוסעמק כמה זמן לקח לי!!" בחיל האוויר הייתי אומר תודה אם זאת הייתה השיגרה שלי
:stongue:
מישו ראה מה אלעזר שטרן ההומהומו הזה מתכנן? להתנקש בו ומהר!! |
אתה מדבר על עניין ה"כתם" של מי שיוצא מהצבא בדרכים לא שגרתיות? או שמא הוא תכנן דברים נוספים שלא שמעתי עליהם?
אגב הגוף שהוא עומד בראשו היום, אמ"ש = אגף משאבי אנוש (שפעם היה אכ"א) גדל מאוד והפך להיות אחד הגופים החזקים בצה"ל אם לא החזק ביותר. אולי הכוח הזה מקנה לו את ההשראה לעשות דברים ולשנות. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by YoavK
אתה מדבר על עניין ה"כתם" של מי שיוצא מהצבא בדרכים לא שגרתיות? או שמא הוא תכנן דברים נוספים שלא שמעתי עליהם?
אגב הגוף שהוא עומד בראשו היום, אמ"ש = אגף משאבי אנוש (שפעם היה אכ"א) גדל מאוד והפך להיות אחד הגופים החזקים בצה"ל אם לא החזק ביותר. אולי הכוח הזה מקנה לו את ההשראה לעשות דברים ולשנות. |
כן אני מדבר על עניין הכתם למרות שהאמירה האחרונה שלו ("אני לא מבקר מספיק משפחות שכולות בת"א,יש לבדוק את העניין") גם העלתה לי תסעיף
הבן אדם הוא חתיכת נאצי עם קישוט על הראש (הוא אומר שהוא דתי אבל אני לא מאמין לו).
ומה זאת אומרת בדרכים "לא שיגרתיות"? יש דרכים שיגרתיות? מכריחים אותך להיות עבד מיותר ואוי ואבוי לך אם תתנגד.
בעבר חשבתי שישראל היא מדינה כמעט דמוקרטית,מאז שאני בצבא הבנתי שאני חי בסתם עוד מדינה במזרח התיכון הפרימיטיבי. |
|
|
| YoavK |
| קצת קשה לקרוא לעצמנו מדינה דמוקרטית כשבחלק השני של המשפט אנו קוראים לעצמנו גם מדינה יהודית. אי אפשר גם וגם. או זה או זה. |
|
|
|
|