|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
מתגייס ב7 לדצמבר
לא יודע לאן
אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by sh33p
מתגייס ב7 לדצמבר
לא יודע לאן
אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית |
חחחחח....מה הפרופיל שלך עכשיו????
איזה זכרונות מהבקום עשית לי עכשיו
כמה אנשים כאלה שמעתי וראיתי |
|
|
| Segev |
| שמעתי הרבה אומרים שזה חרא אבל אני אוהב לראות בעצמי יש לי שבועיים שבהם אני יכול לפרוש אחר כך זה סיפור.. |
|
|
| Sm0keMachine |
אני עם שחר בנושא הזה..
אין כזה דבר תתנסה ותצא מתי שאתה רוצה.. זה לא תוכנית כפי בקשתך..
אל תשכח שאתה אמור לשרת את הצבא.....
זה פשוט לא עובד ככה..
מה שאני אומר לכל מי שרוצה שירות קל שילך לפני הגיוס ויתלונן על בעיות נפשיות או בעיות של כאבי ראש (מיגרנות) וכדומה.. ולהתעקש עד שתקבל שירות זנותי ונחמד..
יאללה עוד 4 חודשים לאזרחות :cool: |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by m0sh
חחחחח....מה הפרופיל שלך עכשיו????
איזה זכרונות מהבקום עשית לי עכשיו
כמה אנשים כאלה שמעתי וראיתי |
82
אבל אני בדוק לא קרבי
רוצים לעשות אותי תומך לחימה |
|
|
| DjChook |
מותק, יש תומכי לחימה שסובלים כ"כ ולא רואים בית
82 זה הפרופיל הכי מעפן שיש
בכל מקרה
טכנאי חיל האווי גם לא רואים בית, הם עושים חצאים
הכל תלוי מה אתה מחפש |
|
|
| sabi10 |
| מחר אני משוחרר 4 שנים :D |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by sh33p
מתגייס ב7 לדצמבר
לא יודע לאן
אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית |
אוייי...הרבה חכמים גדולים כאלה ראיתי עד שהעמידו אותם לפני המעצר מול קיר בלי לזוז איזה שעה ואיזה סמל צועק עליהם בלי הפסקה ומהר מאוד הם התחילו לבכות , ופשוט הלכו לכל מקום שאמרו להם...
חברה, הבקו"ם זה המקום הכי מסריח שיש בצבא (נשלחתי לשם בתור צ'ופר להיות מ"כ לאיזה חודש) . הדבר הכי חשוב זה לעוף משם כמה שיותר ולא משנה לאן, רק לעוף משם....
טירונים, אל תשארו שם!!! |
|
|
| SiLvErSkY |
| איזה מזל שיש לי סעיף יופי |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
איזה מזל שיש לי סעיף יופי |
LOLOL
תעשה תחרות עם שחר על סעיפים =) |
|
|
| SiLvErSkY |
איכס שחר אוהב בתחתתתתתתתת איכססססססססססססס
:eyespop: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by sabi10
מחר אני משוחרר 4 שנים :D |
לציון האירוע, הקטן חתימתך ;) |
|
|
|
|