return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 2)
View this Thread in Original format
sh33p
מתגייס ב7 לדצמבר
לא יודע לאן
אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית
m0sh
quote:
Originally posted by sh33p
מתגייס ב7 לדצמבר
לא יודע לאן
אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית


חחחחח....מה הפרופיל שלך עכשיו????

איזה זכרונות מהבקום עשית לי עכשיו
כמה אנשים כאלה שמעתי וראיתי
Segev
שמעתי הרבה אומרים שזה חרא אבל אני אוהב לראות בעצמי יש לי שבועיים שבהם אני יכול לפרוש אחר כך זה סיפור..
Sm0keMachine
אני עם שחר בנושא הזה..
אין כזה דבר תתנסה ותצא מתי שאתה רוצה.. זה לא תוכנית כפי בקשתך..
אל תשכח שאתה אמור לשרת את הצבא.....
זה פשוט לא עובד ככה..
מה שאני אומר לכל מי שרוצה שירות קל שילך לפני הגיוס ויתלונן על בעיות נפשיות או בעיות של כאבי ראש (מיגרנות) וכדומה.. ולהתעקש עד שתקבל שירות זנותי ונחמד..

יאללה עוד 4 חודשים לאזרחות :cool:
sh33p
quote:
Originally posted by m0sh
חחחחח....מה הפרופיל שלך עכשיו????

איזה זכרונות מהבקום עשית לי עכשיו
כמה אנשים כאלה שמעתי וראיתי


82
אבל אני בדוק לא קרבי
רוצים לעשות אותי תומך לחימה
DjChook
מותק, יש תומכי לחימה שסובלים כ"כ ולא רואים בית
82 זה הפרופיל הכי מעפן שיש

בכל מקרה
טכנאי חיל האווי גם לא רואים בית, הם עושים חצאים

הכל תלוי מה אתה מחפש
sabi10
מחר אני משוחרר 4 שנים :D
sabi10
quote:
Originally posted by sh33p
מתגייס ב7 לדצמבר
לא יודע לאן
אבל בתוכנית שלי זה לא להתפנות מהבקום עד שאני מקבל קרוב לבית


אוייי...הרבה חכמים גדולים כאלה ראיתי עד שהעמידו אותם לפני המעצר מול קיר בלי לזוז איזה שעה ואיזה סמל צועק עליהם בלי הפסקה ומהר מאוד הם התחילו לבכות , ופשוט הלכו לכל מקום שאמרו להם...

חברה, הבקו"ם זה המקום הכי מסריח שיש בצבא (נשלחתי לשם בתור צ'ופר להיות מ"כ לאיזה חודש) . הדבר הכי חשוב זה לעוף משם כמה שיותר ולא משנה לאן, רק לעוף משם....
טירונים, אל תשארו שם!!!
SiLvErSkY
איזה מזל שיש לי סעיף יופי
YuVaL
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
איזה מזל שיש לי סעיף יופי


LOLOL
תעשה תחרות עם שחר על סעיפים =)

SiLvErSkY
איכס שחר אוהב בתחתתתתתתתת איכססססססססססססס


:eyespop:
DjChook
quote:
Originally posted by sabi10
מחר אני משוחרר 4 שנים :D


לציון האירוע, הקטן חתימתך ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement