|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
כי מדובר על להרים דברים יותר רציניים מבגדים וחרטא, דברים כמו אוהלים,שולחנות,ארגזי תחמושת ובנוסף אני אצתרך לשמור... |
תלך על תפקיד בלי שמירות זה הכי חשוב
בקשר ל-להרים דברים
אני בבסיס ציוד הכי גדול בצה"ל
אנחנו מנפקים לבקום
זה לא שאתה מרים לבד את הדברים
יש מלגזות
ומקסימום יעזרו לך
יש חוקים מטכליים לדברים האלה אין לך מה לפחד
תלך על תפקיד בלי שמירות זה הכי חשוב |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
תלך על תפקיד בלי שמירות זה הכי חשוב
בקשר ל-להרים דברים
אני בבסיס ציוד הכי גדול בצה"ל
אנחנו מנפקים לבקום
זה לא שאתה מרים לבד את הדברים
יש מלגזות
ומקסימום יעזרו לך
יש חוקים מטכליים לדברים האלה אין לך מה לפחד
תלך על תפקיד בלי שמירות זה הכי חשוב |
זהו שזה העניין
עכשיו אני לא עושה שמירות ומסיים ב5 אבל יש את התפקיד הזה של סבלות שהולכים מוקדם ב12-14 אבל יש שמירות ותורניות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
זהו שזה העניין
עכשיו אני לא עושה שמירות ומסיים ב5 אבל יש את התפקיד הזה של סבלות שהולכים מוקדם ב12-14 אבל יש שמירות ותורניות |
תשאר כמו שאתה
תמיד תוכל לשנות את זה אם תוציא אישור עבודה או תתקמבן
בלי שמירות זה הכי טוב |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
תשאר כמו שאתה
תמיד תוכל לשנות את זה אם תוציא אישור עבודה או תתקמבן
בלי שמירות זה הכי טוב |
קראתי באיזה עלון ת"ש שעובד כללי מקבל אישור עבודה אוטומטי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
קראתי באיזה עלון ת"ש שעובד כללי מקבל אישור עבודה אוטומטי |
שטויות
אני עובד כללי ולא קבלתי וגם חברים שלי לא קיבלו
מי שעושה שבוע שבוע מקבל אוטומטי וחיילים בודדים |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
שטויות
אני עובד כללי ולא קבלתי וגם חברים שלי לא קיבלו
מי שעושה שבוע שבוע מקבל אוטומטי וחיילים בודדים |
והנה תרבות השקר שעליה דיברתי
:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
והנה תרבות השקר שעליה דיברתי
:) |
זהו שהם לא קוראים לזה שקר
"החייל פשוט לא בירר לעומק במה מדובר"
אבל זה עוד שטויות
תסתכל מה כותבים לך בסיכומי ראיון
דברים שונים לגמרי ממה שדובר עליהם
חבר שלי עבר אלינו ממקום אחר בגלל שהוא לא אהב תמפקדים
בסיכום ראיון כתבו שהוא עבר בגלל שהוא רצה להחליף תפקיד |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
זהו שהם לא קוראים לזה שקר
"החייל פשוט לא בירר לעומק במה מדובר"
אבל זה עוד שטויות
תסתכל מה כותבים לך בסיכומי ראיון
דברים שונים לגמרי ממה שדובר עליהם
חבר שלי עבר אלינו ממקום אחר בגלל שהוא לא אהב תמפקדים
בסיכום ראיון כתבו שהוא עבר בגלל שהוא רצה להחליף תפקיד |
צה"ל = צבא ההגנה לצה"ל
:D
הנה מה שמלמדים קצינים ומש"קיות ת"ש בקורסים:
החייל טיפש
החייל ישרת
החייל יהיה פראייר
החייל שקרן
החייל אשם
החייל לא מעניין אותנו
החייל ידפק! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
צה"ל = צבא ההגנה לצה"ל
:D
הנה מה שמלמדים קצינים ומש"קיות ת"ש בקורסים:
החייל טיפש
החייל ישרת
החייל יהיה פראייר
החייל שקרן
החייל אשם
החייל לא מעניין אותנו
החייל ידפק! |
בגלל זה יש אנשים כמו המפקד שלי שלא נותנים לצבא לפגוע במה שמגיע לחיילים
ואפילו כשצריך הוא עוזר לחיילים לזיין תצבא
חבר שלי הלך לאבטש ויומיים לא קיבל ארוחות מסודרות
המפקד שלי אמר לי מחר אתה לא עולה לשמור מצידי שהרמטכל יתן לך תלונה אני מוציא אותך זכאי
המפקד שלי התקשר לאנשים סידר שבאותו רגע הוא יקבל אוכל וגם יעשה פחות יום באבטש
זה מפקד שיודע מתי ללכת נגד החוקים בצבא.
"חבל שיש אנשים ששומעים את זה ואומרים "איזה מפקד שכונה
אבל אני שמח שלפחות אתה לומד איך צריך להתנהג בצבא |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
שטויות
אני עובד כללי ולא קבלתי וגם חברים שלי לא קיבלו
מי שעושה שבוע שבוע מקבל אוטומטי וחיילים בודדים |
ם זה לא נכון..
אני עשיתי שבוע שבוע ו"אוטומטי" לקח לי חודשיים! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ם זה לא נכון..
אני עשיתי שבוע שבוע ו"אוטומטי" לקח לי חודשיים! |
נו סבבה אבל קיבלת אחרי חודשיים!
לא היית צריך להביא אישורים, להצהיר בפני סא"ל וכו'
כי העובדה שאתה עושה שבוע שבוע זה מה שנותן לך את האישור
אבל בנאדם שעושוה יומיות יצטרך הוכחות כדי שבכלל יחשבו עליו |
|
|
| Hell_Copter |
| אני רק רוצה להגיד שצבא זה חרא :eyes: |
|
|
|
|