|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
הכי חשוב להנות מהשירות קצת פחות משנה התפקיד לדעתי |
כשיש לך תפקיד שאתה אוהב אתה תהנה מהשירות
אני נהנה בתפקיד שלי
למה יש איתי אנשים עם ראש בדיוק כמו שלי
כולם בראש של לעשות מצחיק וכיף
בגלל זה כולנו מגובשים
ובגלל שזה תפקיד שכונה גם המשק גף שהוא רנג עושה שכונה
וזה הופך תמקום למקום הכי כיף שיש.. |
|
|
| YoraY |
כןןןן...... ה-טרד של כל הטרדים של הצבא.....
נכון חרא בצבא נכון???
אז זה יהיה טרד שנדון בו ונייעץ אחד לשני איך לעשות צבא יותר טוב בשבילנו!
טיפים רעיונות..... דברים שיתאימו לכולנו.........הכל פה
והייתי רוצה לפתוח עם משהו קטן וצנוע
לכל הלא מכירים..... טיפ לאיך להפעיל תכונן דיסקטים\סידי
דבר ראשון אתם צריכים מינימום קומבינה....... אתם צריכים להשיג שם משתמש וסיסמא של איש מחשבים (אדמיניסטראטור) כי רק להם נפתחות אפשרויות כמו ניהול חומרה
אחרי שהשגתם כנסו ליוזר שלו
לעשות במחשב שלי לחצן ימני->מאפיינים->חומרה->מנהל ההתקנים
להכנס לפלופי דיסק (ללוץ על ה"+")->דאבל קליק על הפלופי שנפתח->בלשונית שניה(אחרי כללי)->ללחוץ עידכון מנהל ההתקנים
באשף שנפתח ללחוץ כל הזמן הבא->ואז להמתין קצת בזמן שהמחשב מעדכן.
לעשות ריסטרט ואז בכל היוזרים למשך איזה חצי שעה או יותר לאדע יש דיסקט\סידירום
אם המחשב הוא לפטופ אז עד שלא תתחברו לרשת הכונן לא יתבטל
מה שבטוח ולא משנה איך אל תפעילו את ה
USB
למה אחר כך אתם מסתבכים על ממרם
אל תעשו שטויות ותכניסו זבל לצבא עם פול וירוסים.. תעזרו בזה בשביל לשים דברים כמו מסמכים
מי שיתפס בביקורת עם
MP3
או משו לא תקין יזומבר..... |
|
|
| Shahar |
לא יודע מה איתך
אני נהנה אחושרמוטה בצבא
כל היום צחוקים ששבש ובמבה וערגליות בצד
:D
מה צריך יותר מזה?
השבוע קיבלנו גם שולחן פינגפונג =] |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
כל היום צחוקים ששבש ובמבה וערגליות בצד
:D
|
באמת רציתי לשאול למה לכל הנגדים באפסנאות יש קרס...:D
| quote: | Originally posted by Shahar
מה צריך יותר מזה? |
שתי שפחות בלונדיניות חשופות חזה שינפנפו מעליכם עם מניפות בזמן שאתם משחקים ויפנקו אותכם במסאז' שלא ישאיר מקום לדימיון? :eyes: |
|
|
| Shahar |
כמו שאמרתי לך הנגדים אצלנו עובדים :D
ושפחות בלונדיניות רק יעשו יותר בעיות כי המפקד שלי ירצה להצטרף :D |
|
|
| Shahar |
עוד משו יוראי
מזה הדרכים המסכנות האלה לדפוק תצבא?
טוב שלא רשמת לנו טיפים איך לקבל עוד שניצל בארוחת צהרים
מי ישמע מוזיקה במחשב באמצע בבסיס ועוד ברמקולים המסכנים שם?
עדיף כבר להביא דיסקמן ולחבר לרמקולים
מזה הדרכים המפגרות האלה ראסמי אני בהלם
אתה רוצה לדפוק תצבא תוציא 38943948 פטורים על דברים שאין לך
אבל מזה השטויות שכתבת |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה צריך יותר מזה?
|
כסף..
ולא אגורה לשעה שזה בערך כמה שאתה מרוויח בצבא...:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
כסף..
ולא אגורה לשעה שזה בערך כמה שאתה מרוויח בצבא...:rolleyes: |
דווקא על ה 5 שעות שלי ביום אני מרוויח הרבה יותר מאגורה לשעה =] |
|
|
| Viber |
שלחו לי שאלון העדפות ואין לי מושג מה לענות להם...
מה אתם יודעים על מסלול קורס נהיגה קדם צבאי??? זה שווה? מיתווסף לי עוד זמן שירות אם אני עושה את זה? מה התנאים שבהם אני עושה את זה?? יש סיבות לא לעשות את זה?
מישהו יודע מה לוחם במערך הנ"מ,מפקד כיתת טירונים,לוחם איסוף,לוחם חילוץ והצלה או סטי"לים עושה באמת?? מה הכי טוב מכול החרא הזה??(הכי טוב=כמה שיותר ג'ובניק)
:-)
גם כן הצבא הזה כול המידע שנותנים לך נישמע כאילו הם מוכרים מכוניות משומשות ולא מציעים לך תפקיד... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Viber
מישהו יודע מה לוחם במערך הנ"מ,מפקד כיתת טירונים,לוחם איסוף,לוחם חילוץ והצלה או סטי"לים עושה באמת?? מה הכי טוב מכול החרא הזה??(הכי טוב=כמה שיותר ג'ובניק)
|
אני אנסה
לוחם נמ - התפקיד הקרבי הכי נחשק לבעלי תפקיד 72, זה בחיל אוויר, והם נחשבים לאנשים איכותיים ועושים שירות נחמד ביותר ויכול להיות גם מענין.
מכ טירונים - עזוב, זה לרוב לשרת איזה שנה כשריונר ואז להתחיל להדריך את האלה שיעשו את זה שנה אחריך, בחיים אל תתחייב לזה מראש.
לוחם איסוף - לא שמעתי
לוחם חילוץ והצלה - חבר שלי היה בזה שנה ואז ברח לקב"ן, בעיקר חבר'ה רוסים/שחורים. זה בפיקוד העורף, וזה החברה שיודעים איך לחלץ מהריסות אולמי ורסאי וכאלה עם כל המכשור הכבד.
רוב הזמן הם שומרים... כי אין אסונות כאלה.
סטילים - שירות מעניין על ספינה בחיל הים, אבל חרא יציאות.
בקיצר, להוריד פרופיל וללכת לקריה! |
|
|
| Shahar |
אם לצריפין שיש הרבה יותר שכונה והרבה פחות מ.צ
למרות שבשבועיים האחרונים היו כמעט כל יום!!! |
|
|
| Viber |
חחח הלוואי והייתי יכול להוריד פרופיל...
אם אני מסמן 1 בשאלה מה רצוני להיות לוחם מה קורה?? הצבא יעשה לי דווקא וישים אותי בתפקיד חרא?
מה המתכון לקבל תפקיד של סופר-ג"ובניק?? יש איזה מדריך לזה??
:) |
|
|
|
|