|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| שחר היקר, אני לא אמרתי שאין סיכוי. אני אמרתי שהסיכוי לתמרן את המערכת לטובתך ולהשיג את מה שאתה רוצה הוא מאוד קטן. גם גובניקים יכולים לשרת בתנאים קשים. נראה לי שאתה וחברייך הצלחתם לתמרן או להתעקש, לשבת במעצרים או ריתוקים, וקבלתם מה שרציתם... אתה רוצה שנספור כמה עברו את זה ונדפקו עוד יותר? אני מבטיח לך שהמצב הזה הוא יותר נפוץ. הוא יכול ללכת לקב"ן או לפנות למגוון גורמים אבל אין מצב כזה בטוח לקבל ושיטות לקבל, הצבא לא חייב לאף אחד כלום. אינני מעוניין לריב פה עם אנשים אבל חוקים של ממש אין פה. הבחור שאל מה מומלץ והתשובה היא מאוד תלוי בהרבה דברים מאשר המקצוע. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
שחר היקר, אני לא אמרתי שאין סיכוי. אני אמרתי שהסיכוי לתמרן את המערכת לטובתך ולהשיג את מה שאתה רוצה הוא מאוד קטן. גם גובניקים יכולים לשרת בתנאים קשים. נראה לי שאתה וחברייך הצלחתם לתמרן או להתעקש, לשבת במעצרים או ריתוקים, וקבלתם מה שרציתם... אתה רוצה שנספור כמה עברו את זה ונדפקו עוד יותר? אני מבטיח לך שהמצב הזה הוא יותר נפוץ. הוא יכול ללכת לקב"ן או לפנות למגוון גורמים אבל אין מצב כזה בטוח לקבל ושיטות לקבל, הצבא לא חייב לאף אחד כלום. אינני מעוניין לריב פה עם אנשים אבל חוקים של ממש אין פה. הבחור שאל מה מומלץ והתשובה היא מאוד תלוי בהרבה דברים מאשר המקצוע. |
טוב שמע לא יודע באיזה צבא היית
לא יודע אם עשית צבא בכלל
לא יודע אם התגייסת
אולי אתה בכלל לפני גיוס ועבר עליך איזה סיוט ואתה מספר לנו אותו פה
אבל עם כל הכבוד אתה כותב שטויות
סיכוי קטן!?
רוצה לבוא ליחידה שלי ולראות כמה אנשים אצלנו הגיעו לתפקיד שלנו רק ע"י בעיות?
אין בנאדם אחד ביחידה שלי שהגיע לשם ישר מהבקום בלי להוציא מילה
המפקד שלי היה בטייסת ויצא משם על קבן!
ולא קבלתי את זה בגלל ריתוקים
רק בגלל הפה שלי
שוב
אם רוצים - משיגים
תלוי כמה אתה מוכן להקריב בשביל זה
וזה לא חייב להיות ריתוק אמרתי לך |
|
|
| uzi |
| שחר, כל הכבוד לך ולחברייך שהצלחתם להוציא מהצבא מה שרציתם. גם אני המלצתי להיות בעייתי, זה ברור, אין סיבה להיות ילד טוב עם מערכת שאתה נתון בידיה. אבל אני מכיר פנים שונות לצבא. אני שירתי שירות מלא, גם קרבי וגם גובניק, ואני מכיר מלא סיפורים. אתה טוען שלהיות עקשן, בעייתי, וקיצוני עוזר לקבל הכל. אני מכיר אישית אנשים שזה עלה להם ביוקר, בזמן, בחודשי שירות נוספים, שיקרו אותם, והם נדפקו בריבוע. הבחור יחליט מה שטוב לו. אני לא כל כך מסכים אתך. זה לא עיניין של צודק או לא, עם כל אחד קרה משהו אחר וזה תלוי במיליון דברים. חוץ מזה הוא לא יכול לדעת מראש איזה תפקיד באיזה מקום יהיה לו טוב... ככה שאפילו אם הוא ישמע הוא לא בדיוק יכול לדעת מה טוב. הוא יצטרך בסופו של דבר לקחת משהו אם הוא לא רוצה להכנס לכלא. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
שחר, כל הכבוד לך ולחברייך שהצלחתם להוציא מהצבא מה שרציתם. גם אני המלצתי להיות בעייתי, זה ברור, אין סיבה להיות ילד טוב עם מערכת שאתה נתון בידיה. אבל אני מכיר פנים שונות לצבא. אני שירתי שירות מלא, גם קרבי וגם גובניק, ואני מכיר מלא סיפורים. אתה טוען שלהיות עקשן, בעייתי, וקיצוני עוזר לקבל הכל. אני מכיר אישית אנשים שזה עלה להם ביוקר, בזמן, בחודשי שירות נוספים, שיקרו אותם, והם נדפקו בריבוע. הבחור יחליט מה שטוב לו. אני לא כל כך מסכים אתך. זה לא עיניין של צודק או לא, עם כל אחד קרה משהו אחר וזה תלוי במיליון דברים. חוץ מזה הוא לא יכול לדעת מראש איזה תפקיד באיזה מקום יהיה לו טוב... ככה שאפילו אם הוא ישמע הוא לא בדיוק יכול לדעת מה טוב. הוא יצטרך בסופו של דבר לקחת משהו אם הוא לא רוצה להכנס לכלא. |
שמע אחי
זה לא חוכמה לעשות בעיות בלי היגיון ובלי בסיס
צריך לדעת מה לעשות ולעשות הכל בטקט
ברור שאם תוציא תנשק ותאיים אתה יכול להסתבך יותר מאשר לעזור לעצמך
צריך לדעת איזה סוג בעיות לעשות!
בכל מקרה אני מאמין שאצל הקבן אם אתה תתמיד ותלך כל הזמן אתה תקבל בסוף....
ואני יגיד לך גם למה לדעתי בכל מקרה זה אותו דבר?
לצבא גם יש חוקים
לצבא גם יש גבולות
יש מקרים שהצבא חייב להכנע ולבוא לקראתך בתור חייל כי יש לו אחריות עליך
ותאמין לי שכשהוא מקבל מקצוע הוא יכול לדעת אם הוא טוב
ביחוד אם אומרים לו עובד כללי או משו
יש מקצועות ספציפים שנותנים לחיילים בעיתיים ככה שאם יחליטו לעזור לו אני בטוח שהוא יבין אם הוא קיבל מקצוע טוב או לא |
|
|
| uzi |
טוב, יש הסכמה. נשאר רק לאחל לו:
***** ב ה צ ל ח ה ! ***** |
|
|
| Viber |
טוב חברים קרה נס וקיבלתי מנילה שונה בגלל טעות שהם עשו או משו:
רכז בריאות הצבא
מפקח בקרת רשת
מפעיל מערכות אי.אר.פי,עובד ציוד בטיחות והצלה
מתחזק מערכות דלק
משגיח כשרות
חייל במערך הטכנולוגי בחיל האוויר\חיל היבשה
הבעיה שלי היא שקשה מאוד לברר פרטים על התפקידים האלה,תנסו לכתוב לי בבקשה על כל תפקיד איך יוצא הסדר יום\שעות כלומר אם אני יעבוד בו כמו חמור מ7 עד 12 בלילה,עם איזה אנשים זה כי אם אני תקוע שם יותר מידי אני רוצה לא להיות עם ערסים או מעפנים ברמות,יציאות - אם יש יומיות ואם כן אז מתי כבר אני עף משם או שיש יציאות של קרבי,שמירות בנוסף וכו'
בעיקרון הייתי לוקח משגיח כשרות כי זה ניראה תפקיד קל של שבוע-שבוע אבל אני בכלל לא דתי אז לא יקחו אותי נכון?
יש שאלה אם עדיף בסיס רחוק(בסיס סגור) או קרוב (בסיס פתוח) - עדיף בסיס פתוח לסמן נכון?? או שזה יפסול לי תפקידים טובים של שבוע-שבוע? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
טוב חברים קרה נס וקיבלתי מנילה שונה בגלל טעות שהם עשו או משו:
רכז בריאות הצבא
מפקח בקרת רשת
מפעיל מערכות אי.אר.פי,עובד ציוד בטיחות והצלה
מתחזק מערכות דלק
משגיח כשרות
חייל במערך הטכנולוגי בחיל האוויר\חיל היבשה
הבעיה שלי היא שקשה מאוד לברר פרטים על התפקידים האלה,תנסו לכתוב לי בבקשה על כל תפקיד איך יוצא הסדר יום\שעות כלומר אם אני יעבוד בו כמו חמור מ7 עד 12 בלילה,עם איזה אנשים זה כי אם אני תקוע שם יותר מידי אני רוצה לא להיות עם ערסים או מעפנים ברמות,יציאות - אם יש יומיות ואם כן אז מתי כבר אני עף משם או שיש יציאות של קרבי,שמירות בנוסף וכו'
בעיקרון הייתי לוקח משגיח כשרות כי זה ניראה תפקיד קל של שבוע-שבוע אבל אני בכלל לא דתי אז לא יקחו אותי נכון?
יש שאלה אם עדיף בסיס רחוק(בסיס סגור) או קרוב (בסיס פתוח) - עדיף בסיס פתוח לסמן נכון?? או שזה יפסול לי תפקידים טובים של שבוע-שבוע? |
מפקח בקרת רשת זה נראה לי מישו שאחראי על מפעילי מחשב
או שאתה תהיה מדריך מחשבים או שתהיה אחראי על מפעילים..
נראה לי
אם זה מה שאני חושב אז זה יומיות או במקרה הגרוע חמשושים
עובד ציוד בטיחות והצלה זה ג'ובניק ולדעתי זה בחייל האוויר - צב"ה - שוב אם זה מה שאני חושב אז יומיות ובמקרה הגרוע חמשושים
משגיח כשרות זה שכונה אלא אם כן ידפקו אותך בבסיס סגור ואם נתנו לך את זה אז אתה מתאים לזה..הם לא שולחים לך סתם דברים שיוצאים להם בהפתעה הם שולחים לפי הנתונים שלך
חייל במערכת הטכנולוגי של חייל האוויר - לא!!! זה להיות בטכני וזה הכי גרוע שיש למרות שכבר עכשיו אני מודיע לך שיש הכי דרישה לתפקיד הזה מבין כל המנילה שלך
באף תפקיד אתה לא תעבוד מ 7 בבוקר עד 12 בלילה
כי כמו שכתבתי למעלה הצבא מחויב לדאוג לחיילים בצורה מינימלית
אבל מה שכן
במערך הטכני לדוגמא
אתה יכול לקבל תפקיד בטייסת (רוב התפקידים הם כאלה) ושם השעות באמת מוזרות
יכולים להקפיץ אותך באמצע הלילה כי צריך שמטוס יעלה לאוויר
שבוע שבוע!? לא יודע מה אתה מתלהב מזה
זה אומר שאתה קבוע סוגר כל שבת שניה
ואני באמת לא מבין מה טוב בזה
בתפקיד רגיל אתה תסגור שבת אחד לחודשיים שלוש
ואז אם באותו שבוע יש מסיבה שבא לך להיות בה אתה מחליף עם מישו
אבל כשזה שבוע שבוע זה בעיה
אתה לא יכול לצאת בקלות למקרים דחופים הביתה באמצע השבוע שלך
ושוב כל הקטע הזה שאתה תסגור המון שבתות..
לא בטוח שזה שווה את השבוע שיהיה לך בבית
לדעתי יומיות הרבה יותר משתלם
בקשר לשמירות כמעט בכל התפקידים חוץ מהשבוע שבוע אתה תעשה שמירות
אין מה לעשות אחי כל אחד עושה את זה
ואם לא שמירות אז תורנות אחרת..
שוב חוץ משבוע שבוע
אמממ..במערך הטכני נראה לי שיהיו אנשים שלא תאהב
בשאר הדברים לא יודע |
|
|
| Viber |
בעיקרון צימצמתי את זה פחות או יותר ל
משגיח כשרות
מפקח בקרת רשת
ורכז בריאות הצבא
דוגרי מפחיד אותי שבמשגיח כשרות ידפקו אותי בבסיס סגור וקראתי שיכולים לדפוק אותי גם כטבח ומשם אני אצתרך להתקדם למשגיח כשרות...ניראה לי מאוד מעייף היומיות ליסוע כמו חמור כל יום הלוך ושוב ולקום יותר מוקדם בשביל זה וכו'...ניראה לי הרבה יותר עדיף שבוע-שבוע אולי אני יעבוד קצת גם נכניס כסף בזמן המבוזבז הזה.
רכז בריאות הצבא מרגיש גם לא משו למה לראות דם ומחטים לא הכי כיף לי לראות.
על מפקח בקרת רשת אין שום מידע בשום מקום זה מדהים פשוט...וגם על מפעיל מערכות אי.אר.פי,עובד ציוד בטיחות והצלה אין כלום שאני יכול להעזר בו |
|
|
| DjChook |
מפעיל מערכות
ERP
זה אחלה ג'וב עם נסיון לאזרחות אם אתה מתעניין
ב HIGHTECH
משגיח כשרות זה באמת בית זונות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
בעיקרון צימצמתי את זה פחות או יותר ל
משגיח כשרות
מפקח בקרת רשת
ורכז בריאות הצבא
דוגרי מפחיד אותי שבמשגיח כשרות ידפקו אותי בבסיס סגור וקראתי שיכולים לדפוק אותי גם כטבח ומשם אני אצתרך להתקדם למשגיח כשרות...ניראה לי מאוד מעייף היומיות ליסוע כמו חמור כל יום הלוך ושוב ולקום יותר מוקדם בשביל זה וכו'...ניראה לי הרבה יותר עדיף שבוע-שבוע אולי אני יעבוד קצת גם נכניס כסף בזמן המבוזבז הזה.
רכז בריאות הצבא מרגיש גם לא משו למה לראות דם ומחטים לא הכי כיף לי לראות.
על מפקח בקרת רשת אין שום מידע בשום מקום זה מדהים פשוט...וגם על מפעיל מערכות אי.אר.פי,עובד ציוד בטיחות והצלה אין כלום שאני יכול להעזר בו |
שמע בתור טבח אתה לא עושה את כל המשמרות בוקר עד ערב
זה מחולק
פעם אתה בא בבוקר והולך בצהרים
פעם אתה בא בצהרים והולך בערב
אם אתה בבסיס של יומיות בכלל..
ויומיות עדיף על שבוע שבוע
תלוי גם אם יש לך בסיס קרוב לבית
אם לוקח לך שעתיים נסיעה מפה לשם אז בכל מקרה אתה תעדיף לישון שם
וצב"ה זה בדיוק כמו שאמרתי לך
אתה מתעסק עם ציוד סירות גומי וחרטות כאלה
זה תפקיד לגובניקים |
|
|
| Sm0keMachine |
כן אני גם ממליץ מהמנילה שקיבלת על מפעיל מערכות
ERP
שזאת תכונה שנכנסת עכשיו בצה"ל והיא תנהל את כל הלוגיסטיקה/שלישות ביחידות...
בכל מקרה - הכי טוב להיות עובד כללי..
תלך לקב"ן תוציא פרופיל 45..ושיהיו לך חיים קלים....
או שתצא מהצבא. גם מומלץ ;) |
|
|
| Shahar |
ירון 45 לא נותן לך בהכרח עובד כללי
זה נותן לך קלב.. |
|
|
|
|