|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
בקיצר זה כמו שתגיד שאת השלישות מפנים כבר 20 שנה, ועדין כל הזמן יש שם קורסים וחיילים חדשים...
זה קשקוש מה שאתה אומר |
לא
אפשר גם להגיד שאת סירקין מפנים ועד היום הספיקו לסגור אצלהם המון מחסנים
ויש כבר ציוד מקצועי שמסוכם שעובר אלינו בקרוב
אז מה אם יש שם חיילים? ביום שיחליטו שעושים העברה יגידו לחיילים משבוע הבא תגיעו לבסיס בדרום |
|
|
| DjChook |
מה אתה אומר.. אתה חי בסרט
אתה שוכח כמה תשתיות יש במקומות האלה, זה לא כמו המחסנים שלך בצריפין
זה רשתות ענק וסיבוכים של חוטים וציוד שאתה לא יכול פשוט להעביר יום אחד
אתה יודע שכבר כמה שנים מנסים לשעתק את ממרמ לקריה, וזה עולה מלא כסף ולוקח מלא זמן
בסוף הם יצליחו , אבל יקח זמן
בכל מקרה, לפי דעתי אין מה לדאוג, גם עוד 5 שנים יהיה גלילות
ושלישות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה אומר.. אתה חי בסרט
אתה שוכח כמה תשתיות יש במקומות האלה, זה לא כמו המחסנים שלך בצריפין
זה רשתות ענק וסיבוכים של חוטים וציוד שאתה לא יכול פשוט להעביר יום אחד
אתה יודע שכבר כמה שנים מנסים לשעתק את ממרמ לקריה, וזה עולה מלא כסף ולוקח מלא זמן
בסוף הם יצליחו , אבל יקח זמן
בכל מקרה, לפי דעתי אין מה לדאוג, גם עוד 5 שנים יהיה גלילות
ושלישות |
אם היית יודע מזה אומר להעביר מחסן.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| שחר תה משרת בצריפין? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
אפשר להגיד חח |
זה פה קרוב ליד באר יעקב.. איפה שהמגרש מכוניות מצד שמאל וכל המרכז הרפואי הזה של צהל מצד ימין.. זה איפה שאני חושב? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
זה פה קרוב ליד באר יעקב.. איפה שהמגרש מכוניות מצד שמאל וכל המרכז הרפואי הזה של צהל מצד ימין.. זה איפה שאני חושב? |
כן
רק הפוך
המגרש בצד ימין
ואסף הרופא בצד שמאל
וזה אזרחי ד"א. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
כן
רק הפוך
המגרש בצד ימין
ואסף הרופא בצד שמאל
וזה אזרחי ד"א. |
סבבה הבנתי |
|
|
| YoraY |
| וגם תורם לחיילים שעות חופש מהצבא לפעמים |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| תאריך גיוס 29/07/2007 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
תאריך גיוס 29/07/2007 |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה צעיררררררר!!
2007 פאאאאאאאאאאאאאאאקקק!!
אני יהיה כבר לקראת שיחרור שם ממש לפני סמ"ר
אתה הולך להשתחרר ב 2010 אמאלההההההההההההההההה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה צעיררררררר!!
2007 פאאאאאאאאאאאאאאאקקק!!
אני יהיה כבר לקראת שיחרור שם ממש לפני סמ"ר
אתה הולך להשתחרר ב 2010 אמאלההההההההההההההההה |
איזה צעיר פקה פקה פקה פקה
תזהר שבסוף לא תעשה מילואים אצלי..:toothless :whip: |
|
|
|
|