return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 25)
View this Thread in Original format
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
צעירים :D

DVJ
תבקש נהג יחידה תפקיד ליגה


....חח כל אחד היה
:D

ממ...בינתיים אני שבוע גימלים נהנה לי
עוד לא נקלטתי בבסיס....
Shahar
quote:
Originally posted by DvJ
....חח כל אחד היה
:D

ממ...בינתיים אני שבוע גימלים נהנה לי
עוד לא נקלטתי בבסיס....


אם אתה נהג אז רק נהג יחידה בבסיס פתוח או נהג בוס..אפילו שנהג בוס לפעמים זה שעות מעצבנות אבל יש גם שעות נוחות זה משתלם
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
אם אתה נהג אז רק נהג יחידה בבסיס פתוח או נהג בוס..אפילו שנהג בוס לפעמים זה שעות מעצבנות אבל יש גם שעות נוחות זה משתלם


אחרי שבועיים של לא לעשות כלום + גימלים
יש לי תפקיד

פקיד
כן כן אחלה תפקיד
אני פקיד של סגן אלוף עם אחלה תנאים
Shahar
quote:
Originally posted by DvJ
אחרי שבועיים של לא לעשות כלום + גימלים
יש לי תפקיד

פקיד
כן כן אחלה תפקיד
אני פקיד של סגן אלוף עם אחלה תנאים


קשה לעשות שכונה בזה..אבל תנסה להתקמבן איתו שאם הוא בחופש גם אתה בחופש =]
Viber
quote:
Originally posted by DvJ
אחרי שבועיים של לא לעשות כלום + גימלים
יש לי תפקיד

פקיד
כן כן אחלה תפקיד
אני פקיד של סגן אלוף עם אחלה תנאים


חח אכלת אותה כמוני
זה סתם חרא!! עדיף להיות כבר נהג
פקיד של סא"ל זה כל יום עד 17 לא לעשות כלום...אתה תדקור את עצמך בעטים

כבר עדיף להיות פקיד של איזה סגם מסכן:)
Shahar
לא בטוח שיהיה לו חרא..
יש לי ידידה פקידה של רס"ן והוא מפנק אותה ביציאות
תלוי בבנאדם
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Shahar
לא בטוח שיהיה לו חרא..
יש לי ידידה פקידה של רס"ן והוא מפנק אותה ביציאות
תלוי בבנאדם


just say the magic word:

TzitziM

works like a charm.
Viber
quote:
Originally posted by Shahar
לא בטוח שיהיה לו חרא..
יש לי ידידה פקידה של רס"ן והוא מפנק אותה ביציאות
תלוי בבנאדם


פסדר תסכים איתי שרס"ן בסביבות גיל ה30 שונה מסא"ל\אל"מ בסיבות גיל ה40?

רוב הסא"לים הם אנשים קשים שיותר מורעלים על הצבא

בטוח יש כמה רציונלים שמבינים שאם אין עבודה אז אפשר ללכת אבל אצלי למשל גם ביום מטורף עם עבודה אני מסיים את העבודה ב-11 בערך ואני נישאר כמו מניאק בבסיס

מי שיותר זמן בצבא - המוח שלו נדפק יותר

כשלאלוהים נגמר השכל לחלק הוא התחיל לחלק דרגות
:stongue:
DvJ
quote:
Originally posted by Viber
פסדר תסכים איתי שרס"ן בסביבות גיל ה30 שונה מסא"ל\אל"מ בסיבות גיל ה40?

רוב הסא"לים הם אנשים קשים שיותר מורעלים על הצבא

בטוח יש כמה רציונלים שמבינים שאם אין עבודה אז אפשר ללכת אבל אצלי למשל גם ביום מטורף עם עבודה אני מסיים את העבודה ב-11 בערך ואני נישאר כמו מניאק בבסיס

מי שיותר זמן בצבא - המוח שלו נדפק יותר

כשלאלוהים נגמר השכל לחלק הוא התחיל לחלק דרגות
:stongue:



כן אחי אלדאגה....
אני מוכן לשעמום

Mp3 עמוס בסטים
ספרים
וספרי לימוד
+
המון אוכל
+
כרית
=
לא יהיה כלכך משעמם
Shahar
quote:
Originally posted by Viber
פסדר תסכים איתי שרס"ן בסביבות גיל ה30 שונה מסא"ל\אל"מ בסיבות גיל ה40?

רוב הסא"לים הם אנשים קשים שיותר מורעלים על הצבא

בטוח יש כמה רציונלים שמבינים שאם אין עבודה אז אפשר ללכת אבל אצלי למשל גם ביום מטורף עם עבודה אני מסיים את העבודה ב-11 בערך ואני נישאר כמו מניאק בבסיס

מי שיותר זמן בצבא - המוח שלו נדפק יותר

כשלאלוהים נגמר השכל לחלק הוא התחיל לחלק דרגות
:stongue:


יש גם מספיק רס"נים בני 40..כל אלה שהיו נגדים ואחר כך יצאו לקצונה
לא חסר כאלה

Viber
quote:
Originally posted by Shahar
יש גם מספיק רס"נים בני 40..כל אלה שהיו נגדים ואחר כך יצאו לקצונה
לא חסר כאלה


חח אתה מספר לי יש אצלנו רס"ן בן 46
הוא מקבל פקודות מאדם בן 37
ולא הוא לא היה נגד קודם או משהו כזה

quote:
Originally posted by DvJ
כן אחי אלדאגה....
אני מוכן לשעמום

Mp3 עמוס בסטים
ספרים
וספרי לימוד
+
המון אוכל
+
כרית
=
לא יהיה כלכך משעמם


זה לא בדיוק שיעמום
זה יותר מועקה נוראית על הביזבוז זמן שלך,אתה יושב בחדר קטן עם סורגים לבוש במדים מכוערים ומחכה להעביר עוד שנה ועוד שנה כמו יגאל עמיר לשם מה? מה יוצא מזה? אני נוטה לחשוב על שירותי הצבאי כעל חירבון.

לשבת בבית ולראות טלוויזיה זה פחות ביזבוז זמן מהצבא...רק עכשיו אני מבין איזה טעות איומה עשיתי כשהתגייסתי ותאמין לי שגם אני מביא גיימבוי\עיתונים\מוזיקה לבסיס ואפילו רמקולים טובים לשבתות שבהם אני מפציץ טראנס ועדיין זה לא מספיק בשביל להשכיח את המועקה הזאת.
DvJ
quote:
Originally posted by Viber
זה לא בדיוק שיעמום
זה יותר מועקה נוראית על הביזבוז זמן שלך,אתה יושב בחדר קטן עם סורגים לבוש במדים מכוערים ומחכה להעביר עוד שנה ועוד שנה כמו יגאל עמיר לשם מה? מה יוצא מזה? אני נוטה לחשוב על שירותי הצבאי כעל חירבון.

לשבת בבית ולראות טלוויזיה זה פחות ביזבוז זמן מהצבא...רק עכשיו אני מבין איזה טעות איומה עשיתי כשהתגייסתי ותאמין לי שגם אני מביא גיימבוי\עיתונים\מוזיקה לבסיס ואפילו רמקולים טובים לשבתות שבהם אני מפציץ טראנס ועדיין זה לא מספיק בשביל להשכיח את המועקה הזאת.



לא משנה איפה אתה משרת זה יהיה בזבוז זמן
אבל תחשוב עם יוצא לי מזה משהו
אני באותו הזמן יכול
לללמוד.....
כבר עשיתי משהו....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 
Privacy Statement