|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| goni_12345 |
| איך אני דוחה שירות ?! אמרו לי יש משהו דח"ש .. אם מישהו יכול להסביר מה בדיוק עושים ומה אומרים זה יעזור לי אחושרמוטה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by goni_12345
איך אני דוחה שירות ?! אמרו לי יש משהו דח"ש .. אם מישהו יכול להסביר מה בדיוק עושים ומה אומרים זה יעזור לי אחושרמוטה |
בדיוק כמו שזה נשמע
דוחים לך את השירות מה יש להסביר?
תתקשר ללשכת גיוס כשהם יענו הם יסבירו לך |
|
|
| -AP- |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
מישהו פה מתגייס ב4 לפבואר?? |
אני. מחר. |
|
|
| -AP- |
| חחחח איזה פוקס, חזרתי עכשיו משבוע ראשון של טירונות (קייטנה לפנים) והייתי עם אלכס אי באותו מקום, באותו אוהל אפילו בימים הראשונים. |
|
|
| Shahar |
למה החליפו לכם אוהל אחרי כמה ימים? או שזה היה בבקום?
פיי 2010...... |
|
|
| DJ Alex E. |
לא לא
ההחלפה היתה בבסיס עצמו
זה קרה בגלל שהגיעו אנשים למחלקה ב3 גלים
בהתחלה הגענו 10 חבר'ה,בינהם אני ואלכס,אז היינו באוהל אחד
יום אחרי זה הגיעו עוד 7 חבר'ה והם היו באוהל השני
ביום השלישי באו עוד איזה 15 חבר'ה ובמקום לחלק אותם בין 2 האוהלים שנותרו,החליטו לערבב את כולם
וזה היה דפוק לגמרי כי אנחנו תוך יום וחצי כבר ממש התגבשו והכל והיה אחלה חבר'ה באוהל שלנו
עכשיו נפלתי על אוהל של נערי מכ"ם :mad: |
|
|
| -AP- |
היינו 10, ביום השני הגיעו 6, ביום השלישי עוד 16. החלק המצחיק זה שעברנו בכל אחד מה3 ימים האלה בדיוק אותו הדבר.
אני נתקעתי באוהל עם שני דרוזים שישבו בכלא צבאי, עם שני רוסים עצבניים שכל מה שהם חושבים זה איך לברוח (המשמעות האמיתית של לברוח, כמו בתא מטען של אוטו מבקרים, לא איך להשתמט) מהצבא, ועם דתי נחמד מאד שכל היום מדבר במשפטי חכמה מהתנ"ך. אה, והזכרתי את הערס הקטן שהיה איתי מהחטיבה בכיתה, ועכשיו נתקעתי איתו באוהל? ושכל הרוסים במחלקה כבר מהמרים מי הולך לשבת בגללו 21 יום?
אחלה אנשים בסך הכל, אבל זה מה שקורה כשתוקעים אותם בטירונות ואומרים להם: "אתם תהיו נהגים". לא כל כך מעורר מוטיבציה. |
|
|
| Viber |
אל תדאג לאלה שלא ירצו תמיד יחכה "המערך הטכני" המופלא של צה"ל
:haha:
ותתחיל להתרגל לאנשים טיפשים וערסים - זה מה שנשאר בצה"ל של הג"ובניקים |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| מה הבדל בין רישיון נהיגה אזרחי לבין רישיון צבאי? |
|
|
| -AP- |
שברשיון נהיגה צבאי זה מעל 15 טון, באזרחי זה מעל 12.
הקטע ה"מעניין" הוא שבצבא נותנים לך רשיון מעל 15 טון בלי הרבה שאלות, ובלי וותק של שנה ברשיון של עד 15 טון.
החוק האזרחי לא תקף. בחוק האזרחי: חייבים לעשות קודם כל רשיון של עד 12 טון (מינימום 18 שיעורים) ואז לחכות שנה ולעשות רשיון של מעל 12 טון (מינימום 20 שיעורים). תוסיף לזה אגרות, טסטים, תאוריות, ושאר האגרות שלוקחים ממך ללא שום סיבה הגיונית נראית לעין והנה לך הסיבה למה משתלם יותר לעשות את זה דרך הצבא.
מי שעושה רשיון כזה שלא דרך הצבא ישלם הרבה מאד כסף.
ובקשר לערסים, הם לא כל כך מורגשים. גם כשיש אחד תקוע לך בתוך האוהל. למרות שעדיף כמובן לא לבלות את שעת הטש במופע של כוכב נולד כשכל אחד הוא מינימום... טוב, כאן באתי לשים שם של זמר מזרחית דיכאון כבדה במיוחד, וגיליתי שאני לא יודע כאלה.
בכל אופן, תמיד טוב שיש באמפי3 סטים של סאנדר ואן דורן. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by -AP-
ובקשר לערסים, הם לא כל כך מורגשים. גם כשיש אחד תקוע לך בתוך האוהל. למרות שעדיף כמובן לא לבלות את שעת הטש במופע של כוכב נולד כשכל אחד הוא מינימום... טוב, כאן באתי לשים שם של זמר מזרחית דיכאון כבדה במיוחד, וגיליתי שאני לא יודע כאלה.
בכל אופן, תמיד טוב שיש באמפי3 סטים של סאנדר ואן דורן. |
אל תלכלך..
יש מזרחית לפנים..
=]=] |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by -AP-
היינו 10, ביום השני הגיעו 6, ביום השלישי עוד 16. החלק המצחיק זה שעברנו בכל אחד מה3 ימים האלה בדיוק אותו הדבר.
אני נתקעתי באוהל עם שני דרוזים שישבו בכלא צבאי, עם שני רוסים עצבניים שכל מה שהם חושבים זה איך לברוח (המשמעות האמיתית של לברוח, כמו בתא מטען של אוטו מבקרים, לא איך להשתמט) מהצבא, ועם דתי נחמד מאד שכל היום מדבר במשפטי חכמה מהתנ"ך. אה, והזכרתי את הערס הקטן שהיה איתי מהחטיבה בכיתה, ועכשיו נתקעתי איתו באוהל? ושכל הרוסים במחלקה כבר מהמרים מי הולך לשבת בגללו 21 יום?
אחלה אנשים בסך הכל, אבל זה מה שקורה כשתוקעים אותם בטירונות ואומרים להם: "אתם תהיו נהגים". לא כל כך מעורר מוטיבציה. |
איזה גיוס של פלילים....חח
מה אמרו לכם על ההתחלה שאתם תיהיו נהגים איזה טמטום זה
מילא בסוף
או שידעתם מלפני הגיוס שזה השיבוץ שלכם?? |
|
|
|
|