|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
איזה צעיר פקה פקה פקה פקה
תזהר שבסוף לא תעשה מילואים אצלי..:toothless :whip: |
פחחחחחחחחחחחחחחחחח אני לא עושה מילואים חחחח
צעירררררררררררררררררררר |
|
|
| Sm0keMachine |
כשאלכס ישתחרר אני כבר יהיה נשוי + 2
:gsmile: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
כשאלכס ישתחרר אני כבר יהיה נשוי + 2
:gsmile: |
חחחחחחחחח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
כשאלכס ישתחרר אני כבר יהיה נשוי + 2
:gsmile: |
נראה לי שזה בכיף יכול לקרות גם כשהוא יתגייס חחחחחח
אחי אנחנו מדברים על 8 שנים קדימה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Shahar |
| קבלתי דרגה היוםםםםםםםםםםםםםםם |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה צעיררררררר!!
2007 פאאאאאאאאאאאאאאאקקק!!
אני יהיה כבר לקראת שיחרור שם ממש לפני סמ"ר
אתה הולך להשתחרר ב 2010 אמאלההההההההההההההההה |
מצד שני,
אני מתגייס עוד חצי שנה ואשתחרר שנתיים אחרי 2010
:p
:eek: :nervous: |
|
|
| omergunr |
היה לי אתמול צו ראשון!
אחד המגניביםםםםםםםםםםםםם |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by omergunr
היה לי אתמול צו ראשון!
אחד המגניביםםםםםםםםםםםםם |
מה מגניב?
אתה לא יודע לאן נכנסת בכלל.....:haha: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
מצד שני,
אני מתגייס עוד חצי שנה ואשתחרר שנתיים אחרי 2010
:p
:eek: :nervous: |
חחחחחח אני לא הייתי מתגאה בזה :D
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מה מגניב?
אתה לא יודע לאן נכנסת בכלל.....:haha: |
חחח למה צו ראשון זה בנזונה
נכון יש תשלט "חייל/ת זכותך לדרוש שהבדיקה תערך בנוכחות/העדר חובש/ת" אמרתי לחובשת שאני דורש להשאר איתה לבד :D |
|
|
| omergunr |
דווקא לפי הצו ראשון.. הצבא יותר שכונה מבית ספר..
:D :D :D ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
דווקא לפי הצו ראשון.. הצבא יותר שכונה מבית ספר..
:D :D :D ;) |
תלוי מי החייילים
אצלנו כן
רנ"ג רב מכות עם חיילים ואף אחד לא יודע :D |
|
|
| Rising |
| הכי חשוב להנות מהשירות קצת פחות משנה התפקיד לדעתי |
|
|
|
|