return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
צבא\גיוס לצה"ל
View this Thread in Original format
YuVaL


אני חושב שזה חשוב שיהיה לנו טרד כזה פה
מכיוון שיש הרבה כאלה שעומדים להתגייס
ויש גם הרבה חבר'ה שכבר בצבא.. שבאמת יכולים לעזור בדברים החשובים שהחפ"ש צריך לדעת..

מעלה את זה כסטיקי... נראה איך יזרום
Shahar
חבל שלא היה טרד כזה לפני שהתגייסתי
SiLvErSkY
מה זה צהל?!
Segev
טוב אז אני יתיחל בערך :D
אני עוזב ממש בקרוב אני הולך לקורס של שלושה חודשים בחיל האוויר
להיות טכנאי מטוסים
וזהו לא בזין שלי להיות קרבי..
אז ב 4 לדצמבר אני עוזר :(
m0sh
אוקי נגיד...מה אתם צריכים לדעת?
omergunr
ב
2.1 ביום הולדת שלי
צו ראשון :o

תגידו לי מה להגיד ומה לא להגיד :p
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by Segev
טוב אז אני יתיחל בערך :D
אני עוזב ממש בקרוב אני הולך לקורס של שלושה חודשים בחיל האוויר
להיות טכנאי מטוסים
וזהו לא בזין שלי להיות קרבי..
אז ב 4 לדצמבר אני עוזר :(


עדיף להיות קרבי מטכנאי מטוסים. פף
YuVaL
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
מה זה צהל?!


חההההההה... ימאכזב הורים
מה אתה עושה פה?...

:wtf: :wtf:
Dj Alex (ISR)
29/11/05
צו ראשון

יש מצב לעתודה ב"ה:nervous:
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
טוב אז אני יתיחל בערך :D
אני עוזב ממש בקרוב אני הולך לקורס של שלושה חודשים בחיל האוויר
להיות טכנאי מטוסים
וזהו לא בזין שלי להיות קרבי..
אז ב 4 לדצמבר אני עוזר :(



אל תלך לזה!!!
בחיים לא!!
זה הכי מסריח שיש
אתה לא תראה בית
אל תלך לזה!!
תשאל את צח הוא חושב בדיוק כמוני
אנשים שם סובלים וקשה לצאת מזה
תחתום ויתור ומהר

YuVaL
שמע שחר
יכול להיות שלהרבה אנשים זה לא מתאים..
אבל גם יש את אלה שכן כיף להם וזה כן משתלם להם..

הבעיה בצבא היא שאנשים נותים להכליל... ז"א אם בנאדם אחד או שניים אומרים להם שלא כיף שם אז ישר מגבשים דעה שזה באמת חרא
אבל אני חושב שזה לא נכון לעשות
צריך קודם כל להתנסות ואחר"כ לתת חוות דעת..
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
שמע שחר
יכול להיות שלהרבה אנשים זה לא מתאים..
אבל גם יש את אלה שכן כיף להם וזה כן משתלם להם..

הבעיה בצבא היא שאנשים נותים להכליל... ז"א אם בנאדם אחד או שניים אומרים להם שלא כיף שם אז ישר מגבשים דעה שזה באמת חרא
אבל אני חושב שזה לא נכון לעשות
צריך קודם כל להתנסות ואחר"כ לתת חוות דעת..


קודם כל הייתי בטכני וראיתי מה אנשים בקורס מכונאי מטוסים חושבים..
כולם מנסים לצאת
יש תור של כמה שבועות לקבן

זה לא קטע של הכללה פשוט אנשים לא יכולים להיות שם..סובלים שם אחושרמוטה

ותבין דבר הכי חשוב
זה צבא אתה לא יכול להגיד להם תנו לי לנסות ואני יחליט
אם נכנסת לזה אין דרך חזרה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement