return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 2)
View this Thread in Original format
Xilver
Slam FM joengeuh :p
van ID&T

dus tzal wel kloppen zeker :)
Belgian Bonzai
Als dat klopt, dan zouden jullie me wel eens te zien kunnen krijgen :D
The_G0dfather
Ta, een site vol met 'primeurs' :D
speentje
quote:
Originally posted by Freezel
Zeiden ze net op Slam FM, Armin aan de telefoon, DJ Sjan in de studio ;)


we zitten hier op smallband op kot :p Xilver had intussen al z'n bronvermelding gegeven, toen ik zelf m'n post plaatste ;)

anywayz problem solved > up to TE!
Eagle`
quote:
Originally posted by Xilver
Main:
Push live
Above and Beyond
M.I.K.E.
Markus Schulz
& Armin van Buuren Live



Het debacle van vorig jaar wordt zo hard goedgemaakt







zOMG1111!!!one


edit: hopelijk is jan vayne ook van de party bij AvB live *fingers crossed*


edit2: lol
Jasperovitsj
En wie zei er ook al weer dat de proghoeren intolerant en elitair waren?
Xilver
^nieje, da was enkel Jack :p
djcresto
feeeesjeeeeuh

debacle vorig jaar? welk debacle? :p
Jasperovitsj
In that case :o


Anyway, Eagle, ge gaat toch weeral mee dit jaar? Want ge gaat me toch niet vertellen dat ge vorig jaar zijt meegegaan alléén voor JOOF :p
Kaidreas
mss wil ik wel moeite doen om zelf een busreisje te organiseren
dan is er later ook geen gezaag over het vertrek uur, enz...

ziet er anders wel leuk uit... above and beyoooooooond :cool:

Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En wie zei er ook al weer dat de proghoeren intolerant en elitair waren?


naar wat luister ik zelf onder andere denk je ...


het grappige is da je waarschijnlijk zult gelijk hebben met het feit da T.E. 2006 prolly een groter succes zal zijn dan de 2005 editie met al die toegankelijke muziek

Als ik al zou meekomen is het voor de sound van Dekay en Remy & Klinkenberg Live (hoewel de meeste live-acts per definitie zuigen ..)
MikeVee
/me surft naar ticketonline om een kaartje te bestellen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 
Privacy Statement