|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Slam FM joengeuh :p
van ID&T
dus tzal wel kloppen zeker :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Als dat klopt, dan zouden jullie me wel eens te zien kunnen krijgen :D |
|
|
| The_G0dfather |
| Ta, een site vol met 'primeurs' :D |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Freezel
Zeiden ze net op Slam FM, Armin aan de telefoon, DJ Sjan in de studio ;) |
we zitten hier op smallband op kot :p Xilver had intussen al z'n bronvermelding gegeven, toen ik zelf m'n post plaatste ;)
anywayz problem solved > up to TE! |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Xilver
Main:
Push live
Above and Beyond
M.I.K.E.
Markus Schulz
& Armin van Buuren Live
|
Het debacle van vorig jaar wordt zo hard goedgemaakt
zOMG1111!!!one
edit: hopelijk is jan vayne ook van de party bij AvB live *fingers crossed*
edit2: lol |
|
|
| Jasperovitsj |
| En wie zei er ook al weer dat de proghoeren intolerant en elitair waren? |
|
|
| Xilver |
| ^nieje, da was enkel Jack :p |
|
|
| djcresto |
feeeesjeeeeuh
debacle vorig jaar? welk debacle? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
In that case :o
Anyway, Eagle, ge gaat toch weeral mee dit jaar? Want ge gaat me toch niet vertellen dat ge vorig jaar zijt meegegaan alléén voor JOOF :p |
|
|
| Kaidreas |
mss wil ik wel moeite doen om zelf een busreisje te organiseren
dan is er later ook geen gezaag over het vertrek uur, enz...
ziet er anders wel leuk uit... above and beyoooooooond :cool: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En wie zei er ook al weer dat de proghoeren intolerant en elitair waren? |
naar wat luister ik zelf onder andere denk je ...
het grappige is da je waarschijnlijk zult gelijk hebben met het feit da T.E. 2006 prolly een groter succes zal zijn dan de 2005 editie met al die toegankelijke muziek
Als ik al zou meekomen is het voor de sound van Dekay en Remy & Klinkenberg Live (hoewel de meeste live-acts per definitie zuigen ..) |
|
|
| MikeVee |
| /me surft naar ticketonline om een kaartje te bestellen :D |
|
|
|
|