|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| K'weet nog niet, hangt er een beetje vanaf hoeveel maten der ook nog naartoe gaan |
|
|
| Jasperovitsj |
| Een heel bus vol ;) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een heel bus vol ;) |
 |
|
|
| FUSyke |
In laat TE vallen en in de plaats daarvan ga ik naar:
* Fri 03/02 > Tiga & Dr. Lektroluv @ Culture Club
* Sat 11/02 > Valentijnsetenje:p
* Thu 16/02 > Zornik @ Handelsbeurs Gent
* Fri 17/02 > Trance Mission @ Sotto's > M.I.K.E. - Rank 1 - Elof |
|
|
| Bunz |
Jasper + Zehra
Dries + 3(mss)
mrcanon + BZRK + vriend
Nyah + Xilver
Cresto + 1(mss)
Push2005
Devilex + 2 + 1(mss)
Bunz + 1
aantal:
-------
ZEKER: 15
MSS: 6
mijn doop tussen de BeTA-bende ;) |
|
|
| Push2005 |
| Is er een cd speler in de bus om wa te kunnen opwarmen ? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Is er een cd speler in de bus om wa te kunnen opwarmen ? :p |
Goei vraag. Als het niet het geval is zal er nog iemand cassettes moeten opnemen tegen dan :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Goei vraag. Als het niet het geval is zal er nog iemand cassettes moeten opnemen tegen dan :p |
den Dries zou die van mij van vorig jaar nog moeten hebben :p |
|
|
| deefje |
Ik heb bij de rest van mijne hoop is rond gevraagd, alst nog mogelijk is
ga ik (+3) ook zeker mee met de bus.
Dus 4 in totaal, als de verantwoordelijke voor die bus mij ff wil mailen ([email protected]), rekeningnummer/prijs en ook noges alle gegevens opstap vertrek/retour enzow.
btw is er hier ook ergens nen chat van de beta's? altijd handig om is wa mensen beter te lere kenne aangezien dak hier vrij nieuw ben.
Greetz
deefje |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by deefje
btw is er hier ook ergens nen chat van de beta's? |
Nope, ze doen da alleen via MSN denk'k. En naar ETN komt gij ni :p |
|
|
| Devilex |
Ik heb hier ook nog vrij nieuw ze ;)
Maar we zullen ten gepaste tijden nog wel details vernemen over de busreis denk ik? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Seg Devilex, zit gij ook op dance4mation? Want ik ken uwe nickname precies van ergens :) |
|
|
|
|