|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
Jasper + Zehra
Dries + 1(mss)
mrcanon + BZRK + 1 + 1(mss)
Nyah + Xilver
Cresto + Mark + 1(mss)
Push2005
Devilex + Den Backer + DJ AC Oliver
Bunz + 1
speentje
Gladius + 1
deefje + 3
Pheatus (mss)
Bl@ckout + 3
Vishnu
Belgian Bonzai
aantal:
-------
ZEKER: 29
MSS: 4 |
|
|
| Push2005 |
Wat een goeie track op nr 10 in die player :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kvind het eerlijk gezegd maar een zwakke site eigenlijk, qua design en uitzicht toch :nervous: |
|
|
| deefje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kvind het eerlijk gezegd maar een zwakke site eigenlijk, qua design en uitzicht toch :nervous: |
Euhm beetje teveel verwend op gebied van websites? Of zelf webdesigner :p
Zolang de muziek maar ok is, daar draait toch nog altijd om dachtek, site is meer dan ok.
Greetz
deefje |
|
|
| Jasperovitsj |
| Van één van de grootste dance events van Europa mag ik wel een perfecte site verwachten zou ik zo denken :p |
|
|
| djcresto |
Van één van de grootste dance events van Europa mag ik wel een perfecte site verwachten zou ik zo denken :p |
Hij moest al nie te lang laden, tis al iets. Hoewel ik tegen muziek ben op websites is het wel leuk dat er bijna van elke artiest een nummer op te beluisteren is. |
|
|
| Pheatus |
Kvind het eerlijk gezegd maar een zwakke site eigenlijk, qua design en uitzicht toch :nervous: |
1 second that ;)
Kvind de site, buiten de heerlijke tunes, geen echt grafisch hoogstandje. Het is net iets te onoverzichtelijk en weinig origineel. Maar wel uitgebreid en tot in de puntjes uitgewerkt, dus daarvoor wel chapeau.
Kben wel nogal een kritisch persoon op website gebied, dus kan ook aan mijn persoonlijke smaak liggen :). |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ondertussen al beslist of ge meegaat Seba? ;) |
|
|
| deefje |
Volgens mij zijn we veel te hard verwend, ik lees da nu van die website (en ok das misch ook persooonlijk, you like it or not), ma zo zijn derook mensen die over ander aspecten van feesjes nogal janken. Vroeger hadde bv 1ne laser op een party me chance en da was al wauw, aster nu 30 hangen zender nog die meer wille, en tresultaat me diene 1ne was 9/10 neiger of evenneig as me die 30. Tes erg dat ik da moe zegge as lightjockey, maar teveel is teveel. Sommige blijven het niveau maar hoger en hoger zette op alle gebieden ten koste van de inkomprijs, en achteraf kunne ze het zelf niemeer volhouden op da niveau. Bv de website van qlimax is zeer knap, ma vergeet nie wa da kost en zijt gerust tes mee verekent in uwen inkomprijs.
Armin only was goed voorbeeld, licht/geluid/show/website was sober (in vergelijking met bv tic) maar meer dan voldoende in mijn ogen, toch isser seriues wa commentaar op geweest dat gene tiesto in concert was (kwa show dan) terwijl dat in hoofdzaak de muziek zou moete zijn die belangrijk is.
Twordt mischien tijd da gans da wereldje is in elkaar stort, da iedereen terug beseft dat om de muziek gaat.
Greetz
deefje |
|
|
| Pheatus |
Ondertussen al beslist of ge meegaat Seba? ;) |
wel, ik ga 99% zeker naar TE! Maar ben nog aan het twijfelen of het al dan niet met de bus wordt. Vorig jaar ben ik samen met Stijn (Hydra) en nog paar gasten met de trein naar Utrecht vertrokken en bij de terugreis blijven slapen bij Stijn vooraleer met de auto weer richting Diksmuide te rijden wat wel handig was na een vermoeiend nachtje! Maar voor een busreisje ben ik ook altijd te vinden omdat het me leuk lijkt om in grote groep naar daar te trekken :)
Ik overleg zo snel mogelijk met Stijn en laat het weten!
@deefje: ik geef je 100% gelijk ivm de belichting. Voorbeeld: 18 years Illusion... zodanig veel lasers dat het wat te overdreven wordt en de laser z'n doel mist. Tijdje geleden nog naar een studentenfuif geweest en daar stond er 1 hele deftige groene laser, iets boven de DJ en schijnend net over het publiek -> dat is pas :eyes: :eyes:
Wat wel prachtig was, was de In Charge-room vorig jaar op TE! Met een muur van discoballs en 1 zware groene laser... ALL ya need! Ik herinner me nog dat we 1 van de eersten waren in die zaal, en M.I.K.E net begonnen was. Ze waren toen ook net bezig met de laser te testen :eyes: Dat was echt genieten!!! |
|
|
| BZRK |
Jasper + Zehra
Dries + 1(mss)
mrcanon + BZRK + 2
Nyah + Xilver
Cresto + Mark + 1(mss)
Push2005
Devilex + Den Backer + DJ AC Oliver
Bunz + 1
speentje