|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
Ik ga toch is bij de Jean gaan piepen ze:clown:
Mr Skillz met de 1000 vrouwen |
|
|
| Kelly* |
Er is wat misgegaan en ik heb toch geen kaartjes... blijkbaar ist helemaal uitverkocht...
HEEFT ER MSS NOG IEMAND 2 TICKETJES of weet iemand waar ik der kan vinden?! :mad: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Er is wat misgegaan en ik heb toch geen kaartjes... blijkbaar ist helemaal uitverkocht...
HEEFT ER MSS NOG IEMAND 2 TICKETJES of weet iemand waar ik der kan vinden?! :mad: |
Ik heb er 2 over ;) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ik heb er 2 over ;) |
THANK YOU FREEZEL....
nog maar eens: you rule :o :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ik heb er 2 over ;) |
heb je er toevallig nog over? :D |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De Madhouse stage wordt precies serieus gemeden in de meeste planningen :toothless |
Reken er maar op dat het toch afgeladen zal zijn daar. Het is een mooie verzamelplek voor heel Anabolen/Silliconen/zonnebank/Goudensieraden-Nederland.:D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
heb je er toevallig nog over? :D |
op dance4mation staan er 2 te koop, ik heb hem al een berichtje gestuurd of hij er 1tje wou verkopen mss wilt hij dat enkel per 2, maar als jij er nog eentje koopt ;) |
|
|
| biertap |
goe nieuws !!! heb zonet even met een kennis zitte praten die instaat voor de lasers van de Mainstage en de video van Armadastage.
Hij wist me te vertellen dat als de 16 lasers goed werden afgeregeld, het net zal lijken of het er wel 30 zijn !:eyespop:
(Voor diegene die naar Reverze geweest zijn: daar hingen 6 lasers + 3 kleuren, en het leek net of het er 20 waren. Het zal dus NOG vetter worden :D )
kom maar op met die lasers ! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Reken er maar op dat het toch afgeladen zal zijn daar. Het is een mooie verzamelplek voor heel Anabolen/Silliconen/zonnebank/Goudensieraden-Nederland.:D |
:rolleyes: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by biertap
goe nieuws !!! heb zonet even met een kennis zitte praten die instaat voor de lasers van de Mainstage en de video van Armadastage.
Hij wist me te vertellen dat als de 16 lasers goed werden afgeregeld, het net zal lijken of het er wel 30 zijn !:eyespop:
(Voor diegene die naar Reverze geweest zijn: daar hingen 6 lasers + 3 kleuren, en het leek net of het er 20 waren. Het zal dus NOG vetter worden :D )
kom maar op met die lasers ! :whip: :whip: :whip: |
Ik hoop het ook... Op illusion 18 years waren het maar liefst 30 lasers, zoiets had ik nog nooit gezien :eyes: ... was geweldig flippen tijdens Playmo :crazy:
Alle sets van TE worden trouwens op dance-tunes beschikbaar gesteld :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
:rolleyes: |
Zo gaan Zehra en ik dit jaar ook naar TE :toothless
En ook wel: Holy shizzle :nervous:  |
|
|
|
|