|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| Lady_LizzY |
k Vond het goed, gene zever.
Above & Beyong vielen wel tegen, beetje te zagerig IMO.
Ernesto & Bastian was ronduit slecht :)
Maar de rest van de avond heeft da wel goedgemaakt.
k Vond Armin best wel goed, harder als verwacht.
voor thuis luister ik graag beetje rustiger, maar als 't voor te feesten is, geef me dan maar wa energieker.
Airbase - Escape was een puur geniet-momentje.
Katana is veel beter meegevallen als ik had gedacht. Heb me daar echt 2 uur geamuseerd. Gewoon ff verstand op nul en gaan.
k Was kapot tijdens Mike z'n set, maar toch nog m'n best gedaan om een beetje te bewegen (wat me overigens beetje tegenviel van de rest van de Beta's, iedereen stond gewoon stil :eek: )
k Vond z'n set zeker niet super, maar t was goe om uit te bollen :) |
|
|
| speentje |
ook maar ff m'n reviewke schrijven ;)
Na de ontmoeting in de stationshall zijn een deel van de reeds aanwezige BETAs een pita / kebab of hoe je 't ook wil noemen gaan eten. Daarna afspraak aan de bus die al goed vol bleek te zitten! Busreis was puik georganiseerd Dries, petje af! Gezellig wat kletsen, iets drinken, perfecte opwarming voor wat komen zou. In een lichtflits stonden we in Utrecht, mooi op tijd, waardoor we ons zeker niet moesten haasten bij het binnenkomen. Na de aanschaf vd nodige bonnen, naar de Armada Area afgezakt. Perry opende héel lekker, mooie set en de stemming was gezet voor de rest van de avond. Daarna Matthew Dekay! zag enorm naar z'n set uit, en 't was nog beter dan ik durven hopen had. Tegen het einde afgezakt naar de Main Stage, lekker groot, veel volk, leuk lampjes. Mooi plekje gevonden centraal voor 't podium, met de nodige chicas rond me. Armin zelf viel me wat tegen, de goede herinneringen die nog in m'n geheugen lagen van Armin Only waren daar misschien wel verantwoordelijk voor. Ik vond 't weinig inspirerend, maar toch blij dat ik Communication en Carteblanche nog eens hoorde langskomen. Op de terugweg nog een Supersized Tosti naar binnengewerkt met TOR en dan terug naar de Armada Area. Hier was Schulz intussen al bezig, en wat een set!! Language en Eighties waren echt schitterende momenten. Toen de snippertjes in 't rondvlogen was 't puur genieten. Hierna terug naar Push live wat ik eerder wat flauw vond. Bij de voorbereiding was MIKE nogal stressy door die technische problemen, maar de performance zelf verliep wel goed. Eenmaal klaar terug naar Armada waar MIKE de avond afsloot, met een lekkere harde set. Kortweg geen minuut stil gestaan en blijven gaan was de opdracht!!
Bovendien ben ik nog altijd redelijk doof!! mijn oren fluiten voor zot. 't Was bovendien héel leuk nieuwe BETAs te ontmoeten! Wel spijtig dat velen het shaken aflieten omdat de muziek hun niet aanspraak. Nu ja kijk, leuke avond gehad en dat is al wat telt ;) |
|
|
| Bertn |
| heeft iemand een tracklist of een linkje naar armin zijn set?:) |
|
|
| Push2005 |
Armin Van Buuren
01. Arctic Quest - Renaissance
02. Nico Parisi vs. Erik Hubo - Metro
03. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn remix)
04. Armin van Buuren - Sail
05. Airbase - Escape
06. Simon Patterson - F16
07. ID
08. Thomas Bronzwaer - Shadow World
09. Racoon - Love You More (Armin van Buuren remix)
10. Marcel Woods - Advanced
11. Richard Durand - Make Me Scream
12. Peetu S - Bigger Palace
13. ID
14. Armin van Buuren - Communication Part 3
15. Veracocha - Carte Blanche
16. ID |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by speentje
Mooi plekje gevonden centraal voor 't podium, met de nodige chicas rond me. |
Idd, gij stond meer achteruit dan vooruit te kijken :D
Terecht hoor, maar de Gert en ik hadden ons gemakshalve wat meer naar achteren gezet :p
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
k Was kapot tijdens Mike z'n set, maar toch nog m'n best gedaan om een beetje te bewegen (wat me overigens beetje tegenviel van de rest van de Beta's, iedereen stond gewoon stil :eek: )
|
Stil is veel gezegd eh :) kHeb met het beetje energie dat nog in de benen zat ook nog wat proberen te huppelen. Speentje en Aurélie hadden nog n pak meer power in de benen, respect! :eek: |
|
|
| Synthesia |
Eerste video'ke is online:
http://users.skynet.be/sash.x/MOV00101.MPG
Denk dat Luc dit wel een goeie zal vinden, Allure - The Loves We Lost, tijdens Johan Gielen's set.
(nog 500-600mb'kes webspace gevraagd :p) |
|
|
| Xilver |
| Ja man, belichting trok in de main precies toch op ni veel. Die multi-colored laser is ook maar zwakskes. |
|
|
| Synthesia |
| Yeps k'had er ook wel meer van verwacht, die LED belichting was wel schoon gedaan maar de laserkes konden vele beter. Camera neemt wel moeilijk de lasers goed op. |
|
|
| xcape |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ja man, belichting trok in de main precies toch op ni veel. Die multi-colored laser is ook maar zwakskes. |
Das makkelijk zeggen hè twas wel minder als voorgaande jaren maar
ik moet toch zeggen da het hennig vet was, alleen de bediening kon iets beter. Da stage geswitch was ook ma ellendig. |
|
|
| djcresto |
| vroeger wast allemaal beter :p |
|
|
| Giesber |
Ik vond de belichting ook niet slecht. Qua lasers was het inderdaad veel minder dan gewoonlijk, maar het draait niet alleen om de lasers ;). De constructie met de led buizen in het midden van de main vond ik zeer geslaagd.
Het licht in de Armada stage vond ik dan weer minder. De videowall was prachtig, maar dat was dan ook het enige wat er hing. Met dat budget hadden ze waarschijnlijk veel mooiere dingen kunnen doen. |
|
|
| Xilver |
| Eigenlijk is 't waar. Wij zagen over vanalles en nog wa, maar 't is verdomd moeilijk om ons select groepke tevreden te stellen :p |
|
|
|
|