|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik ben de Joeri en ik wil aangesproken worden als de Joeri. Ik zorg voor de veiligheid op deze bus. Er wordt niet rechtgestaan noch van plaats verwisseld. Als er problemen zijn... Ik heb handboeien, en ik heb pepperspray. IK los die problemen op, niet jullie. Zijn er nog vragen? Voelt iedereen zich veilig? |
:toothless lolz |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik ben de Joeri en ik wil aangesproken worden als de Joeri. Ik zorg voor de veiligheid op deze bus. Er wordt niet rechtgestaan noch van plaats verwisseld. Als er problemen zijn... Ik heb handboeien, en ik heb pepperspray. IK los die problemen op, niet jullie. Zijn er nog vragen? Voelt iedereen zich veilig? |
lol op da bootje in brugge, GEWELDIG :D |
|
|
| Devilex |
| mm ik denk dat ik hier wel nog als onbekende bestempeld wordt, tenzij sommige me kennen van op dance4mation op partyforum. Maar schrik moet ge zeker ni hebben ik slaap wel de hele busrit;) |
|
|
| Kaidreas |
| ^ja tis niet dat ik schrik heb. maar als er een paar alles wat beginnen te begaaien (wat kan gebeuren met mensen die je nog niet hebt gezien/ gesproken)het moet plezant blijven voor iedereen dat bedoel ik maar. |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^ja tis niet dat ik schrik heb. maar als er een paar alles wat beginnen te begaaien (wat kan gebeuren met mensen die je nog niet hebt gezien/ gesproken)het moet plezant blijven voor iedereen dat bedoel ik maar. |
u kan op mij rekenen dat ik van het rustige type ben :)
en als er ene et aant begaaie is moete we die gewoon en groupe kalm houde eh
edit: da bus vastlegge,wast dan ene van 50 of 25 ? :) (sorry, voor het n00bisme :p ) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ge hebt ni de ballen om u zo te verkleden en dat te doen op de bus :p |
Da zegde nu gewoon just omda ge weet da ik daar de ballen wel voor heb, en ik nu ni anders kan dan da doen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Uhhu :toothless |
|
|
| Xilver |
| /me haalt z'n Scott bomberfrakske al boven... |
|
|
| Push2005 |
Ik vind dat iedereen eerst zone foto aan dries moe geven voor zich te identificeren; (hier is de mijnen alvast!)
En daarna moet hij voor de ongure types een aantal zulke bollen bestellen voor in de bus:
And this is for Joeri:
Ritje vol plezier :crazy: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Bunz
u kan op mij rekenen dat ik van het rustige type ben :)
en als er ene et aant begaaie is moete we die gewoon en groupe kalm houde eh
edit: da bus vastlegge,wast dan ene van 50 of 25 ? :) (sorry, voor het n00bisme :p ) |
25
ik bestel geen bus van 50 voor er vraag naar is. op moment staat de teller nog altijd op 22 e. |
|
|
| Gladius |
Jasper + Zehra
Dries + 3(mss)
mrcanon + BZRK + 1 + 1(mss)
Nyah + Xilver
Cresto + Mark + 1(mss)
Push2005
Devilex + Den Backer + DJ AC Oliver
Bunz + 1
speentje
Gladius + 1
deefje + 3
Pheatus (mss)
Bl@ckout (mss) + 2(mss)
aantal:
-------
ZEKER: 23
MSS: 9
ok, neef gaat nog 'ns mee.
seg hoe zat dat nu weer voor ticketten? moet ik er snel bestellen/halen of heb ik nog wat tijd? |
|
|
|
|