|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| speentje |
JP you are my hero ;)
sta met Dries op een foto en ook ergens vooraan bij Schulz :p super!!
review enzo volgt later nog wel, ben nog aan 't nagieten van dit superfeestje |
|
|
| Eagle` |

wehe den dries geweldig ^^ |
|
|
| djcresto |

Willy snoeper! |
|
|
| CygnusX |
Ik vond het ook een geslaagd feest. Ronald Van Gelderen vond ik wat te hard, maar Linking People op het einde maakte wel wat goed :) Cor Fijneman & Mark Norman waren redelijk. Daarna Above & Beyond, in het begin nogal matig, maar naar het einde toe veel beter, met oa Alone Tonight, Clear Blue Water, Satellite. Ongelooflijk hoeveel enthousiasme die 3 kerels hadden, twas geweldig om hen bezig te zien. Ernesto & Bastian's liveact klonk behoorlijk slecht van waar ik stond, ik had er meer van verwacht. Armin van Buuren vond ik super, een van de betere sets van de avond. Erg genoten van Escape, Sail, F16, Communication, Love You More (eerste keer dat ik het hoorde), Bigger Palace, Carte Blanche, ... :eyespop:
Daarna een sanitaire stop en op naar Madhouse. Toen we daar binnenkwamen hoorden we dat Katana net begon : "GIVE IT UP FOR MISTER RANDY KATANAAAAAAAAAAAAAAA!" :D Vrijwel alle Katana-producties passeerden de revue en de sfeer zat er goed in. Flight 643, F16, Calabria zaten er ook bij en Katana kan goed mixen :) Toen hij na 2u klaar was, moesten we Giesber bijna meesleuren en gingen we naar MIKE @ Armada. Daar stonden ook de meeste Beta's verzameld. MIKE vond ik gemiddeld en om sommige momenten saai. Hij leek er, zoals cresto zegt, weinig goesting in te hebben.
Al bij al een zeer geslaagde avond, met Armin & Katana als hoogtepunten.
Bedankt voor de foto's JP, schoon volk bij Madhouse :D |
|
|
| Push2005 |
| Lol, die noemt nie Willy, maar John :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Lol, die noemt nie Willy, maar John :p |
duh:rolleyes: |
|
|
| mellow_head |
| Twas precies weer interessant :p en wie heef ammel gepoep? :D |
|
|
| TOR |
Mike is gewoon altijd geconcentreerd als hij mixt. En eerlijk gezegd, ik heb het liever zo dan dj's die bij iedere plaat drie keer met hun handen in de lucht staan om het publiek op te jutten. Mike bewees dat je zonder interactie ook de tent meekrijgt.
er waren trouwens wat technische problemen ook. |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Twas precies weer interessant :p en wie heef ammel gepoep? :D |
Die "mannen" hier gaan vooral voor de muziek. :stongue:
In Nederland zou ik sowieso niets of niemand poepen. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Die "mannen" hier gaan vooral voor de muziek. :stongue:
In Nederland zou ik sowieso niets of niemand poepen. |
40 Days & 40 Nights? |
|
|
| Devilex |
Eerste en zeker niet de laatste Trance Energy,
ik had niet echt een planning opgesteld omdat die toch altijd gewijzigd wordt.
Meeste tijd toch rondgehangen in de armada stage, toevallig de set van Judge Jules gehoord die ik toch wel bijzonder goed vond. Markus Schulz vond ik ook een van de betere.
Nadien ff Jean meegepikt omdat ik eens wou lachen met zijn idioote kop.
Verder nog naar de live van push geweest die ik eigenlijk vond tegenvallen, dan toch liever geen live dan zo een live.
Tegen dan begon mijn kaars ver uit te gaan en heb ik de avond afgesloten bij MIKE.
Zal nog wel andere zaken beleefd hebben maar mijn geheugen laat me momenteel wat in de steek |
|
|
|
|