|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
^LOL
Wat cijferkes:
En nog wat cijferkes vanop het Zillion/Fou69 forum:
TRANCE ENERGY : VJ FOU BOOTH
Enkele cijfers :
18 x BARCO R18
28 x Cameras
10 x VJ PC's met audio trigged video effects !!
6 x Terrabyte fileserver
2 x Remote pan tilt heads
16 x DVD players
8 x Videomixers V4
etc...
en dit allemaal in XGA en HDTV signaal ! |
|
|
| Jasperovitsj |
^ You forgot to add: 1 four-eyed midget :o :p
Anyway, kben wel benieuwd naar de visuals en de lazers. Vorig jaar zaten er een paar serieus vette stukken tussen, dus hopelijk wordt het dit jaar nog beter :crazy: |
|
|
| Gladius |
| omfg! en ik die dacht dat 300 gloeilampen veel was! oh boy was I wrong! |
|
|
| Xilver |
| Godverde zit die belachelijkaard van ne Verstraeten der ook weer mee gemoeid ja :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Godverde zit die belachelijkaard van ne Verstraeten der ook weer mee gemoeid ja :rolleyes: |
you read my mind |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Xilver
Godverde zit die belachelijkaard van ne Verstraeten der ook weer mee gemoeid ja :rolleyes: |
Ik ken die niet als persoon maar k'moet wel zeggen chapeau voor zijn laser/lichtshows en decor @ onder andere Illusion Beach & Sportpaleis, Qlimax, etc. Die waren echt dik in orde, dus denk toch dat we weer kwaliteit kunnen verwachten :) |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik hoop het ook... Op illusion 18 years waren het maar liefst 30 lasers, zoiets had ik nog nooit gezien :eyes: ... was geweldig flippen tijdens Playmo :crazy: |
Ind me 2... :eyes:
Tzal vet in orde worden!! :crazy::toocool:
Is er geen indoor firework ook? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Ik ken die niet als persoon maar k'moet wel zeggen chapeau voor zijn laser/lichtshows en decor @ onder andere Illusion Beach & Sportpaleis, Qlimax, etc. Die waren echt dik in orde, dus denk toch dat we weer kwaliteit kunnen verwachten :) |
De lasers op Illusion beach vond ik echt beneden alle peil. Twas echt zo wa lasers opeengesmeten met de gedachte van "bon, hoe meer hoe beter", maar twas echt een kakafonie. Op Qlimax was het volgens de filmpjes wel nice. Maar in principe, maakt mij ni uit hoeveel lasers daar zijn, als ze maar deftig gebruikt worden. Zoals vorig jaar bij J00F, de In Charge zaal zeker? |
|
|
| Push2005 |
Nen elentriekrekening van 30.000 euro :D lijkt veel; maar 1 euro per man das eigenlijk bitter weinig... en voor de dj's en al da materiaal te huren enzo slaan ze uit de 35€ per persoon er nog massas winst uit.
Voor mijn part doen ze er nog wa lasers en lichten bij :p |
|
|
| The_G0dfather |
| Wie van de BETA'S neemt de sets op ? :D |
|
|
| Devilex |
| Weet er iemand of ge daar foto's moogt trekken? |
|
|
|
|