|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Met een bus waarop meer drank verbruikt zal worden dan in een gemiddeld café op zaterdagavond :toothless |
|
|
| Real |
Dat zal ik er vooral bij vermelden. :rolleyes:
:p
EDIT: genoeg gespammed, maffen. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Real
Eens zien wa ons ma ervan zegt om op ne 3-dagen notice nor holland te vertrekke voor een nachtje. :D |
Waar gij mee inzit. Ik ga mijn ma da zaterdag vertellen ofzo. Enige da ze nu weet is dak 'weg' moet :p |
|
|
| The_G0dfather |
At the forthcoming edition of the largest indoor trance-event in Europe, Trance Energy in Utrecht, Netherlands, Johan Gielen will perform live for the first time. A huge leap forward, according to Johan, Its going to be very innovative, surprising and a truly special performance.
:crazy: :eyespop: :eyes: :cool: :disbelief :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Serieus, ik wil echt wel eens zien what the hell die kerel van plan is te doen :haha: |
|
|
| The_G0dfather |
:D
rumour goes he hired his fan again |
|
|
| Jasperovitsj |
| Fan, as in oversized ventilator? |
|
|
| Aurélie |
een definitief updatje :)
Met de bus :
-Kenny:BZRK+mr.cannon+2
-Gert: Djcresto + 2
-Matthiasevilex+2
-Luc:Push2005+1
-Mario:Blackout+3
-Daveeefje+3
-Simon:Speentje
-Willy:Belgian Bonzai
-Florin: Dr.pepper+?
-Bert:Bunz+2
-Guy:Vishnu
-Jasper +Zehra
-Anja +Tom:Nyah +xilver
-Dries:Kaidreas (ikke dus)
Niet met de bus :
Aurélie + 7
Veel Beta's :happy2: |
|
|
| FredNova |
een definitief updatje :)
Met de bus :
-Kenny:BZRK+mr.cannon+2
-Gert: Djcresto + 2
-Matthiasevilex+2
-Luc:Push2005+1
-Mario:Blackout+3
-Daveeefje+3
-Simon:Speentje
-Willy:Belgian Bonzai
-Florin: Dr.pepper+?
-Bert:Bunz+2
-Guy:Vishnu
-Jasper +Zehra
-Anja +Tom:Nyah +xilver
-Dries:Kaidreas (ikke dus)
Niet met de bus :
Aurélie +7
Fred +3 |
|
|
| Real |
Met de bus :
-Kenny:BZRK+mr.cannon+2
-Gert: Djcresto + 2
-Matthiasevilex+2
-Luc:Push2005+1
-Mario:Blackout+3
-Daveeefje+3
-Simon:Speentje
-Willy:Belgian Bonzai
-Florin: Dr.pepper+?
-Bert:Bunz+2
-Guy:Vishnu
-Jasper +Zehra
-Anja +Tom:Nyah +xilver
-Dries:Kaidreas (ikke dus)
-Kristof:Real (mits goedkeuring van ons ma)
Niet met de bus :
Aurélie +7
Fred +3 |
|
|
| Lady_LizzY |
Met de bus :
-Kenny:BZRK+mr.cannon+2
-Gert: Djcresto + 2
-Matthiasevilex+2
-Luc:Push2005+1
-Mario:Blackout+3
-Daveeefje+3
-Simon:Speentje
-Willy:Belgian Bonzai
-Florin: Dr.pepper+?
-Bert:Bunz+2
-Guy:Vishnu
-Jasper +Zehra
-Anja +Tom:Nyah +xilver
-Dries:Kaidreas (ikke dus)
-Real (mits goedkeuring van ons ma)
Niet met de bus :
Aurélie +7
Fred +3
Lizzy + Buoyant |
|
|
| Synthesia |
Met de bus :
-Kenny:BZRK+mr.cannon+2
-Gert: Djcresto + 2
-Matthiasevilex+2
-Luc:Push2005+1
-Mario:Blackout+3
-Daveeefje+3
-Simon:Speentje
-Willy:Belgian Bonzai
-Florin: Dr.pepper+?
-Bert:Bunz+2
-Guy:Vishnu
-Jasper +Zehra
-Anja +Tom:Nyah +xilver
-Dries:Kaidreas (ikke dus)
-Real (mits goedkeuring van ons ma)
Niet met de bus :
Aurélie +7
Fred +3
Lizzy + Buoyant
Synthesia + 2
Kelly + 1 |
|
|
|
|