|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| GorenBarry |
| The one and only! :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hmm, Fiero is anders geen slecht plan, ter vervanging van die pisang/passoa. Who's with me? :D |
|
|
| djcresto |
werd er dan vorig jaar gemorst? Anyway toen dronk iedereen van de beta's rode vodka waardoor ik alleen met de witten bleef zitten.
Leider Dries mag van mij gerust zelf beslissen wat em meeneemt. Voor 20 euro heen en terug met wat drank kunnen we nie klagen zeker. |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Iemand fles rode vodka delen :D, kga wel moeten opletten da M.I.K.E. geen 'massive motion' van rode vodka in zijne nek krijgt als ik misselijk ben :p
Laat die rode vodka toch maar, wil genieten van mijne avond, nie heel tijd misselijk zijn, heb al moeten stuk van set van M.I.K.E. op Illusion at the beach missen omdat ik in de wc's belande (kotsen) (en daarna in een 'Silver Bath'), dus hou het maar bij wat frisdrank voor mij :D |
LOL
Jullie gaan al zat zijn voor het feest begint :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Synthesia
LOL
Jullie gaan al zat zijn voor het feest begint :p |
Das nie zat zijn... da wordt "indrinken" genoemd, das essentieel :toothless ;) |
|
|
| Xilver |
| Toemme gasten, kheb er zin in :D |
|
|
| jp |
| Heerlijk al die lieve Belgen op visite in ons kikkerlandje :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by jp
Heerlijk al die lieve Belgen op visite in ons kikkerlandje :D |
Wat jammer toch dat jij niet meer naar ons kunt komen hé :p
Ga jij nu trouwens zelf naar TE of is da te nichterig voor je ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by jp
Heerlijk al die lieve Belgen op visite in ons kikkerlandje :D |
Jp gaat ons allemaal op een biertje trakteren omdat hij zo blij is om ons te zien :gsmile: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
normaliter gezien heeft iedereen betaald.
dus nogmaals de lijst.
-Kenny:BZRK+mr.cannon+2
-Gert: Djcresto + 2
-Matthias:Devilex+2
-Luc:Push2005+1
-Mario:Blackout(?)+3
-Dave:Deefje+3
-Simon:Speentje
-Willy:Belgian Bonzai
-Florin: Dr.pepper+?
-Bert:Bunz+2
-Guy:Vishnu
-Jasper +Zehra
-Anja +Tom:Nyah +xilver
-Dries:Kaidreas (ikke dus) |
Vanwaar dat vraagteken achter mijne naam? :) |
|
|
| Zehra |
feeeeeeeeeeeestjeuuuuuh
 |
|
|
|
|