return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 62)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by Devilex
Tracklist van Perry O'Neil voor de geïnteresseerden.

01. Deepsky - Ghost (V-Sag Remix) [cdr]
02. Chris Micali - Schiphol [Aurium]
04. Bedrock - Santiago (Group Therapy Remix) [Bedrock]
06. Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down (Group Therapy Remix) [cdr]
07. Prawler - Maracash [Audiotherapy]
08. Pryda - Aftermath [Pryda]
09. Derek Howell - Jah Jah (Remy Remix) [DK]
11. Espen & Stian - Risifrutti [Electronic Elements]
12. Micah - Cry A River [Baroque]
13. Micah - Mnemosyne [Aurium]

looks HOT :eyes:
Kaidreas
ow ja, Pintje iemand? :p
Aurélie
quote:
Van de terugreis herinner ik me geen seconde meer.

Hoe komt het :p ?
Kaidreas
slaapverwekkende muziek mss? :toothless wooot teh prog
Jasperovitsj
quote:
Tracklist van Perry O'Neil voor de geïnteresseerden.

01. Deepsky - Ghost (V-Sag Remix) [cdr]
02. Chris Micali - Schiphol [Aurium]
03. Perry O’Neil - Fade Out [Electronic Elements]
04. Bedrock - Santiago (Group Therapy Remix) [Bedrock]
05. Roland Klinkenberg - O-Matic [Electronic Elements]
06. Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down (Group Therapy Remix) [cdr]
07. Prawler - Maracash [Audiotherapy]
08. Pryda - Aftermath [Pryda]
09. Derek Howell - Jah Jah (Remy Remix) [DK]
10. Armin - Nadia Ali (Perry O’Neil Remix) [Electronic Elements]
11. Espen & Stian - Risifrutti [Electronic Elements]
12. Micah - Cry A River [Baroque]
13. Micah - Mnemosyne [Aurium]
14. Perry O’Neil - Switched [Electronic Elements]

Vond ik persoonlijk één van de sterkste sets van de avond, maar jammer genoeg stond het geluid niet zo goed afgesteld in de Armada Stage, waardoor de hoge tonen er nauwelijks doorkwamen. Daardoor had ik bv Mnemosyne en Santiago totaal niet herkend :nervous:
En die remix van Tracking Treasure Down vond ik toch ook maar boecht :o

Voor de rest:

- Te veel f*cking techtrance en hersenloos gebeuk. :whip:
- Het bonnensysteem waar je 9 bonnen kreeg voor 10€, maar de consumpties kostten wel telkens 2, 4 of 6 bonnen, dus je zat altijd met overschot :rolleyes:
- Wel positief dat er hamburgers, pizza, ijsjes enzo te krijgen waren :D
- Crappy en ongeïnspireerd licht in de main hall. Precies of een paar lasers betekent dat de rest van de belichting maar op niks moet trekken. En de lasers waren dan ook nog niet eens goed, vorig jaar wa shet veel spectaculairder...
- Push live vond ik WEL vet! :) Alleen jammer van de nieuwe drummer die zelfs niet fatsoenlijk kon faken :p maar wat Ivan live met die gitaar deed en al die extra melodieën en harmonieën die Mike ertussen speelde vond ik echt sterk. Jammer dat het natuurlijk weeral dezelfde tracks waren als altijd, maar technisch vond ik het één van de sterkste lives van Mike die ik al gezien heb :)

Twas in ieder geval de laatste keer dat ik naar TE geweest ben, dit is gewoon geen 40€ waard...
Push2005
Dit was idd z'n 40 euro niet waard vond ik. Ik ben nochtans een enorme liefhebber van tech-trance, maar dit was niet eens een kwestie voor mij van teveel van het goede; het was gewoon slechte techtrance... echt teveel lege en platte tunes.

Bij zo'n trance-lineup verwacht je nieks dan kwaliteit, ik heb m'n verwachtingen misschien te hoog gelegd :sadgreen: ... nochtans zou het zo ongeveer de crème de la crème van de internationale trancescene moeten voorstellen.

Of ik in het vervolg zal gaan is ook de vraag; voor Armin zak ik allezinds niet meer af. Ik ga enkel nog gaan denk ik als er eens een hall met "Promising talents" komt met Phynn of Menno of Jonas e.d; erin... of als Tiësto nog eens komt; die moet terug op TE :o

Ik wacht nog op de setjes die online zullen komen van Jules enzo, die heb ik jammergenoeg moeten missen :)
Die van Dekay wil ik ook wel hebben, want ik was aangenaam verrast.

En ja mag zeggen van Gielen wat je wilt; IMO had hij zeker bij de betere tracklists van de avond :)

Lichten waren zielig; dwaze lazers... Afgesteld zodat het er 30 lijken :conf: ... het leken er nog geen 10.

Bedankt aan Dries trouwens voor de bus en organisatie enzo. Was héél dik in orde !!!
CygnusX
De volgende sets komen binnenkort op www.dance-tunes.com :

Armin Van Buuren, , Marcel Woods, Johan Gielen, Ronald Van Gelderen, Push (Live), Ernesto & Bastian, Scott Project, Markus Schulz, Judge Jules, M.I.K.E., Matthew Dekay, Perry O Neill, Remy, Ronald Klinkenberg, DJ Jean, Randy Katana, 4 Strings en Spider.

Die van Johan Gielen staat er al.
mrcanon
Heel de set van Perry op Switched gehoopt, had er nie veel hoop meer in, maar op laatste hoorde ik hem ze dan toch opleggen. Da vond ik wel heel lekker :crazy:

Van de bustrip herinner ik mij ook niets meer, ma da komt gewoon door het feit dak heeltijd gemaft heb.
Bunz
Ronald van Gelderen: goed (Linking People :crazy: )
Norman & Fijneman: was wel redelijk
4 Strings: was nog wel tof eigelijk, nie lang gebleve echter
Armin van Buuren: vond ik nog wel een fijne set ma mss idd ietske te hard
Gielen live: 0 !
Push live: zéér fijn (hard gelachen met die drummer :haha: )
Marcel Woods: heel goed !
MIKE: e paar liedjes maar meegenome ma tklonk wel goed

topmomenten:
Airbase - Escape (Armin van Buuren)
Marcel Woods - Advanced (Armin & Woods)
Push - The Legacy
Mark Norman - Touch Down
ID (4 Strings)

khad gehoopt op Monday Bar ma thad nie moge zijn :)

daar in holland feeste is trouwes echt wel fijn, veel gezelligere mensen !
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Bunz

khad gehoopt op Monday Bar ma thad nie moge zijn :)

!!!

Armin draait die dan een paar weken achtereen in ASOT, en weinig platen zouden zo goed macheren op de dansvloer als Monday Bar. Maar toch speelt hij die dan niet, onbegrijpelijk :sadgreen: :rolleyes: :whip:

Kaidreas
quote:
Originally posted by Bunz
Push live: zéér fijn (hard gelachen met die drummer :haha: )
ja idd wat was me dat.
precies Pim die gelijk een debiel wat op padjes zit te rammen.
Push2005
Kzou het miss wel nog geapprecieerd hebben als die gespeeld werd, ondanks dat het een uiterst cheesy nummer is... een beetje gewone trance is welkom.

Maar ik blijf Metro het beste moment van z'n set vinden, ik ben ongeloofelijk addicted aan da nummer :happy2: ... m'n plezier kon nie op toen :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 
Privacy Statement