return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 61)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by mellow_head
Twas precies weer interessant :p en wie heef ammel gepoep? :D

Iig twee mensen op een toilet :toothless
mrcanon
What can we say about it?

TE was ja, anders dan verwacht, spijtig genoeg nie in de positieve zin. Ik had er echt zin in, maar mijn maag jammer genoeg niet. Perry is begonnen met een redelijk setje, vooral zijn eigen platen Fade Out en vooral Switched :crazy: konden me wel bekoren, daarna event Dekay en die draaide wel lekker dan naar Above & Beyond, waren ook lekker bezig, daarna laatste van dekay nog meegepikt en dan naar Armin. Vanaf hij zijn eerste plaat oplegde wist ik dat het keihard ging zijn en niet mijn ding en idd, het was zo, hier en daar goe plaatje, maar hij hield zijn set recht met de klassiekers, teleurstelling van Armin. Daarna naar Markus Schulz en gij was echt de man van de avond voor mij. Hij draaide ook harder dan ik van zijn radioshows en livesets gewend ben, maar dat vond ik eigenlijk niet zo erg. Armin en Remy en Roland Klinkenberg live vond ik niet zo speciaal, wel paar leuke platen gehoord waaronder Intruder :crazy:, daarna afgesloten met M.I.K.E., hij draaide wel een redelijke set, maar ik vond hem niet super. Hij had er idd nie veel goesting in en da vond ik erg spijtig. Hij stopte bovendien al om 6.45, ik weet niet wat de reden was.

Al bij al redelijke avond, maar had het veel beter verwacht. Mss lagen mijn verwachtingen te hoog. De avond was ook wel redelijk verkloot door mijn protesterende maag. De wc's in de jaarbeurs kunnen er van meespreken. Cool om een hele hoop BETA's te ontmoeten waaronder "my partner in shoes" :tongue2
Gladius
vrij harde tegenvaller. pff al dien techtrance...
a&b was goed opt laatste, zalig om satellite nog 'ns te horen, zoooveel mensen meezingen, prachtig! Armin was slecht (en neen, 2 goede nummers op het laatste maken dat absoluut niet goed), die live optredens suckten zwaar, maar dat was niet echt een verassing natuurlijk. Om 5 uur was het beste eraf en zijn we huiswaarts getrokken.
Ook iemand opgevallen dat het geluid (ben alleen in de main hall geweest) weer veel te hard stond? :whip:
En weet iemand wat het eerste nummer van mike z'n live-optreden was? Ik herkende het iig, zo'n zalige plaat!
volgend jaar niet meer vrees ik...
Vishnu
^ na de intro kwam Push - The Legacy
Gladius
quote:
Originally posted by CygnusX
Het was trouwens goed te merken dat de gsm met ingebouwde camera ondertussen helemaal ingeburgerd is :)

http://www.pvdplanet.net/ta/jp-te2006-12.JPG

hoe kunt ge dan nog van dat moment genieten vraag ik me af.
Zehra
quote:
Originally posted by Gladius
vrij harde tegenvaller. pff al dien techtrance...

yes, volledig mee akkoord :o

Ik zal ook ff kort zijn:

Perry: ok

Dekay: vooral tijdens bad & 2e nummer na bad. verder veel vette beats :tongue2

Ernesto & Bastian: laatste nummers, trok op nie veel

Armin: da was echt erg *kots* echt platte nummers... ik & jasper hadden er echt veel meer van verwacht. geen monday bar :whip: & dan die nummers die sommigen hier zo zalig vinden: metro ... :eek: WTF?! echt een zwak nummer.

Markus Schulz: da was wel lekker :) maar opt einde toe ook constant beuken :rolleyes: das precies mode...

Push Live: da vond ik wel lekker :tongue2 ze waren alledrie gans enthousiast. was leuk om eens te zien :)

Marcel Woods: Eerste nummer komt uit de id contest :D en die vond ik echt lekker, derna zijn we doorgegaan naar de armada stage

M.I.K.E.: had hier ook meer van verwacht. te weinig trance :s (was wel bij iedereen zo precies) en jammer van die technische problemen.. kwil toch wel een minimum aan interactie, maar hier was er bijna niks :rolleyes:

Over 't algemeen: was één van de mindere feesten die ik tot nu toe heb meegemaakt. op Trance Energy verwacht je toch wel wa Trance, mah nee grr... :whip: wel leuk met al die beta's... en kzal er volgend jaar nog ns over nadenken of ik hier naartoe ga of nie :o
Kaidreas
JUDGE JULES!!!!!! 1!1!1!1!1!1!11!1!1!1! I cry till I die ZOMG:crazy: :eyespop:

wel raar dat ie precies constant in zen eigen zat te babbelen :conf:
deefje
voor mij persoonlijk ook een tegenvaller.

Kwa muziek vondt ik het veel te stevig in het tech genre, op den duur zelf gewoon plat klinken, muziek zonder nog een deftige melodie, twas nog altijd trance energy he. De invloeden van al die hardstyle toestanden laatste tijd late zich ook voele op trance energy.

Ronald van gelderen, above and beyond en cor fijneman/mark norman waren goed. Voor zover ik de set van armin in de main heb hehoord best wel ok, maar idd de gekende tunes, op armada stage was hij totaal men ding niet. Heb ook laatste stuk judge jules gehoord, veel te hard voor mij, naart schijnt was die int begin wel vrij goed. Markus schulz was int begin best wel goed derna ook weer stevig tot en met. Het mini stuk dat ik van perry o'neil heb gehoord was ook inorde.

Wat weer opviel in alle zalen, retro doet het nog steeds, push live met opzet vermeden, altijd tzelfde, net als die andere live acts.

Over het feest zelf, id&t heeft weer goed verdient.
Remember die getallen die der gepubliceert werden over light e.d
misch as ge dubbel zag kwamde aan die getalle :p

Light op de main zwak, mad house tzelfde, in een gemiddelde disco hangt meer dan in alle zalen bij elkaar. Bediening was weer door zeer gemotiveerde lj's *kuch*, niet dus :p 360 video op armada was origineel, spijtig van de content, begon te vervelen na een tijd, triggering op muziek en samenwerking met lj was daar ook maar zwak.
Muziek stond trouwens veeeeel! te luid.

Heb mij wel fijn geamuseert, denk dat ik in de toekomst toch skip voor dit type feeste, liever iets kleiner met betere muziek en 1 zaal, dat ik nie continue moet rondlopen.

Uitkijken naar 12 maart, armin @larocca

Greetz
deefje
Devilex
Tracklist van Perry O'Neil voor de geïnteresseerden.

01. Deepsky - Ghost (V-Sag Remix) [cdr]
02. Chris Micali - Schiphol [Aurium]
03. Perry O’Neil - Fade Out [Electronic Elements]
04. Bedrock - Santiago (Group Therapy Remix) [Bedrock]
05. Roland Klinkenberg - O-Matic [Electronic Elements]
06. Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down (Group Therapy Remix) [cdr]
07. Prawler - Maracash [Audiotherapy]
08. Pryda - Aftermath [Pryda]
09. Derek Howell - Jah Jah (Remy Remix) [DK]
10. Armin - Nadia Ali (Perry O’Neil Remix) [Electronic Elements]
11. Espen & Stian - Risifrutti [Electronic Elements]
12. Micah - Cry A River [Baroque]
13. Micah - Mnemosyne [Aurium]
14. Perry O’Neil - Switched [Electronic Elements]
Aurélie
En hoe is de bustrip meegevallen ?

Kaidreas
^de terugreis, was vreed plezant, alhoewel niet iedereen die mening deelt ws (speentje ;) )

ROFL with tom :p
Devilex
Van de terugreis herinner ik me geen seconde meer.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 
Privacy Statement