|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Bier=Jupiler (ik ga niet voor iedereen een andere biersoort meenemen)
Cola=festival flesjes
red Bull
Snirnoff (flesjes) /Passoa (blikjes)/???? |
Looks good, maar misschien ook een wat kleine flesjes water kopen? :)
En bekertjes om de vodka-red bull in te mixen? :o
En een makrokaart heb ik wel, dus die mag je altijd komen halen hier indien nodig. :) |
|
|
| Bunz |
- mag er gerookt worden op de bus ?
- mag er op de bus gepist worden (maw is er een toilet) ?
voor drank zou ik opteren voor een goei portie sterke drank
da gaat er altijd beter in bij zo'n evenementen ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bunz
- mag er gerookt worden op de bus ?
|
Normaal gezien niet, en eerlijk gezegd zou het wel fijner zijn moest er niet gerookt worden op de bus :o
| quote: | Originally posted by Bunz
- mag er op de bus gepist worden (maw is er een toilet) ?
|
Indien er geen toilet op de bus is, kunnen we onderweg een pitstop maken langs de autostrade? Dan kunnen de rokers ook ineens een sigaretje roken. :) |
|
|
| Kaidreas |
ik ga geen flessen sterke drank meenemen---> plastieke bekers???/veelvuldig morsen, de kuiskosten van de bus=50euro)
mss naar een alternatief zoeken voor de sterke drank, ik heb ook liever sterke drank ze. maar wat een gemors altijd.
tuurlijk is er een toilet het is een bus voor 50 personen( we zullen ook wel een stop houden, ineens ook antwoord op u smoking vraag, maw liever niet in de bus)
cd's moeten er niet meegebracht worden. Ik ben zelf goed genoeg op to date. cassete's mss eventueel (als we de cd-speler weer niet vinden zoals vorig jaar)
@jasser: water komt in orde(ma kpeins niet dat zoiets heel veel zal gedronken worden) |
|
|
| Lady_LizzY |
cassete's mss eventueel (als we de cd-speler weer niet vinden zoals vorig jaar) |
Sjerrie moen teejpes :D |
|
|
| Bunz |
sterke drank is toch doenbaar als er uit de fles gedronke wordt, niet ? :)
ale als get nie wilt ist zo eh, ik zie dan wel dak op de treinrit bokrijk-antwerpen genoeg voorzien ben ;) |
|
|
| Xilver |
Den eerste da kotst op de bus wordt er met zijne smoel door yours truly ingesmeerd, 't is maar da ge 't weet :p
Roken op de bus, simply put, nee. De rokers zijn in de minderheid, en de niet-rokers gaan daar echt ni mee opgezet zijn.
En alster vodka redbull is bennek content :)
Dries, als ge wilt gaan Anja en ik wel mee, we hebben een makro-kaart. |
|
|
| deefje |
ik ga geen flessen sterke drank meenemen---> plastieke bekers???/veelvuldig morsen, de kuiskosten van de bus=50euro)
mss naar een alternatief zoeken voor de sterke drank, ik heb ook liever sterke drank ze. maar wat een gemors altijd.
|
Koopt u anders flesse en mengt die vooraf in een paar lege plastic flesse van plat water. Da beperkt het mengen/morsen, ge zit ook nie me die glaze flesse, en pijs dat da goeiekoper is as die blikskes passoa enzow. Oft nu bekerkes zen of blikskes da smost of smost nie evenveel, pijs dat da mengen op de bus een groter probleem is.
passoa/pisang me fruitsap, van dieje makro redbull me vodka ne ke rood en wit en water/cola zal wel genoeg zen zeker? Kwenie watter nog overblijft on budget vo drank.
Me bier zennek ook al content.
nog 6 dage wieehaaa
deefjeuh |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by deefje
passoa/pisang me fruitsap, van dieje makro redbull me vodka ne ke rood en wit en water/cola zal wel genoeg zen zeker? |
. |
|
|
| Real |
Pakt anders ook Bacardi Breezer mee. :rolleyes:
Echte mannen drinken BIER joenges. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Echte mannen drinken BIER joenges. :p |
Shut up, boy :p |
|
|
| mrcanon |
Iemand fles rode vodka delen :D, kga wel moeten opletten da M.I.K.E. geen 'massive motion' van rode vodka in zijne nek krijgt als ik misselijk ben :p
Laat die rode vodka toch maar, wil genieten van mijne avond, nie heel tijd misselijk zijn, heb al moeten stuk van set van M.I.K.E. op Illusion at the beach missen omdat ik in de wc's belande (kotsen) (en daarna in een 'Silver Bath'), dus hou het maar bij wat frisdrank voor mij :D |
|
|
|
|