|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| Heb net het woord 'motion' opgezocht, het betekent dus stoelgang :D. Sorry M.I.K.E. voor de ty breaks in uw set :p. |
|
|
| Devilex |
Zo een paar flessen water zijn toch geen overbodige luxe hoor,
in het naar huis komen zullen er altijd wel mensen zijn die niet meer 100% zijn. Als ik een nachtje zwaar heb gefeest drink ik ook altijd een liter water uit. Mag ook spuitwater zijn. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by deefje
Koopt u anders flesse en mengt die vooraf in een paar lege plastic flesse van plat water. Da beperkt het mengen/morsen, ge zit ook nie me die glaze flesse, en pijs dat da goeiekoper is as die blikskes passoa enzow. Oft nu bekerkes zen of blikskes da smost of smost nie evenveel, pijs dat da mengen op de bus een groter probleem is.
passoa/pisang me fruitsap, van dieje makro redbull me vodka ne ke rood en wit en water/cola zal wel genoeg zen zeker? Kwenie watter nog overblijft on budget vo drank.
Me bier zennek ook al content.
nog 6 dage wieehaaa
deefjeuh |
mja kheb ook aan die flessen zitten denken, maar dan moet ik nog bekertjes kopen en het uitgieten dat brengt ook veel gemors mee. zeker als het wat later (lees: zatter) op de avond wordt.
ik heb opt moment zo'n 165 euro voor drank. |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
vodka-red bull :o
|
Mmmmm :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Bunz
voor drank zou ik opteren voor een goei portie sterke drank
|
ne gast naar m'n hart :D |
|
|
| mrcanon |
| da mag ook wel vodka-redbull, zolang het geen vodka puur is, is het goed ;) |
|
|
| deefje |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
mja kheb ook aan die flessen zitten denken, maar dan moet ik nog bekertjes kopen en het uitgieten dat brengt ook veel gemors mee. zeker als het wat later (lees: zatter) op de avond wordt.
ik heb opt moment zo'n 165 euro voor drank. |
Denk dat da uitgieten wel op een deftige manier kan, ik zoek mij nie strontzat te zuipen op die bus, wil nog genieten van tranceenergy :)
Ik denk een bekke alcool voor in de stemming te geraken is meer as genoeg, da voorkomt kotsen enzow :p En in de terugreis enkel water, dan moogde smosse.
En ander oplossing is voor 115€ drank kopen en die ander 50€ al voorzien voor opkuis, dan kunde het beest uithangen :p
deefje |
|
|
| Kaidreas |
| ^mss had ge als nick beter: gorenbarry (ma die is al bezet zekerst) genomen. :p |
|
|
| BZRK |
Den drank neemt nu al de overhand precies :p We gaan voor de muziek toch hé? :D
Mijn avond zal er wellicht zo ongeveer gaan uitzien:
22:00 Perry O Neil
23.40 Matthew Dekay
0:00 Above and Beyond
1:00 Matthew Dekay
1:20 Armin van Buuren
3:00 Markus Schulz
4:40 Armin, Remy & Roland Klinkenberg LIVE
5:10 M.I.K.E DJ
7:00 end
Bring it on! :crazy: |
|
|
| Push2005 |
Damn, nu kank geen pijp roken op de bus :tongue2
Wat de drank betreft; bier is fine... maar ik heb ook wel goesting in wa sterken drank :D
Een paar flessen fiero zijn ook lekker :toocool:
(Voor de liefhebbers, ik heb nog uit praag een fles Absynth van 70% alcohol mee... iemand geïnteresseerd :happy2: ) ? |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
(Voor de liefhebbers, ik heb nog uit praag een fles Absynth van 70% alcohol mee... iemand geïnteresseerd :happy2: ) ? |
zijn daar nog tickets over ? :p |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^mss had ge als nick beter: gorenbarry (ma die is al bezet zekerst) genomen. :p |
Was m'n vorige nickname en die is al benomen :) |
|
|
|
|