|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
| ^ en de hogere interactiegraad met het publiek, en het gebruik van die micro zullen hier ook wel hun aandeel in hebben :) |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Verschil is dat er op TE 2006 effectief live-elementen in de act zaten, terwijl dat ik 2001 duidelijk niet het geval was. :p
|
rofl @ dat filmpje, ze konden op zen minst nog op hun keyboard dashe op maat van de muziek, het lijkt wel een bende kleuters dat op een speelgoedkeyboard zitte te kloppen met die drummer op kop :stongue: |
|
|
| speentje |
bwah op TE was de drum opnieuw niet live, die drummer was zo grappig om naar te kijken!
maar geen enkele vorm van interactie...zoals in dit filmpje
nochtans kan je met al die hits, want dat zijn 't uiteindelijk, toch gemakkelijk een zaal ophitsen ;) precies of 't MIKE geen fluit kon schelen, of hij daar nu stond of niet... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Een micro had inderdaad wel leuk geweest, maar ik denk dat de live "live" genoeg was voor Mike om niet acher zijn keyboards en mixer weg te kunnen, wat in 2001 wel kon. :) |
|
|
| kevve |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Kevke had blijkbaar iets anders dan het vogeltje gevonden om naar te kijken :p |
tzal wel altijd iets zijn zekers ;), mja, keek naar ietsken aan de linkerkant, kan enkel nimeer herinneren naar wa :eyespop:
kevve |
|
|
| DJ Bart J |
Ik lees hier en daar in dit topic over iets van een bus die ingelegd is naar Trance Energy...
Is dat dezelfde bus waar ik opzat :conf: nee toch... Er waren 2 bussen van De Blauwvoet ofzo... ik zat op 1 daarvan. Denk ni da die bij mekaar waren... of ben ik zo hard verkeerd
:p |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by DJ Bart J
Ik lees hier en daar in dit topic over iets van een bus die ingelegd is naar Trance Energy...
Is dat dezelfde bus waar ik opzat :conf: nee toch... Er waren 2 bussen van De Blauwvoet ofzo... ik zat op 1 daarvan. Denk ni da die bij mekaar waren... of ben ik zo hard verkeerd
Zat er 20 man met een BETA t-shirt op uw bus? ja/nee :p
Nie zo moeilijk om onderscheid te maken denk ik :D |
|
|
| Den Backer |
| Neen, er was maar één bus van de BETA's met De Blauwvoet... heheh |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by DJ Bart J
jij was met de bus van roy meegegaan ws.
Real jij vroeg nog een ID van die set van de thrillseekers (te gast bij blank & jones and friends)
hier is ie de volledige tracklist
01. The Thrillseekers - By Your Side
02. Carrie - As Time Goes By (Super 8 Remix)
03. Ferry Corsten - Sublime (Thrillseekers Remix)
04. Stowers And Young - TheSecond Coming (G. Mytchel Remix)
05. Headstrong - Close Your Eyes (Matt Darey Remix)------> Superplaat :eyes:
06. Deep Voices - Alone Again (Thomas Datt Remix)ik dacht dat het deze was
07. Jon O'Bir - Effectual (RDN Remix)
08. Summer Session - Blossom (Halon Remix)
09. Apex - Virtuoso (Public Domain Remix)
10. Mike Koglin - 1:1.618
:eyes: |
|
|
| Push2005 |
HIER voor echte uncut livesets ;)
Zeker toch ergens uitgezonden geweest ?
Ben blij dat die van Mark Norman erbij zit :happy2: |
|
|
| Antony |
| leuk idd :p hopelijk lukt het morge ook nog, nu geen tijd meer... |