|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
De drie beste sets kwamen voor mij van Perry O'neil, Markus Schulz en Above & Beyond. Armin draaide kut zoals te verwachten was voor een TE-mainstage set.
Conclusie: Derde keer en waarschijnlijk laatste keer. Het blijft te harde muziek naar mijn goesting. Vroeger dacht ik dat het aan mij lag, maar er zitten er hier precies nog die mijn mening delen.
That's it. |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Felishuko, Kelly, Belgian Bonzai, Kevve:
|
Kevke had blijkbaar iets anders dan het vogeltje gevonden om naar te kijken :p |
|
|
| Nyah |
Fkes gauw wat ik ervan vond:
Perry, Matthew Dekay, Markus Schulz en A&B: goed. Judge Jules ook ni slecht.
Muziek stond veel te hard in Armada. Op main was het geswitch van stages annoying. Maar wel goede sfeer daar.
Conclusie: leuk om er eens geweest te zijn, maar een volgende keer hoeft niet persé voor mij.
Foto's zullen binnenkort wel online gezet worden. ;) |
|
|
| Bl@ckOut |
| Kunnen er eigenlijk nog zo'n beta-shirts besteld worden? Moet ik in't vervolg tenminste niet meer op iedereen afstappen :p |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Kunnen er eigenlijk nog zo'n beta-shirts besteld worden? Moet ik in't vervolg tenminste niet meer op iedereen afstappen :p |
Tschijnt dat da eenmalig gemaakt is, en dat er nu enkel nog 2 XLs over zijn. |
|
|
| Gladius |
| als er geen meer bijgemaakt worden; ik heb er 2, ik wil er desnoods wel 1 afstaan =) (maat: L) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Tschijnt dat da eenmalig gemaakt is, en dat er nu enkel nog 2 XLs over zijn. |
Wie zegt dat? :)
De tshirts worden gemaakt op bestelling. Pas als er 15 of meer geďnteresseerden zijn gaat het door, anders is het veel te duur (door de vaste kosten). |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Wie zegt dat? :)
De tshirts worden gemaakt op bestelling. Pas als er 15 of meer geďnteresseerden zijn gaat het door, anders is het veel te duur (door de vaste kosten). |
ik heb tgn vishnu gezegd dat ik er nog 2 over had. Maar dat zijn XXL's uit men oude tijd :p
Mss kunnen vishnu en blackout wel samen in ene? |
|
|
| Vishnu |
Ah excuseer, had het niet helemaal goed begrepen dan :)
Zet mij maar bij op de wachtlijst, wil er ook wel één (nen M zal wel goe zijn). |
|
|
| DJ Bart J |
Voor mij ook éne :p Dus bij op de lijst !!
Pakter mor ineens 2... 2 keer nen XL :disbelief |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Gladius
als er geen meer bijgemaakt worden; ik heb er 2, ik wil er desnoods wel 1 afstaan =) (maat: L) |
Ne L zal wel wa te groot zijn voor mij, maar toch bedankt ;) |
|
|
|
|