|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by diddi
Komt TE ook niet in een BE binnenkort? Die NL versie zie ik natuurlijk ook wel goed zitteuh! :eek: |
Nee spijtig genoeg niet. Normaal ging da hier doorgegaan zijn op 5 november, maar plannen zijn terug in de kast gestoken. Hopelijk komt het er ooit nog van. Hopelijk al in 2006. |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by djcresto
vraag me zelfs af of die in Nederland goed gevuld zal raken. Vorig jaar waren er met Marco V en Ferry Corsten toch enkele grotere publiekstrekkers. |
Hopelijk niet! De main vond ik vorige keer VEEEEEEEL te druk (zeker in vergelijking met de edities die ik daarvoor gedaan heb) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Trouwens, ik heb een visa kaart. Als we eventueel met een busje zouden gaan, wil ik wel zorgen voor de tickets. Dan regelen we betaling via overschrijving. Goed idee? |
Heel goed idee, laat iets weten :) |
|
|
| Synthesia |
| Hier ben ik dus zoooo bij. Super line-up, damn t'zal moeilijk worden om te kiezen tussen de main stage and die van Armada. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Synthesia
damn t'zal moeilijk worden om te kiezen tussen de main stage and die van Armada. |
Zeg dat wel :eek:
Hopelijk vallen de uren niet tegen. Ik zou graag bijna de volledige mainstage meepikken en van Armada wil ik echt Markus Schulz eens zien :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zeg dat wel :eek:
Hopelijk vallen de uren niet tegen. Ik zou graag bijna de volledige mainstage meepikken en van Armada wil ik echt Markus Schulz eens zien :) |
als ie draait zoals op dancevalley hoeft het voor mij niet hoor.:( |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by New Wave
Grugge, |
lol als west-vlaming is dit gewoonweg niet uit te spreken :p
ik heb Schulz alleen nog maar goed weten te draaien eigenlijk.. maar het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik hem nog aan het werk gezien heb, dus ik zou niet weten wat hij nu zoal speelt |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TOR
lol als west-vlaming is dit gewoonweg niet uit te spreken :p
|
Gewoon blijven oefenen. :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
maar het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik hem nog aan het werk gezien heb, dus ik zou niet weten wat hij nu zoal speelt |
Waarschijnlijk zelfde stijl als vroeger, maar nu met een halfuurke tech-trance gelijk iedereen zeker? :p
That aside, kwil em toch ook nog eens aan 't werk horen. I like the man's work. |
|
|
| Aurélie |
| Ik ben er ook bij Push live :crazy: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Ik ben er ook bij Push live :crazy: |
Hoor je dan Tim? :crazy: |
|
|
| Push2005 |
Hé JP... Jij gaat toch wel voor Dj Jean :toothless ?
1000 !(ben ik nu geïntegreerd ? :p |
|
|
|
|