|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| ik denk dat ik een kwartier voor Gielen z'n set al uit die zaal ga vluchten =\ |
|
|
| Kaidreas |
ik wil niemand zen drankdromen verknoeien, ma ik ga het niet te moeilijk maken hoor.
ik ga zeker en vast niet voor iedereen iets verschillend meenemen.
als we voor sterke drank gaan: 1fles is al makkelijk 10-15 euro. we hebben maar 165 euro voor 32 mensen die allemaal iets willen drinken.
kben er nog niet uit met de vodka redbull
ma opt moment ziet het er zo uit.
bier:jupiler
cola
water (niet overdreven want bijna niemand drinkt dit)
redbull.
vodka? mss? (iedereen rood? of ook nog wit?)
ik ken de prijzen van drank allemaal niet daarom dat ik niets met zekerheid kan zeggenis dat ge snel aan 165 euro zit. |
|
|
| Den Backer |
| Met een fris jupken ben ik al content he... :toocool: |
|
|
| mrcanon |
| prijs van vodka is 10,.. euro :D |
|
|
| Push2005 |
| Fiero is ook mor 8 of 9 euro voor anderhalve liter dachtek... kan zijn dak mis ben |
|
|
| Kaidreas |
iedereen krijgt van mij een huistaak liefst tegen morgen te maken. (in de dag mag ook nog e)
iedereen moet posten wat hij of zij op de bus wil zien van drank (let op het moet realiseerbaar zijn!)
hierna schrijft iedereen een opstel over drugs: 30 lijntjes :stongue: ----> joke e |
|
|
| Nyah |
Dries, ge weet toch dat ge nooit iedereen tevreden kunt stellen... Als iedereen hier nu gaat posten wat ie wil... good luck.
Ik denk wel dat als ge t algemeen houdt: bier - cola- wat water en eventueel vodka (rode is goedkoper dan witte)zalt t wel ok zijn. Redbull is duur, dus eventueel kunt ge een goedkoper alternatief van de Aldi nemen.
Als nu echt iemand iets anders wil, kan die toch altijd zelf zen drank meebrengen... Ik vind voor 20€ heen en terug naar Utrecht: dat we niets te klagen hebben en we het niet te moeilijk moeten maken voor u. |
|
|
| jp |
De internationale meetuppeke is om 23:15hr in de eethal bij de Bacardi bus

En dan gaat ome jp een paar mooie fotookes van de TA's maken

Amai, dat wordt plesant :eyespop: |
|
|
| Xilver |
| ja, gaan met die banaan jôh! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
Dries, ge weet toch dat ge nooit iedereen tevreden kunt stellen... Als iedereen hier nu gaat posten wat ie wil... good luck.
Ik denk wel dat als ge t algemeen houdt: bier - cola- wat water en eventueel vodka (rode is goedkoper dan witte)zalt t wel ok zijn. Redbull is duur, dus eventueel kunt ge een goedkoper alternatief van de Aldi nemen.
Als nu echt iemand iets anders wil, kan die toch altijd zelf zen drank meebrengen... Ik vind voor 20€ heen en terug naar Utrecht: dat we niets te klagen hebben en we het niet te moeilijk moeten maken voor u. |
Ik ben efkes op de site van de Makro aant zien, en dit zijn zowat de prijzen van verschillende soorten drank:
- Vittel water: 0,68€ voor een fles, 4,08€ voor een pak van 6 flessen
- Fanta/Sprite: 8,89€ voor een krat met 24 blikjes. Ik neem aan dat die prijs voor cola gelijkaardig zal zijn, en met blikjes vermijden we bovendien veel smoswerk. ;)
- Maes pils: 6,69€ voor een bak met 24 flesjes. Jupiler stond niet in de folder, maar dat zal zeker niet meer dan 8€ kosten voor nen bak.
- Passoa: 9,29€ per fles, of 9,55€ per fles Passoa Mango of Passoa Cactus, en daar zit dan ineens een bus appelsiensap bij.
Dit zijn wel speciale folderaanbiedingen, maar ik denk dat die niet veel zullen verschillen met de gewone prijzen. :)
Dus als we ff rekenen:
We zijn met 30 man, dus laten we zeggen dat we nodig hebben:
- 2 kratten blikjes cola (48 stuks)
- 6 flessen water
- 2 bakken Jupiler (48 fleskes)
- 6 flessen sterke drank (ge haalt zeker 8 shots uit een fles)
- 2 kratten Red Bull of goedkopere consoorten (48 stuks)
- Eventueel 2 flessen appelsiensap indien er passoa of fiero gekocht wordt
Dan komt de prijs ruim gerekend ongeveer op:
Cola: 18€
Water: 4€
Bier: 15€
Sterke: 60€
Energy: 25€
+ ---
122€
Dus dan zit ge nog maar aan een 120€, en schiet er nog 40€ over. Dus kan er nog altijd een extra bak gekocht worden, extra frisdrank en zelfs nog een extra fles sterke indien nodig. :)
En de berekening is er dan ook nog eens op gebaseerd dat iedereen én cola én bier én sterke drinkt. En ik denk niet dat dat voor iedereen het geval gaat zijn. Dus misschien is het inderdaad geen slecht idee als iedereen een persoonlijk lijstje maakt met voorkeuren uit de alternatieven, dan kan je daar de hoeveelheden aan aanpassen. Maar normaal gezien moet je met 165€ echt wel toekomen om voor iedereen toch zeker een stuk of 8 drankjes te kunnen voorzien. En we zitten uiteindelijk maar 4 uurtjes op de bus, en op de terugweg zal sowieso toch veel minder gedronken worden. ;)
Anyway, mijn voorkeur:
Cola: ja (2 of 3 blikjes)
Bier: nee
Water: ja
Sterke: vodka (kleur maakt me ni uit) en passoa of fiero (4 shots in totaal ofzo, kga me echt ni petrol zuipen op de bus :))
Red Bull: ja, voor bij de vodka |
|
|
| Push2005 |
| Ik zou die bierhoeveelheid toch verdubbelen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik zou die bierhoeveelheid toch verdubbelen :p |
Post dan hoeveel bier ge van plan zijt om effectief te drinken hé, dan kunnen we daaraan de hoeveelheden aanpassen. ;)
Want het zou maar al te onnozel zijn dat iedereen hier een beetje stoer wilt doen en zegt dat er meer bier moet zijn, maar dat er aan het einde van de rit wel nog 2 volle bakken overblijven, terwijl bijvoorbeeld de cola of vodka al halverwege de heenreis op zijn...
Trouwens, ik drink bijvoorbeeld al geen bier, en Zehra ook niet. Dus dat zijn al 2 mensen minder die geen bier drinken, waardoor er meer bier te verdelen valt over de rest van de mensen. Ge moet uw hoeveelheid bier niet berekenen op die 32 man, maar op het aantal mensen dat effectief bier gaat drinken hé. :)
En niet vergeten dat al die drank ook gehaald moet worden en tot in Berchem moet geraken hé ;) |
|
|
|
|