|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Kzal het wel ergens gemist hebben, maar tschijnt groooote ta meeting te zijn om 23u15 @ 'the food village' (vééél te lui om te gaan opzoeken waar dat is, zie ik dan wel). |
we zijn zelf mss al met 50, wordt wel heel groot dan :D
btw ik ben er voor pitta vanavond |
|
|
| Real |
Pita roll call: 18u ten laatste afspraak in Berchem Station
Jasper + Zehra
Speentje
Real
Xilver + Nyah
Cresto
+
Push2k5 (+ makker) iets later
Zoiets? ;)
Soit ik ben er al om 17.40u. :o |
|
|
| Gladius |
spreken we niet ergens af om de bus- en nietbus-mensen te herenigen? of ook gewoon bij de internationale meeting aansluiten? (23:15hr midden van de food area (Bacardi VW))
ik doe (zoals gewoonlijk) m'n BETA shirt aan |
|
|
| BZRK |
Iemand van ons is ziek gevallen. Wij zitten dus met een ticket + een plaats op de bus over.
Als iemand van de beta's daar nog in geïnteresseerd is gelieve mij zo rap mogelijk te bellen op ---. Ik vertrek nu wel, dus over inet kan ik niemeer reageren. |
|
|
| Jasperovitsj |
Net een paar van Dekay's nieuwe spullen en remixes beluisterd, en ik krijg zwaar zin om die man nog eens live te horen!! :crazy:
En ik hoop dat hij met "zwaarder draaien" bedoelt dat hij dieper en meer tribal gaat spelen dan zijn producties op Armada zijn :crazy:
Sasha - Belfunk (Matthew Dekay remix)
Leama & Moor - Everything matters (Matthew Dekay remix)
Als hij al één van die 2 speelt is mijn avond compleet :crazy:
En ik reken ook wel zwaar op Yah Yah :eyespop: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by BZRK
Iemand van ons is ziek gevallen. Wij zitten dus met een ticket + een plaats op de bus over.
Als iemand van de beta's daar nog in geïnteresseerd is gelieve mij zo rap mogelijk te bellen op 0474358505. Ik vertrek nu wel, dus over inet kan ik niemeer reageren. |
looks like i'll be joining you guys after all ;) |
|
|
| mrcanon |
| idd kaart verkocht, see you on the train TOR! en aan de rest tot straks! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En ik hoop dat hij met "zwaarder draaien" bedoelt dat hij dieper en meer tribal gaat spelen dan zijn producties op Armada zijn :crazy:
|
Of Jump. :crazy: |
|
|
| mrcanon |
Een vriend van ons die meegaat heeft geen beta t-shirt, iemand van jullie die nog een extra t-shirt wil meebrengen?
Alvast bedankt :-) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Een vriend van ons die meegaat heeft geen beta t-shirt, iemand van jullie die nog een extra t-shirt wil meebrengen?
Alvast bedankt :-) |
Als het geen BeTa is heeft hij het recht niet! |
|
|
| mrcanon |
tis een beta in wording ;-) em was trouwens al op een van de beta-party's
we'll see... |
|
|
| Zehra |
wooohooo !!!
ps: wel wat tandpijn hier :whip: :( |
|
|
|
|