return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Eurosong 2006!! (pg. 10)
View this Thread in Original format
TranceSeeker
Peter Evrard for Athens plz!
Ik hoop dat hij in de halve finales ook de radioluisteraars kan overtuigen, hij won al voor de tv1 kijkers zodus...moet mogelijk zijn
Echt zalig nummer!
TOR
zonet op Eve Kempbell gestemd.. zegt genoeg over de kwaliteit vanavond :nervous:
Eagle`
*blast* vergeten te letten
dj Elof
Ik was weer aanwezig gisteren. Ik vond de act van Petra echt goed gedaan. 't zat snor. De act van Belle Perez vond ik echt niet goed. Alle respect voor dat meiske, maar (wat mijn beperkte kennis van haar repertoire ook is) ik vind elk liedje gewoon een kopie van elkaar. Okay, ze trekt volle zalen, maar ik vrees dat de kopie-van-kopie toch ergens zal eindigen? De choreografie zat wel goed in elkaar, maar ik vond de uitwerking ervan niet geslaagd.

Eve Campbell, wie er niet opgelet had, er zat een stukje vooropgenomen in. Het zwieren van de camera rond haar frêle lijfje werd opgenomen toen we in de studio stonden te wachten op de start.

Wat mij verder opviel: zo allemaal kleine mensen! Tom Van Landuyt, die mens is amper een scheut groot.
Bl@ckOut
Iets tegen kleine mensen Elof? :whip:
Antony
idd, alles van Belle trekt op elkaar... telkens zelfde ritme en klanken enzo. Zal de mensen int sportpaleis binnenkort ook wel op moeten vallen na enkele uurtje Belle Perez :o

khoop dat ze ni wint, is echt geen eurosong-plaat. Vlaanderen denkt altijd orgineel te doen en zo punten te scoren. maar da werkt dus ni eh
Vishnu
quote:
Originally posted by dj Elof
Ik was weer aanwezig gisteren.

Haha, ik dacht nog gisteren, zou em daar nu weer aant supporteren zijn :D Maar had u ni opgemerkt. Heb ook maar effekes gekeken.

Vond er niet echt iets waw tussen zitten, maar voor mijn part mogen ze Peter sturen, al ist maar omdat die een paar straten van on woont :p
Estuera
quote:
Originally posted by Vishnu
Haha, ik dacht nog gisteren, zou em daar nu weer aant supporteren zijn :D Maar had u ni opgemerkt. Heb ook maar effekes gekeken.

Vond er niet echt iets waw tussen zitten, maar voor mijn part mogen ze Peter sturen, al ist maar omdat die een paar straten van on woont :p

Kunnen ze ook Belle sturen , die woont hier een dorp verder ;)

:toothless
Dj LPG
quote:

leefde gij in populartown ofzo?:p Eerst gaan draaie me dark-E en dan ff binnespringe bij peter om een tasje koffie te drinke?;)
Vishnu
quote:
Originally posted by Dj LPG
leefde gij in populartown ofzo?:p Eerst gaan draaie me dark-E en dan ff binnespringe bij peter om een tasje koffie te drinke?;)

Haha, popular town :p
Neenee, ik zeg het, Dark-E, dat was nog voor zn bekendheid, en Peter ken ik hoegenaamd niet persoonlijk. Heb em alleen nog maar aan een tankstation gezien, en da was nog geeneens in ons dorp.

Dj LPG
quote:
Haha, popular town :p
Neenee, ik zeg het, Dark-E, dat was nog voor zn bekendheid, en Peter ken ik hoegenaamd niet persoonlijk. Heb em alleen nog maar aan een tankstation gezien, en da was nog geeneens in ons dorp.

lol...
T is dan nog ne faker ook!!:p
E-motion_error
Gisteren was de enige aflevering van echt bedroevend laag niveau vond ik...jammer dat er dan sterkere nummers moeten afvallen in de vorige afleveringen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement