return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Eurosong 2006!! (pg. 12)
View this Thread in Original format
djcresto
Profile mag van mij gerust winnen.
Kate Ryan heeft wel een krachtig nummer
Eagle`
Beste 3 vond ik Kay, Els de schepper en het 2 nr, kan me de naam ni meer herrineren thou
Xilver
Profile, *kots*

Achterlijke r&b, de vuilbak in dermee
Antony
idd, hup hup Kate :)
TOR
Els de Schepper for the win!

Kate Ryan heeft inderdaad ook een ijzersterk nummer, maar ik vrees dat het er net niet genoeg zal uitspringen.
Jasperovitsj
Ik vind dat nummer van Kate Ryan toch ook het sterkste van deze halve finale. En hoewel de parallell wordt getrokken met het nummer van Xandee omdat het beiden dance-nummers zijn, vind ik toch dat het nummer van Kate Ryan pakken sterker in elkaar zit, en vooral véél minder cheesy is dan dat van Xandee. Zoals André Vermeulen al zei: mooi contrast tussen die eerder donkere en lage strofen en dat happ, harmonieus refrein. Voor mijn part mogen ze dit dus naar Athene sturen :)
Xilver
Voor mij mag Kate Ryan ons vertegenwoordigen, vind dat een sterk nummer, en echt iets voor 't songfestival.

En Els De Schepper, ik kan da voos wijf ni af, met haar belachelijke stomme grappen altijd :rolleyes:
Jasperovitsj
03. Els De Schepper
02. Kaye Styles
01. Kate Ryan

Die 3 kwamen in elke jury toch als beste 3 naar voren :)
E-motion_error
Nummer van Kate Ryan is misschien beste nummer als je wil winnen in het 'Eurovisiesongfestival', willen ze echter opvallen door kwaliteit te sturen zijn er andere, betere nummers vind ik...
Phortastic
ik heb die Kaye Styles zen nummer nu 3 keer gehoord en ben het al zo moe als kou pap. Ligt da aan mij? :p

Eagle`
Om het uit te drukken gelijk sommigen, weer zon belachelijk voos dance-nr, alle clichés weer op nen hoop gesmeten met Ryan ...

kortom ik vin het wel grappig da Ryan weer opgehemeld wordt terwijl het geen kloten origineler is dan het craig david achtige nr van styles
TranceSeeker
Kate Ryan is wel een sterk nummer, maar volgens mij steekt zoiets helemaal nie boven de rest uit in Griekenland, net als Xandee vorige keer.
De hype in Belgie is weer alom, don't make the same mistake twice.
Ik zou De Schepper sturen, sterk nummer, en voor buitenlanders nog mysterieus ook denk ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement