return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 
Eurosong 2006!! (pg. 24)
View this Thread in Original format
Push2005
Of DJ Fou :p
Antony
F.R.A.N.K. + Danzel én Vic Krishna !
Tiger777
quote:
Originally posted by Antony
F.R.A.N.K. + Danzel én Vic Krishna !

Azo'n varkes, dan kunnen we evengoe Sergio sturen

Oh ja, dat hebben we al gedaan :stongue:
Blue Sky 99
Litouwen en Finland had'k na het zien ervan als winnaars getipt. Litouwen vond'k echt wel lachen :) En de act van Finland was gewoon af.

Het enige kwaliteitsnummer dat er voor mij tussenzat kwam er voor mij van Noorwegen.
Phortastic
quote:
Originally posted by Tiger777

Oh ja, dat hebben we al gedaan :stongue:

Op de zevende dag heeft sergio verklaard opnieuw mee te doen :stongue:

Hij heeft inspiratie gekregen na het zien van Finland. Hij vond dat trouwens het beste nummer :stongue:
E-motion_error
Eddy Wally met op de achtergrond zijn Marina met een pluim op hare kop zou ook nog kunnen scoren denk ik
Nabistai
quote:
Originally posted by Phortastic
Hij vond dat trouwens het beste nummer :stongue:

En terecht. Het was het minst ty lied dat ertussen zat.
Synthesia
Nog liever Albert Motar dan diene zever
Tiger777
quote:
Originally posted by Nabistai
En terecht. Het was het minst ty lied dat ertussen zat.

Onthou: Sergio heeft nooit gelijk
djcresto
Dat nummer van Finland moet nu ook nie overroepen worden he. Zo goed was het nu ook weer nie. En de zanger kan nie zingen. Elke echte rock liefhebber is ongetwijfeld beschaamd omdat "rock" in de titel wordt vermeld.

diddi
Voorstellen voor de volgende Eurosong:

1. Urbanus
2. Luc Steno
3. Eddy Wally
4. Dynamite!
5. ...

;)
Push2005
quote:
Originally posted by djcresto
Dat nummer van Finland moet nu ook nie overroepen worden he. Zo goed was het nu ook weer nie. En de zanger kan nie zingen. Elke echte rock liefhebber is ongetwijfeld beschaamd omdat "rock" in de titel wordt vermeld.

Het is dan ook meer metal dan rock; want die 'zanger' is eerder aan het grunten dan het zingen :p... Maar dan nog metal van de goeien ouwen tijd.

De metalliefhebbers die ik ken vinden het best wel een goei schijfke (commercieel, maar doenbaar); en ik moet me der eigenlijk bij aansluiten. Kvond het toch ook ongeveer het beste/origineelste nummer van heel Eurosong.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 
Privacy Statement