|
Eurosong 2006!! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
hopelijk ervalt ze niet in haar anorexia van de teleurstelling :stongue:
edit: Als lachen met Frank verstraten algemeen aanvaard is, mag lachen met het songfestival toch ook I hope :nervous: :p |
|
|
| djcresto |
djeez:
zie nu pas de lijst van alle finalisten
Turkije, macedonie, oekraine, ierland. Die waren toch allen heeeeeeeel slecht. |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Jammer, ik vraag mij af waarom ze da eigenlijk nog songfestival noemen. Het draait toch voor het grootste deel om de show en act en niet de kwaliteit van de song. Volgende keer voor België een nummer met een schockerende act?! :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Jammer, ik vraag mij af waarom ze da eigenlijk nog songfestival noemen. Het draait toch voor het grootste deel om de show en act en niet de kwaliteit van de song. Volgende keer voor België een nummer met een schockerende act?! :o |
Show en act? België had een heel goeie act vond ik. Zoveel heeft het niet geholpen.
Een gelijkaardignummer dan dat van Kate, dat van Estland is er ook nie bij en die zangeres kon wel pakken beter zingen. |
|
|
| FredNova |
Met het geld dat daarin gestoken werd hadden we een BETA party kunnen geven met 17 zalen...
Volgende stunt van Bertje: anderhalf miljoen euro aan de circussen!
En wij maar belastingen betalen... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het merendeel van de finalisten is niet bepaald doorgegaan op basis van hun muzikale prestatie ;) |
u geeft mooi de definitie van eurosong ;)
echt lachen is dit. Gewoon nimeer meedoen, waste of money is dat. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
u geeft mooi de definitie van eurosong ;)
echt lachen is dit. Gewoon nimeer meedoen, waste of money is dat. |
die voorrondes in België hebben teveel succes, anders zouden ze het wel afvoeren. |
|
|
| Eagle` |
Oh putain ik ben nog altijd aant nagenieten :p
Ik had die gezichtjes willen zien in haar thuishaven
met hun "Tessenderlo duimt voor katrien" posterkes :stongue: :tongue3 |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
die voorrondes in België hebben teveel succes, anders zouden ze het wel afvoeren. |
true, daarom hoop ik dat finland dit jaar wint. Gaan misschien es wat mensen tot het besef komen dat eurovisie geen zak met (goede) muziek te maken heeft en bijgevolg ze ook nimeer gaan kijken naar de voorrondes in Belgie. |
|
|
| Devilex |
Hiervoor hebben we dus 6 weken naar dieje zever op één moeten zien.
Dat ze zich daar eens uit terugtrekken uit heel dat eurosonggedoe, al trokken we naar ginder met de beste act en zanger die er bestaan we zullen toch niet winnen. Heel dat eurosongfestival is veel te politiek gebonden. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by FredNova
Met het geld dat daarin gestoken werd hadden we een BETA party kunnen geven met 17 zalen...
Volgende stunt van Bertje: anderhalf miljoen euro aan de circussen!
En wij maar belastingen betalen... |
^ aan wie zegt ge het... :o
Voor mij is Eurosong nu echt wel een zeepbel aan het worden. Jammer genoeg moet ik vast stellen dat er nog veel vlamingen (en walen :p ) nog steeds meeleven met Eurosong.
Ik vond de act zelf van Kate wel ok, behalve die licht gevende micro's. Ze had mss wat meer moeten dansen, zoals in de Eurosong-finale in BE. De zangprestaties waren niet echt denderend. Niet dat Kate slecht gezongen had, maar die backing vocal kwam te veel op de voorgrond, de stem van Kate te veel op de achtergrond en de musiek zelf ook iets te veel op de achtergrond. Resultaat: geen goed klinkend geheel waarbij de stemmen precies op de song waren "geplakt" + de zangprestaties van Kate kwamen niet tot hun recht. Mss heb ik dit alleen gehoord... :D |
|
|
| Bertn |
| haha, ik hoop dat die mannen van Finland winnen. Ze verdienen het gewoon keihard: één harde farce om gans dat festival belachelijk te maken:D Das precies een mengeling van Slipknot en Rammstein:p |
|
|
|
|