return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Eurosong 2006!! (pg. 11)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by Antony
idd, alles van Belle trekt op elkaar... telkens zelfde ritme en klanken enzo.

das zoals de huidige trance dan?

sorry, inkoppertje :toothless
dj Elof
Ik heb niets tegen kleine mensen, integendeel! Ik ben zelf maar een goeie 1.75m groot. Het viel gewoon op dat Bart Peeters en Tom van Landuyt nog een kop kleiner zijn dan mezelf.

Jaja, ik stond gisteren aan de publiekskant van de jury. Marcelleke had zijn geel kostumeken aan. Het grappigste moment (en eigenlijk mag ik dit niet op een publiek forum zeggen, maar soit) was toen programma directeur Sven tegen de jury kwam zeggen dat ze hun kritiek moesten temperen. U niet opgevallen dat vanaf Petra de kritiek plotseling anders klonk :o
Kaidreas
quote:
Originally posted by Vishnu
Haha, popular town :p
Neenee, ik zeg het, Dark-E, dat was nog voor zn bekendheid, en Peter ken ik hoegenaamd niet persoonlijk. Heb em alleen nog maar aan een tankstation gezien, en da was nog geeneens in ons dorp.

peter heeft voor mij al de deur van de frituur opengehouden (in beerse):eyes:
nu we toch over beroemdheden hebben, ik woon naast het dorp van bart wellens (en vroeger erwin vervecken, die is naar herentals verhuisd dacht ik)
me ftw
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Antony
idd, alles van Belle trekt op elkaar... telkens zelfde ritme en klanken enzo. Zal de mensen int sportpaleis binnenkort ook wel op moeten vallen na enkele uurtje Belle Perez :o

steekt me idd ook tegen, en 't is nog eens erger als je begrijpt over welke zever ze zingt, nuja 'k luister toch bijna nooit na de radio dus dazze ma door doet
Dj LPG
quote:
Originally posted by Kaidreas
peter heeft voor mij al de deur van de frituur opengehouden (in beerse):eyes:
nu we toch over beroemdheden hebben, ik woon naast het dorp van bart wellens (en vroeger erwin vervecken, die is naar herentals verhuisd dacht ik)
me ftw

kan diene gast ni uitstaan... Zeker ni na Wellens en wee...
Phortastic
quote:
Originally posted by Dj LPG
kan diene gast ni uitstaan... Zeker ni na Wellens en wee...

+1

heb der misschien een kwartier van gezien van dieje wellens en wee, maar toen ik die gortige boerenfamilie aan de tafel zag eten als een bende uitgehongerde prehistorische varkens was men goesting om verder te zien heel snel over.
Kaidreas
^bart wellens valt nog mee, kheb met zen broer in school gezeten :rolleyes:
dat is toch wel de uber idioot der idioten. die heeft ooit nog een blokske hout tegen mijn hoofd gegooid
Dj LPG
quote:
dat is toch wel de uber idioot der idioten. die heeft ooit nog een blokske hout tegen mijn hoofd gegooid

en hoe voelde u nu na nen attack van nen ECHTEN bv?:p
Gladius
Mijn broer heeft op school gezeten met Bart Wellens! :eyespop: kan hem ook niet goed hebben als persoon, maar als renner kan hij mij wel bekoren. (gisteren bv, op die trappen, wow!)
Lady_LizzY
quote:

:haha:
Sorry, ik probeerde mij het voor te stellen :p

TOR
quote:
Originally posted by Estuera
Kunnen ze ook Belle sturen , die woont hier een dorp verder ;)

:toothless

waarom steek je zelf niet es iets in elkaar voor eurosong?
als ik u was, zou ik Eddy Wally's deelname in 2008 produceren :D
Eagle`
pro-file yo
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement