return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Eurosong 2006!! (pg. 15)
View this Thread in Original format
Eagle`
pfffrt vuilen afrip
Devilex
Wat een zever toch, Brahimmeken krijgt daar het maximum van de punten en vervolgens van iedereen bijna het minimum. Het lied van Kate Ryan dat ze gaan sturen is er een zoals dertien in een dozijn, dus ik ben er vrijwel zeker van dat het weer minder zal zijn in Athene.
Antony
Ik ben tevreden :p Kate 1, Petra 2

enkel Belle had wa dieper mogen staan...
mellow_head
quote:
Originally posted by Antony
enkel Belle had wa dieper mogen staan...

Mmmmmmmmmmmm...
Phortastic
quote:
Originally posted by Devilex
Het lied van Kate Ryan dat ze gaan sturen is er een zoals dertien in een dozijn, dus ik ben er vrijwel zeker van dat het weer minder zal zijn in Athene.

Ik vrees het zelfde. Mja Eurosong is toch 1 dikke klucht eigenlijk, dus who cares.
Sh!fty
Els vond ik persoonlijk het beste en die kreeg de laatste plaats,
Die act van petra vind ik maar dikken bucht:mad: en nummer 2 op mijn lijst van zielige liedjes is Kate Ryan :o
Phortastic
De schepper was ook mijn nummer 2. Zeer sterk nummer en zeer sterk gezongen. Kreeg er zowaar rillingen van :eyes:
Antony
Els had 'het mooiste einde' inderdaad... maar internationaal gezien ni rendabel
E-motion_error
spijtig dat ze niet voor iets origineels gaan, nu eindigen ze vast weer in de grijze middenmoot. De vakjury had een goed oordeel vond ik maarjah die andere jury's :conf:

voor mij had dit uitslag mogen zijn:
1. Brahim
2. Els De Schepper
3. Kate Ryan
4. Kaye Styles
5. Barbara Dex
6. La Sakrah
7. Belle Perez

Niet dat ik het genre van Brahim graag hoor maar in zijn productie zat het meeste werk dat kon je horen en het was iets waarvan je zeker kan zijn dat er geen ander land zo'n nummer zal sturen itt het nummer van Kate Ryan wat zeker goed is in zijn genre maar of het zal opvallen...?
Kaidreas
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het refrein is alleen bijna intergraal afgeript van The Pointer Sisters, maar dat zijn maar details :o

mij deed het aan een nummer van madonna denken. al een lange tijd geleden.. erotic, erotic... for you to statisfy my love ofzoiets?

anyways kben wel blij dat ons kate heeft gewoon. kvind het ander wel een krachtig nummer.

Antony
door die nieuwe formule ist nog ni eens zeker da ons Kate naar de grote finale ga. eerst die klote 'halve-finale' overleven.

álsge daardoor zijt is het voordeel wel da u lieke in de finale gekent is :)
TOR
quote:
Originally posted by Phortastic
De schepper was ook mijn nummer 2. Zeer sterk nummer en zeer sterk gezongen. Kreeg er zowaar rillingen van :eyes:

dito. behalve dat ze nummer 1 was bij mij :)
maar het is natuurlijk een nummer dat beter wordt bij elke luisterbeurt en voor het Songfestival dus niet opvallend genoeg. bij Kate zit het er direct knal op, wat je nodig hebt om te kunnen winnen.

vind het ook een sterk nummer van Kate :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement