return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 
Eurosong 2006!! (pg. 18)
View this Thread in Original format
RadiantB
quote:
hoezo?

Denk je dat misschien dat ze haar nummer gratis kon promoten in 30 verschillende landen ? :P

Btw, hup hup Finland !!
Pheatus
héééééél triestig vind ik!!!
Waarom blijven wij toch kijken naar dat circus?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
België zwaar geowned :stongue:

En 60000€ belastingsgeld wasted hieraan, mooi mooi...

maak daar maar 120.000 van, Vlaamse Overheid heeft der 60.000 ingepompt en de VRT ook nog eens 60.000
MikeVee
lmao , was wel voorspelbaar, is elke keer hetzelfde. begrijp niet dat ze telkens meedoen, het is toch allemaal vriendjespolitiek.
FredNova
Finland en Litouwen... echt schande.

Gewoon niet meer deelnemen aub.
djcresto
We are the winners!

Hopelijk zien enkelen nu de relativiteit van deze contest in door het nummer van Litouwen. Finland was nog catchy alleen kon die zanger nie zingen. IJsland was ook wel lachen.

En de echte climax kwam van Turkije, amai wat een voos mens was me da.

Trouwens Kate haar nummer was nie echt super gezongen.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FredNova
Finland en Litouwen... echt schande.

Gewoon niet meer deelnemen aub.

Ik vond hen fantastisch! :D
Allebei zetten het hele eurosongcircus van de laatste 10 jaar te kakken met hun bijtende zelfspot en het doorbreken van alle eurosong conventies. Meer van dat!
Pheatus
ben ik mis als ik zeg dat de landen met het grootst aantal inwoners = meer smsjes meer kans maken? Want iedereen stemt toch op z'n eigen land?
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik vond hen fantastisch! :D
Allebei zetten het hele eurosongcircus van de laatste 10 jaar te kakken met hun bijtende zelfspot en het doorbreken van alle eurosong conventies. Meer van dat!

Zet IJsland daar maar bij :D
djcresto
enja de belgen gaan altijd winnen eh. Da was zo met Sergio, xandee en nu met Kate.

MikeVee
quote:
Originally posted by Pheatus
ben ik mis als ik zeg dat de landen met het grootst aantal inwoners = meer smsjes meer kans maken? Want iedereen stemt toch op z'n eigen land?

neen, je kan niet voor je eigen land stemmen en de beoordeling van elk land weegt evenveel door.
Jasperovitsj
Ze verdiende wel een finaleplaats. Het merendeel van de finalisten is niet bepaald doorgegaan op basis van hun muzikale prestatie ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement