return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
Eurosong 2006!! (pg. 21)
View this Thread in Original format
Antony
kvinnet toch spijtig voor België... zeker alsge zie wa er doorga, die lelijke monsters van Finland en dan Lithouwen geloofk? da iet zong in den aard van "we're gonna win the songfestival, vote for us" :eek:

ksegget, eurosong-bond maffia
Toni_D2
Volgend jaar Tiësto naar Eurosong. Ik ben benieuwd wat dat zou geven.
TOR
Heb voor Litouwen gestemd, lol.
Veruit het meest originele nummer, toch veel landen die a dead horse floggen.

De finale zal iets objectiever zijn denk ik, simpelweg omdat je als kijker meer op je gemak te werk kunt gaan. Gisteren ging de stemprocedure vrij snel, waardoor je ook sneller afhaakt. Dan hou je alleen maar de kijkers over die al van vooraf de bedoeling hadden vriendschappelijk te stemmen.

Ik vermoed ook dat er minder 'normale werkmensen' voor de tv zitten op een donderdag dan op een zaterdagavond, waardoor de 'geëngageerden' een grotere invloed krijgen.

Nu ja, wat gebeurd is, is gebeurd.
Vind het ook behoorlijk jammer.
Toni_D2
quote:
Originally posted by TOR
Heb voor Litouwen gestemd, lol.
Veruit het meest originele nummer


Ironie? Zegt anders veel over uw muziekkennis.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Toni_D2
Ironie? Zegt anders veel over uw muziekkennis.

Hehe, double irony :o


En wanneer was de laatste keer dat jij een ID contest had gewonnen ook al weer, Toni?
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj



En wanneer was de laatste keer dat jij een ID contest had gewonnen ook al weer, Toni?


lolol, pwned :haha:
TOR
quote:
Originally posted by Toni_D2
Ironie?


Teh explainz0r.
Gladius
quote:
Originally posted by Eagle`
Het ergste nog, diee "kniezwengel" half vlaanderen kreeg het door zijn strot geduwd en dan vergeet ze het gewoon te doen, de teef

\o/ als ge dat danske 100 keer gedaan hebt, 'vergeet' ge da ni ff eh =). het werd gewoon niet in beeld gebracht door de regie dacht ik
RadiantB
Neenee, ze was het echt vergeten, ze heeft het nadien nog toegegeven.
IgnazZio
..en das dan ook de enige raden waarom Belkgiê der ni bij is :whip: :D

Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by IgnazZio
..en das dan ook de enige raden waarom Belkgiê der ni bij is :whip: :D


Moest ze die nie vergeten zijn, werd ze zeker 1ste :p
mellow_head
Pfffff as ge ziet da Ijsland door is met hun mislukte Barbiepop en hare debiele telefoon-act. En Litouwen: 'We're gonna win Eurovision...' ofzoget. Komaan he! :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
Privacy Statement