return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 
Eurosong 2006!! (pg. 25)
View this Thread in Original format
Tiger777
quote:
Originally posted by Push2005
De metalliefhebbers die ik ken vinden het best wel een goei schijfke (commercieel, maar doenbaar)

Overrated? :p
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Push2005
Het is dan ook meer metal dan rock; want die 'zanger' is eerder aan het grunten dan het zingen :p... Maar dan nog metal van de goeien ouwen tijd.


uhu, en Lordi is ook zowat de enigste van heel die jannekes nest die over 2 jaar nog albums zal kunnen slijten, natuurlijk niet aan al die eurosong-fans met een bijna op het gastronomische af smaak voor kwaliteits muziek, maar wel aan, vooral dan metalheads, mensen die wel eens willen meebrullen met compleet foute metal teksten. Ik hoop dat ze tot op graspop afzakken volgend jaar, sfeer zal er dan wel zijn :)
RadiantB
quote:
Lordi monsters won Song Contest

With 292 points, the Lordi monsters won the 2006 Eurovision Song Contest with the song "Hard rock hallelujah". European viewers voted for Lordi's song in a show that is normally associated with catchy pop and big ballads.

"This is proof that from now on there will be more rock bands who will have the courage to join in," he said afterwards.

"We have nothing to do with satan worhipping or anthing like that - this is entertainment," Lordi said. Carola, from Sweden, who was the bookmakers' favourite before the contest and won in 1991, came fifth.

Lordi have mostly been influenced by artists, including Kiss, Alice Cooper, WASP and Twisted Sisters, and as the band’s singer pointed out, music is their most important element and not their looks.

"It’s like horror movies. Some people like them, some people don’t," replied when a journalist asked him whether he thinks that their eccentric looks will attract the interest and the votes of the viewers.

As for his make-up, he said it takes him about three hours to get his make-up done, adding that he woke up at 5am to have plenty of time at his disposal to get pretty for the rehearsals.

No country failed to get off the mark - Malta's Fabrizio Faniello came last with one point. Sixth place went to Lithuania's LT United, six men in suits singing: "We are the winners of Eurovision."


oldskool glam rock of zo :P
het is alleszins geen metal
TOR
Als ik me niet vergis, heeft Eddy Wally al te kennen gegeven mee te willen doen aan de voorrondes in 2008 :D

Dan moeten we ons wel kandidaat blijven stellen natuurlijk, want ik heb vernomen dat we samen met Nederland overwegen om geen inzendingen meer te sturen.
Nyah
quote:
Originally posted by TOR
Dan moeten we ons wel kandidaat blijven stellen natuurlijk, want ik heb vernomen dat we samen met Nederland overwegen om geen inzendingen meer te sturen.

uhuh, binnen 2 jaar staan ze weer hysterisch te springen om de volgende Kate Ryan, Xandee, of Sergio te sturen :rolleyes:
Gladius
Laat de walen int vervolg maar kiezen, die kunnen noges met iets origineels uit den hoek komen
Phortastic
quote:
Originally posted by Gladius
Laat de walen int vervolg maar kiezen, die kunnen noges met iets origineels uit den hoek komen


jup en dan mogen zij ook betalen als ze winnen :p (wij dus :whip: )
djcresto
Kate Ryan toont zich in interviews wel een heel slechte verliezer.
christina
omg zoveel mensen die da volgen?:eek: :D
mellow_head
quote:
Originally posted by djcresto
Kate Ryan toont zich in interviews wel een heel slechte verliezer.



En gij vind da die klucht van een Lordi het verdiende winnen? Da bewijst nog ma es da het een omgekochte/mafia nest in en khoop in de toekomst da meer mensen het festival zullen boycotten.

Jasperovitsj
En waarom exact is Lordi een klucht?
Ze pwnen het hele Songfestival, das een feit. Maar dan ligt de klucht eerder bij het festival zelf dan bij Lordi...

Ik zit trouwens al dagen met de Litouws liedje in mijn kop :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by mellow_head
En gij vind da die klucht van een Lordi het verdiende winnen?


ik zou het totaal niet weten eigenlijk, buiten het nummer van Kate Ryan heb ik geen enkel nummer gehoord dat heeft deelgenomen. Kheb enkel de bekendmaking gezien van de halve finale (en dan nog maar halvelings want ik was eigenlijk naar TI aan't zien).

Kmoet zelfs eerlijk zeggen dat ik het eurosongfestival zelfs nooit echt heb gevolgd, kheb het gewoon nooit boeiend gevonden. De laatste jaren weiger ik er zelfs nog gewoon naar te kijken. Het puntensysteem trekt op geen kloten, en uiteindelijk wordt er nooit gestemd voor een goed nummer maar gaat het enkel maar om vriendjespolitiek.

Ik vind DE SHOW dus idd een grote klucht ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 
Privacy Statement