|
Eurosong 2006!! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| mja het is wel verduiveld catchy. ik hoor het vandaag 1 keer en het zit direct in m'n kop. =\ |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
mja het is wel verduiveld catchy. ik hoor het vandaag 1 keer en het zit direct in m'n kop. =\ |
zei men ma ook hehe :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Gladius
mja het is wel verduiveld catchy. ik hoor het vandaag 1 keer en het zit direct in m'n kop. =\ |
catchy of glitchy :stongue: |
|
|
| E-motion_error |
| Ik ben 99,9% zeker dat tegen het Eurovisiesongfestival plaats vindt het nummer van Kate Ryan door zowat elke vlaming uitgekotst wordt omdat iedereen het beu gehoord is. |
|
|
| Antony |
| ^ heb er hier al geweten die Universal Nation beu waren... dus geen punt (of het moest ni speciaal bedoeld zijn om af te breken) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Antony
^ heb er hier al geweten die Universal Nation beu waren... |
duh... kotsbeu... verdomde overplayde plaat met een te grote jumperkes-aanhang (spijtig genoeg, want 't is een goei plaat) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
duh... kotsbeu... verdomde overplayde plaat met een te grote jumperkes-aanhang (spijtig genoeg, want 't is een goei plaat) |
waarom verliest een plaat aan waarde als andere mensen waar gij toevallig niet echt "mme overeen komt" da ook goe vinden? Ge zou juist blij moeten zijn da ze eindelijk wa goei muziek beluisteren... |
|
|
| Vishnu |
De Finse deelnemers aan Eursong 2006 :toothless
Tis eens wat anders dan een zijwaartse kniebeweging. |
|
|
| TOR |
| benieuwd of die ook 60.000 EUR steun zullen krijgen van de Finse regering, hehe |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
benieuwd of die ook 60.000 EUR steun zullen krijgen van de Finse regering, hehe |
Hup België hup. :rolleyes: |
|
|
| lievez |
:whip: myself
was just aant zappen en kom eurosong tegen :)
ons kate ging beginne, was nog kewl gedaan eigelek
kzie eigelek meer uit na die Lordi mannen :)
ferm kostum
ooh monica, lekker ding :stongue: ma da lieke trok op geen kloten :p |
|
|
|
|