|
Eurosong 2006!! (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Het liedje van Bosnië en Herzegovina nu. Ik versta der geen bal van, maar tis best wel mooi. Een van de beteren tot hiertoe. |
|
|
| Xilver |
Jeezes gast. What in the bloody ... Finland wint.
Hoe belachelijk is da nu |
|
|
| E-motion_error |
| tjah hoe belachelijk is héél dat Eurovisiesongfestival? |
|
|
| CygnusX |
Jasmin ("We Kate Ryan") en Paul De Leeuw (Kalisperma) waren wel geweldig :D |
|
|
| Bertn |
finland wint
FAN-TAS-TISCH |
|
|
| Push2005 |
Finland wint... Grappig :)
En miss wel nog terecht ook; want al die doorsnee melige liedjes zijn zo cliché.
België was er terecht niet bij; kvond het maar een héél zwak nummer... We zouden na al die jaren toch al mogen doorhebben dat de typische "dance"-cultuur sound niet meer werkt op eurosong. En hoe opgeklopt is het nie van Belgie om nog een bordje "We Kate Ryan" bij te zetten ... Zeker op aanraden van Anciaux :rolleyes: |
|
|
| Toni_D2 |
Ha, daar heb je die hardrocker Push. :happy2:
Kate Ryan was gewoon te modern voor Eurovisie, hoewel ze nog 12e eindigde in de halve finales. Maar ze heeft nu al weken een hit in vele europese landen. |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Push2005
En hoe opgeklopt is het nie van Belgie om nog een bordje "We Kate Ryan" bij te zetten ... Zeker op aanraden van Anciaux :rolleyes: |
droge tiest :eyespop: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
finland wint
FAN-TAS-TISCH |
idd, men wens it uitgekomen. Misschien da nu es wa meer landen inzien wa een belachelijk circus da heel eurovisie is en gewoon nimeer meedoen. BOYCOT :D |
|
|
| Devilex |
Anciaux vond het al bij al een goede investering.
Het wordt tijd dat men terug eens een vakjury inschakelt, zoniet afschaffen dat hele festival, en liefst zo snel mogelijk. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Devilex
Het wordt tijd dat men terug eens een vakjury inschakelt, zoniet afschaffen dat hele festival, en liefst zo snel mogelijk. |
+1
Als Vlaanderen een kandidaat stuurt, krijgt België telkens het deksel op de neus en toch maken ze er iedere keer een nóg grotere hype van... snap er niets van :clown: |
|
|
|
|