return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Eurosong 2006!! (pg. 9)
View this Thread in Original format
pooley
Kaye Styles was de beste imo, catchy en goed gezongen...
En ja van die emo rnb of wat het ook moge zijn slaat aan.
Xilver
Ik kots op rnb. Kutmuziek. En dan da belachelijk introfilmke voor die Kaye Styles. "Hij hoeft maar met z'n vingers te knippen en er staan al direct 3 bitches voor hem klaar". My god, sterf toch gewoon met ulle voze stoerdoenerij.
Push2005
quote:
Originally posted by Xilver
Ik kots op rnb. Kutmuziek. En dan da belachelijk introfilmke voor die Kaye Styles. "Hij hoeft maar met z'n vingers te knippen en er staan al direct 3 bitches voor hem klaar". My god, sterf toch gewoon met ulle voze stoerdoenerij.

:D

Volledig akkoord... maar ge moet het maar kunnen als zuiders type hé ; doe uw shirt af knip in je vingers en de bitches liggen al met hun benen open :p
domineesje
bWak
braak ervan van dien r&b
en ja hierboven staat toch zoiets van de waarheid ze, moet dat soms eens horen op de bus van die breezechicks
Antony
quote:

+1 inderdaad! ben altijd blij alsek iemand anders ook zo weet denken ;)
Real
quote:

Idd.

Quote in de gazet: "Ik denk dat België nu wel klaar is voor deze muziek."
Ik hoor al 5 jaar niks anders dan R&B en rap op de radio & tv, heb ik zo de indruk. :o
Lady_LizzY
Bwa, zo slecht vond ik dat niet echt.
En ten andere, da's een keipopulair genre, dus waarom zouden we zoiets niet inzenden?
't Is eens iets anders voor een eurosongfestival, denk wel dat dat het meest internationaal klinkt van alle liedjes die we tot nu toe gehoord hebben.

Kate Ryan was ook wel leuk, maar niet verfrissend genoeg vrees ik.
Dj LPG
R'nB sucks... Hier komen ze zagen dat we hen discrimineren en doen, maar voor de rest mogen zij van de vrouwen wel een lustobject maken dat voor niets anders bestemd is dan seks... Alleen al daarvoor weiger ik ernaar te luisteren.:o
Eagle`
als ze de ryan sturen of any other influenced belgisch dansnrke for that matter zijn ze echt onnozel, en klaar om volgend jaar weer een jaarke ni mogen mee te doen.

Stuur peter, diee ket heeft teminste een stem
Phortastic
quote:
Originally posted by Eagle`

Stuur peter, diee ket heeft teminste een stem

van schuurpapier ja :o

Eagle`
quote:
Originally posted by Phortastic
van schuurpapier ja :o

good point, tis idd ruw ma tis zon stem da blijft hangen, zeker meer dan da die ryan of laat staan roxanne, die moet het meer hebben van haar tetten als haar zingen ...

En zen rocknummerke is teminste intressanter als zo weer zon een klassiek dancenrke te sturen, alvast dieper
Phortastic
quote:
Originally posted by Eagle`
good point ma tis zon stem da blijft hangen, zeker meer dan da die ryan of laat staan roxanne, die moet het meer hebben van haar tetten als haar zingen ... En zen rocknummerke is teminste intressanter als zo een dwaas dancenr, alvast dieper

true, ben ik het mee eens. Met kate ryan haar nummer of diene belachelijke mister profile gaan we in ieder geval ni veel rapen in Athena.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement