return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Eurosong 2006!! (pg. 14)
View this Thread in Original format
TOR
quote:
Originally posted by TranceSeeker
Ik zou De Schepper sturen, sterk nummer, en voor buitenlanders nog mysterieus ook denk ik.

+1

op de manier waarop ze het gisteren bracht althans.. was veel sfeervoller dan de eerste keer en had bijgevolg ook meer impact.

de meeste landen komen ofwel met een upbeat cheese-geval of met een ballad. Els' nummer valt daar tussenin en zou net daarom door veel kijkers onthouden kunnen worden. zeker ook omdat het nummer blijft opbouwen.. er komen telkens nieuwe elementen bij en het nummer verrast zo de luisteraar. zo ervaar ik het toch..

het nummer van kaye styles is te eentonig, vind ik.
dat vind ik net het mooie aan de inzending van Kate Ryan.. het nummer zit vol details en subtiliteiten.

Belle moeten we in ieder geval zeker niet sturen.. met haar kinderdeuntje zullen we hoegenaamd niemand kunnen bekoren.
djcresto
dat nummer van Afi deed mij trouwens denken aan Anastacia
Eagle`
quote:
Originally posted by E-motion_error
Peter Evrard mag ook wel vind ik, prachtig nummer, kwalitatief TE goed om ginder te winnen maar liever niet winnen met een goed nummer dan wel winnen met een belachelijk nummer.

Idd evrard, die kerel heeft een machtige (shor?, kweet ni hoe ge het precie smoet uitleggen mo tis iet speciaals) stem en tis een bovenal een mooi nr. En de begeleiding enkel door gitaar, is ookeen pluspunt imo
diddi
hehehe... verbazend hoe in de eerste threads "Eurosong" als belachelijk en "1 groot politiek cicrcus" werd bestempeld en dat er nu al 11 vellekes zijn volgeluld.

Kate Ryan vond ik ook wel een sterk nummer. Heb nog altijd een video'ke liggen waar ze in de Zillion haar eerste hitje zong (kan nu ff niet meer op het nummertje komen) met die g**le bitch look van haar. Enkele jaren later ziet ze er niet meer uit... :(

Kvind het niveau ook wel hoger dan pakweg 5 jaar geleden en er doen trouwens ook veel "artiesten" mee waarvan ik nog nooit had gehoord.

Kay Styles: kust men kl*ten. "Don't be silly, put a condom on your wally..." :cool: :p
E-motion_error
quote:
Originally posted by diddi
hehehe... verbazend hoe in de eerste threads "Eurosong" als belachelijk en "1 groot politiek cicrcus" werd bestempeld en dat er nu al 11 vellekes zijn volgeluld.

Er is een verschil tussen Eurosong en het uiteindelijke festival...hier speelt politiek gelukkig nog niet mee en valt zelfs de invloed van de sms-pubers mee gezien de slechte resultaten van Pim enzo
Kaidreas
quote:
Originally posted by diddi

Kate Ryan vond ik ook wel een sterk nummer. Heb nog altijd een video'ke liggen waar ze in de Zillion haar eerste hitje zong (kan nu ff niet meer op het nummertje komen) met die g**le bitch look van haar. Enkele jaren later ziet ze er niet meer uit... :(

Kvind het niveau ook wel hoger dan pakweg 5 jaar geleden en er doen trouwens ook veel "artiesten" mee waarvan ik nog nooit had gehoord.

Kay Styles: kust men kl*ten. "Don't be silly, put a condom on your wally..." :cool: :p

scream for more, dat was toen voor mij de tranceschijf van het jaar! :stongue:

true story
Toni_D2
Ik heb geen enkele aflevering gezien, maar wel enkele nummers gehoord. Maar overal hoor ik negatieve reacties en wordt er lachwekkend gedaan over het triestige niveau dit jaar in de kranten, door juryleden, andere fora,... Hier beweren jullie het tegendeel. Ik weet niet wie ik moet geloven, maar ik denk dat jullie een aparte muzieksmaak hebben. :p
Real
Ik snap gewoon het nut niet echt.

Als Eurosong gedaan is, is het weer "boeeee stomme vriendjespolitiek". :rolleyes:
Spijtig genoeg ist nog waar ook.

Die wedstrijd heeft 0,0 te maken met muziekkwaliteit, het draait hem eerder om zo origineel mogelijk te zijn (misschien nog niet zo slecht, hoewel, ik herinner mij de Duitse deelnemer van een 3-4tal jaar terug, Wadde Hadde Dude Da... :rolleyes: Dat liedje eindigde nog top3 ook nog if I'm not mistaking)

Plus die vriendjespolitiek dan, oostblokkers stemmen op elkaar, Belgie stemt op Nederland, Spanje & Belgie geven na 20 jaar elkaar ook nog steeds punten)

Wat ne mottige klucht is die Eurosong toch. Het zal mij worst wezen wie er wint. Als Belgie laatste eindigt, so be it. Als Belgie wint, zal ik geen vuurwerk afsteken.

My 2 cents, misschien ben ik gewoon ne zagevent.
Nabistai
quote:
Originally posted by Real
My 2 cents, misschien ben ik gewoon ne zagevent.

http://www.zuurpruimen.nl
Doe de test eens.

;)
Real
"Ik ben een echte zuurpruim, maar ik lijd er niet onder. Het is niet duidelijk of mijn omgeving er wél of niet onder lijdt." :D

Kaidreas
^stfu

http://www.zuurpruimen.nl
Doe de test eens.

;)
Jasperovitsj
Kate Ryan naar Athene :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement