return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 
Eurosong 2006!! (pg. 20)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by FredNova
Volgende stunt van Bertje: anderhalf miljoen euro aan de circussen!

En wij maar belastingen betalen...

Ik wou dat ook zeggen... Ik hoop dat ze Bert Anciaux nu eens ferm op z'n plaats gaan zetten. Hij heeft zich gewoon belachelijk gemaakt... Hij zat wellicht te wenen als ze der nie bij waren :p
Eigenlijk verdient hij zijn ontslag nu.

en lol @ finland en litouwen :D
diddi
Vanop de site van Het laatste Nieuws:

quote:
Ondanks handgemaakte schoenen van 1.000 euro, oorbellen van 5.000 euro, een jurk van 7.500 euro (betaald via de VRT met uw centen) en een cadeautje van nog eens 60.000 euro belastinggeld van Bert Anciaux, is de Meerhoutse Katrien Verbeeck, aka Kate Ryan, zelfs niet kunnen doorstoten naar de finale van het Eurovisiesongfestival.

De 60.000 euro uit uw en mijn zak werd zogezegd gebruikt om in de nieuwe Europese landen het stemgedrag te beïnvloeden. In april reisden de zangeres en haar entourage naar Macedonië voor een ontmoeting met de Macedonische kandidaat, een optreden op de staatszender en een interviewdag voor de schrijvende pers. Daarna volgden andere 'strategische' landen: Kroatië, Slovenië, Duitsland, Griekenland, Malta, Cyprus, Zweden, Letland en Turkije. Na een korte tussenstop in Brussel werd de rondvaart afgesloten in Polen, Oekraïne en opnieuw Duitsland.

Het heeft allemaal geen zak geholpen. Want ook dit jaar weer speelde het voorspelbare stemgedrag van buurlanden enkele deelnemers parten. Kates act liep niet helemaal vlekkeloos. Kate vergat haar kniezwengel en erger, de Griekse regie blunderde tijdens haar optreden. Televotend Europa verkoos ondingen als Litouwen boven Je t'adore.

Kate moest als zevende het podium op. De Kempische was zo met haar act bezig, dat ze haar kniezwengel vergat. Veel erger was de blunder van de Griekse regie. Bijna een seconde was de vloer en een been (het leek wel dat van een cameraman) te zien.

In een eerste reactie net na haar optreden zei Kate dat ze ongelofelijk haar best had gedaan. Ze verontschuldigde zich ervoor dat ze de kniezwengel was vergeten, wat volgens de 25-jarige zangeres kwam omdat ze totaal overweldigd was door de stampvolle zaal. Op welke plaats ze werkelijk eindigde, werd niet bekendgemaakt. Om de spanning erin te houden, wordt de uitslag van de halve finale pas zaterdag na de finale van het 51ste Eurovisie Songfestival bekendgemaakt. In totaal dongen 23 landen mee naar de tien finaleplaatsen. Veertien landen waren al rechtstreeks geplaatst.

Vielen verder op: Zoals verwacht, de gemaskerde monsters van Lordi. De Finnen beschouwen zichzelf als goedaardige monsters en droegen al een week hun maskers. Hun Hardrock Hallelujah rockte stevig en de zaal luste er pap van. Alhoewel er ook boegeroep en gefluit was te horen.

Litouwen onbegrijpelijk naar finale
Bosnië zit meer dan terecht in de finale. Het ex-Joegoslavisch land stuurde Hari Mata Hari naar Athene, samen met de Zweedse ex-winnares Carola de nestors van het Songfestival. Zijn ingetogere Lejla was een welgekomen verpozing tussen de kleffe uptempo disconummers. Mogelijke kanshebber voor de overwinning.

Begrijpe wie begrijpe kan. Litouwen stoot door naar de finale. De heren van LT United klonken met We Are The Winners als een mislukte versie van het kampioenenlied van Nottingham Forest - We got the whole world in our hands destijds. Het nummer is meer als grap bedoeld, en dat lijkt met hun finaleplaats te werken.

De Zweedse Carola, die dit jaar voor de derde maal deelneemt, kwam sterk voor de dag en is een kanshebber voor de eindoverwinning. Gaan verder naar de finale: Rusland, Macedonië, Bosnië Herzegovina, Finland, Oekraïne, Ierland, Turkije, en debutant Armenië.

en gaaaaaaan... :D
Bertn
Haha, wat een KUTgazet is HLN toch... hoe subjectief kan een artikel zijn eigenlijk

"het geld uit uw en mijn zak gepakt"

komaan zeg, wat een gezeik. Ok, die 150000 euro was onnozel en Anciaux verdient een stamp onder zijn gat, maar reken maar eens uit hoeveel Anciaux daarvoor uit uw en mijn zak heeft gehaald: 0,015 euro. Iets meer dan 1 eurocent dus. Dus daarover moet nu ook niet overdreven veel gezeikt worden he.
HLN, ik kan echt het schijt van die gazet krijgen he
diddi
quote:
Het heeft allemaal geen zak geholpen

:haha:
Xilver
quote:
Originally posted by Bertn

+1
djcresto
quote:
Haha, wat een KUTgazet is HLN toch... hoe subjectief kan een artikel zijn eigenlijk

"het geld uit uw en mijn zak gepakt"

komaan zeg, wat een gezeik. Ok, die 150000 euro was onnozel en Anciaux verdient een stamp onder zijn gat, maar reken maar eens uit hoeveel Anciaux daarvoor uit uw en mijn zak heeft gehaald: 0,015 euro. Iets meer dan 1 eurocent dus. Dus daarover moet nu ook niet overdreven veel gezeikt worden he.

stemmingmakerij, dat doen alle kranten hoor...
Bertn
quote:
Originally posted by djcresto
stemmingmakerij, dat doen alle kranten hoor...

ja, maar bij HLN is het wel wat extreem hoor, je kan dat toch niet vergelijken met De Standaard of zo...
mellow_head
Wat een bull As ge ziet da het merendeel van de geselecteerden Oost-Europeaanse landen zijn da zegt al genoeg over het niveau, dus kutfestival!
djcresto
quote:
ja, maar bij HLN is het wel wat extreem hoor, je kan dat toch niet vergelijken met De Standaard of zo...

Je moet maar eens lezen welk standpunt de morgen innam over het vlaams blok. allesbehalve objectief. Uiteraard zijn het laatste nieuws en het Nieuwsblad wel meer op sensatie gericht.

De meest objectieve gazet: De Metro! :D
diddi
quote:
Originally posted by djcresto
De meest objectieve gazet: De Metro! :D

De Tijd ja! ;)

Kzal voor Cresto eens een berichtje zetten in de Kiss & Ride :haha:

Gladius
haha @ kate ryan
Eagle`
Het ergste nog, diee "kniezwengel" half vlaanderen kreeg het door zijn strot geduwd en dan vergeet ze het gewoon te doen, de teef
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement