|
Eurosong 2006!! (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
:haha: Whahaha "I'm not a slet from Holland or an ugly ing old bitch from Sweden"
... achterlijk, hysterisch mens :rolleyes:
Ik denk dat ze dronken was, ni? |
|
|
| Real |
| Geen idee, maar het lijkt er wel sterk op. :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Real
Geen idee, maar het lijkt er wel sterk op. :) |
"I'm not a laughing matter" Uhuh... no, you're not dear :p... Please don't slap me in the face now :o
Amai seg, bad loser... |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Nyah
+1
Als Vlaanderen een kandidaat stuurt, krijgt België telkens het deksel op de neus en toch maken ze er iedere keer een nóg grotere hype van... snap er niets van :clown: |
Da snap ik dus ook ni he. Ze moeten ondertussen toch al weten dat da 1 groot circus is en dat ge gewoon veel buurlanden moet hebben om een kans te maken. En toch doet iedereen altijd precies of we kunnen winnen :rolleyes:
Anyway, ik heb op voorhand gezegd dat Finland van mij mocht winnen en 't is nog gebeurd ook :) |
|
|
| Tiger777 |
:stongue: Overduidelijk, strontzat :p |
|
|
| TOR |
Bosnië, Noorwegen en Lithouwen waren mijn favorieten.
Nu ja, niks aan te doen.
De act geeft meestal de doorslag, zo blijkt nog maar eens.
Ik blijf met de gedachte zitten dat we beter gescoord hadden met Peter Evrard. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Jeezes gast. What in the bloody ... Finland wint.
Hoe belachelijk is da nu |
Kweet niet wat daar belachlijk aan was? Ik vond het veel belachlijker dat je bij meeste Oost-blok landen weer op voorhand wist dat ze elkaar veel puntjes gingen geven of ze het nu echt goed vinden of niet. Vooral Rusland heeft daar van geprofiteerd. Zelfde was voor de Balkan-staten.
Als de overwinning van Lordi iets duidelijk maakt over Eurosong is het toch wel dat veel mensen het beu zijn om naar kniezwengelende poppemiekes te zitten zien en persoonlijk vond ik Lordi goed, plus we moeten nu niet bang zijn dat we dat tot vermoeiens toe moeten horen op de radio, want buiten StuBru draait de rest niets dat nog maar in de buurt komt van guitaargebrul. |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by TOR
... en Lithouwen waren mijn favorieten.
Nu ja, niks aan te doen.
De act geeft meestal de doorslag, zo blijkt nog maar eens.
|
Litouwen was toch al even kitcherig en om de act te doen als de winnaars uit Finland? Er zijn nog maar enkele landen die dit festival serieus opnemen(waaronder blijkbaar steeds weer België), de meesten maken er gewoon een leuke komedie van wat ik persoonlijk aangenamer vind om naar te kijken |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Litouwen was toch al even kitcherig en om de act te doen als de winnaars uit Finland? |
True, maar het nummer zelf had ook wel iets, terwijl ik dat van Finland behoorlijk leeg vond. |
|
|
| Xilver |
| Mensen, mensen, voor ge gaat geloven dat die uitbarsting van Silvia Night echt was: donderdag is het gezegd geweest dat zij een typetje is van een bekend tv-figuur in Ijsland. Dus da zal allemaal wel gespeeld zijn. Het is er toch ook wel over "I am an international superstar blablabla"... Da's gelijk da wij Firmin den bokser naar daar zouden sturen en die zou der op wa mensen beginnen slagen :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Mensen, mensen, voor ge gaat geloven dat die uitbarsting van Silvia Night echt was: donderdag is het gezegd geweest dat zij een typetje is van een bekend tv-figuur in Ijsland. Dus da zal allemaal wel gespeeld zijn. Het is er toch ook wel over "I am an international superstar blablabla"... Da's gelijk da wij Firmin den bokser naar daar zouden sturen en die zou der op wa mensen beginnen slagen :) |
Op you-tube staan er nog veel filmpjes van haar en oftewel is die continu bezopen oftewel is het idd een act.
Beste filmpje is waar ze op de Japanse MTV komt. |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ik stel voor dat we volgende keer Push live sturen :p |
|
|
|
|