|
Eurosong 2006!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Real |
 |
|
|
| Antony |
| regi papt wel wa me alles aan eh... Hanne Troonbeeks komt ook elke week wel is langs |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
aja wie? |
* Joost Zwegers (Novastar)
* Mauro Pawlowski
* Tom Barman (dEUS)
* Geike Arnaert (Hooverphonic)
* Daan
* Piet Goddaer (Ozark Henry)
...
'k kan nog wel efkes doorgaan hoor. Maar die mensen doen niet mee aan zo'n belachelijke amateurklucht als Eurosong. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
* Joost Zwegers (Novastar)
* Mauro Pawlowski
* Tom Barman (dEUS)
* Geike Arnaert (Hooverphonic)
* Daan
* Piet Goddaer (Ozark Henry)
...
'k kan nog wel efkes doorgaan hoor. Maar die mensen doen niet mee aan zo'n belachelijke amateurklucht als Eurosong. |
Glad sprak ook over goede zangers met internationale bekendheid en bovenstaanden zijn misschien wel goed maar internationaal helemaal niet of weinig bekend. |
|
|
| Xilver |
| Hooverphonic, Daan en dEUS hebben anders wel succes in 't buitenland. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
Glad sprak ook over goede zangers met internationale bekendheid en bovenstaanden zijn misschien wel goed maar internationaal helemaal niet of weinig bekend. |
Nee? :eek: |
|
|
| Antony |
| joost haakte op het laatste moment af... vonnek verdomme spijtig :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Hooverphonic, Daan en dEUS hebben anders wel succes in 't buitenland. |
verschijnen die dan ooit in buitenlandse hitlijsten? |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by djcresto
verschijnen die dan ooit in buitenlandse hitlijsten? |
Sarah Bettens :o
en anders moete we DHT gaan halen :D , alsge echt hitlijst monsters wilt.... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
verschijnen die dan ooit in buitenlandse hitlijsten? |
Joenge, voos argument, geef gewoon toe da ge fout zat :p |
|
|
| djcresto |
Onze meest verkopende exportproduct is momenteel Axel Red. In Amerika had DHT dan weer het meest succes en in Nederland zwaait K3 de plak.
Bovenstaande namen zijn allemaal goeie artiesten maar toch ook een beetje gehyped omdat ze "kwaliteitsmuziek" brengen. Van het moment dat ze een optreden geven voor 500 man in het buitenland verschijnt dat hier uitgebreid in de pers.
Als Lasgo, Ian Van Dahl of Milc Inc dat vroeger deed haalden ze veel moeilijker de pers ondanks het feit dat hun succes toch wel vrij groot is/was. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Phortastic
en gewoon homo is ni goor?
zet me ook ma bij de oude stempel dan, dont give a
:clown: |
+1 hoe kunt ge nu homo's graag hebbe? (tenzij ge een vrouw zijt) |
|
|
|
|