|
Eurosong 2006!! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| ach, De Schepper, wa gaat da mens daar doen. |
|
|
| TranceSeeker |
Over smaak valt niet te discussieren, en over de uitkomst van de behaalde positie in Griekenland al evenmin.
Ryan met een superdeluxe eurosonggehalte of GlamRock.
Ik stel me het nummer van Els in het Russisch voor...super toch? :D
De uitkomst zal toch niet te voorspellen zijn.
Maar Xandee en dit ligt in hetzelfde straatje, en daar moet men maar conclusies uit trekken.
Anyway als Ryan wint, ben ik zeker niet teleurgesteld.
Ik vind dat we verschillende keuzes hebben om te sturen, Evrard en La Shakra komen ook nog.
Vorig jaar was er één favoriet en die won, terwijl ze Amoré Loco hadden moeten sturen, twas origineler, maar de hype en de éénwording rond het liedje van Xandee was zo groot dat de Belg even vergat dat ze eigenlijk iets origineels moesten sturen en niet iets waarmee ze goed vertrouwd zijn, hetzelfde geldt voor Kate Ryan nu.
Langs de andere kant, kan het enorm aanslaan voor Europa, net zoals Perez (Bagger) maar dat kan je absoluut niet voorspellen.
Als ik dan moet kiezen dan kies ik voor originaliteit |
|
|
| Bertn |
| ik snap vooral gans dat gezeik rond eurosong niet. dat is toch 1 grote grap? voor mijn part mogen ze urbanus of zo sturen, ik lig er niet wakker van. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Bertn
voor mijn part mogen ze urbanus of zo sturen |
+1
Dan zou ik tenminste is kijken :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TranceSeeker
Vorig jaar was er één favoriet en die won, terwijl ze Amoré Loco hadden moeten sturen, twas origineler, |
Origineel misschien, maar wel pokkevals gezongen :nervous: |
|
|
| Antony |
der is niemand orgineel genoeg om me een écht songfestivalnummer uit te pakken... Dan hopek gewoon da we een mooi exportproduct sturen.
Aangezien Belle te Spaans is hebbek dan liefst Kate Ryan :) bovendien een liedje dat we in vele Europese hitlijsten gaan terugvinden.
diene Kaye Styles is gewoon mijn genre ni. derstraks in de krant nog gelezen da hij nog ni weet wa een songfestival is... " nog nooit naar gekeken "
Ons Petra heeft ook nog een mooi nummer, die mag alvast volgende week winnen en dan krijgen we een spanner van een finale :p |
|
|
| Kaidreas |
toen ik vanmorgen begon te werken, stond het liedje van kate ryan te spelen. awel ik moet zeggen, als ze dit sturen maken ze volgens mij toch een grote kans. tis echt zo een beetje een anthem(als ge me wat begrijpt)
Kate FTW |
|
|
| Toni_D2 |
| Ik ben benieuwd hoe jullie reageren als ze haar stijl weer gaat omschrijven als vocal trance. :) |
|
|
| E-motion_error |
Het genre van Kaye Styles is ook absoluut mijn genre niet maar ik vind het wel een betere productie dan de nummers van Kate Ryan en Belle Perez. Peter Evrard mag ook wel vind ik, prachtig nummer, kwalitatief TE goed om ginder te winnen maar liever niet winnen met een goed nummer dan wel winnen met een belachelijk nummer. La Sakrah moet ik nog is horen om een goed oordeel over te kunnen vellen.
Algemeen gezien vind ik het niveau nu toch verbazend hoog...andere jaren zit de finale nog vol met Vanessa Chinitors en consoorten. |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Het genre van Kaye Styles is ook absoluut mijn genre niet maar ik vind het wel een betere productie dan de nummers van Kate Ryan en Belle Perez. Peter Evrard mag ook wel vind ik, prachtig nummer, kwalitatief TE goed om ginder te winnen maar liever niet winnen met een goed nummer dan wel winnen met een belachelijk nummer. La Sakrah moet ik nog is horen om een goed oordeel over te kunnen vellen.
Algemeen gezien vind ik het niveau nu toch verbazend hoog...andere jaren zit de finale nog vol met Vanessa Chinitors en consoorten. |
100% mee eens :) |
|
|
|
|