|
Eurosong 2006!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Xilver
Joenge, voos argument, geef gewoon toe da ge fout zat :p |
:whip: ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by mellow_head
+1 hoe kunt ge nu homo's graag hebbe? (tenzij ge een vrouw zijt) |
Heerlijk toch, die volkse ongenuanceerde zwart-wit mentaliteit |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Heerlijk toch, die volkse ongenuanceerde zwart-wit mentaliteit |
Heerlijk toch, die hautaine ongenuanceerde arrogantie gecombineerd met grootheidswaanzin en alwetendheid |
|
|
| Jasperovitsj |
Yep :)
Maar zeg eens eerlijk. Liever tolerantie of een groep mensen veroordelen op basis van 1 miezerig kenmerk? |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
miezerig |
:wtf: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by djcresto
verschijnen die dan ooit in buitenlandse hitlijsten? |
deus stond met hun nieuwe cd een paar weken in de cd-hitlijst van UK ja, evenals het laatste album van Soulwax;) |
|
|
| Bertn |
maar eerlijk gezegd: mensen als deus en co passen ook niet op een concept als eurovisie he:) daar moet ge idd van die hippe catchy nummerkes naar zenden:)
...en ik vind gans dat eurosonggedoe eigenlijk 1 groot circus. artistiek gezien valt er weinig te zien:o |
|
|
| Sh!fty |
Cygnus, doe me es een plezier en delete deze thread
Use the force |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
...en ik vind gans dat eurosonggedoe eigenlijk 1 groot circus. artistiek gezien valt er weinig te zien:o |
dat is ook zo. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bertn
maar eerlijk gezegd: mensen als deus en co passen ook niet op een concept als eurovisie he:) |
Novastar had ik ons land graag laten vertegenwoordigen... :( |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TidyAL
wow |
level 45 night elf druid, you? |
|
|
|
|