return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
SweTA mixfestival Summer 2006
View this Thread in Original format
jofawe
Jajamensan!
Då var det dags igen, denna gången får ni trotsa hettan och allt annat för nu ska ni in till djbåset i sovrummen och leka fram en mix på antingen 30 eller 60 minuter i vilken stil inom EDM (tja.. dansorienterat iallafall) ni vill.

Senast den 20:e Augusti ska den vara klar.

Regler:

30 el. 60 minuter lång.
MP3 format i 128-160kbps (går med 192 också men onödigt då streamen bara kommer vara i 160kbps)
Måste vara AKTIV medlem på SWETA
Den ska vara gjord på riktig utrustning, dvs mjukvarumixar är inte tillåtna.
Mixen ska vara exlusivt inspelad för SWETA ev. liveinspelad med publik, bara det är exlusivt!
Den ska vara oss tillhanda SENAST 20:e AUGUSTI


Ska vi se om vi kan få med lite gästmixar nu med... så vi har lite dragplåster ;)

Frågor kan tas med mig Jofawe, Steve eller Gate42


LineUP och Tider:

Måndag:
19-20.Christian Ö
20-21.Vizay [Live from Steve´s livingroom]
21-22.Steve [Live from Steve´s livingroom]
22 [BONUS SET] - Steve & Vizay Back-2-Back [Live from Steve´s livingroom]

Tisdag:
19-20.Braxn
20-21.Laszlo
21-22.Jeremy H
22-23.Kaveh

Onsdag:
19-20.Patrik B
20-21.Anuga
21-22.Rebel 9
22-23.Jace

Torsdag:
19-20.Fisken
20-21.DJ P.A
21-22.X-Scream
22-23.Scul


http://radio.tranceaddict.se:8000
http://sweta.mine.nu:8000




INFO TILL DE SOM SKA LÄGGA UPP!

Surfa in!
ftp://sweta:[email protected]:7171

Eller använd en FTP client!
Adress: sweta.mine.nu
Login: sweta
Passw: festival3
PORT!: 7171



Datum då det ska hållas är ännu inte satt..
SteveTranz4ever
Bra Jofawe då var vi igång igen då...

Jag snackade senast igår med Johan Nilsson aka. DJ Irish som just för tillfället är i NYC för att jobba med di.fm därifrån fram till september. Han har ju jobbat på heltid för di.fm en längre tid nu.
Jag snackade med han om detta och han lät sugen så chansen är rätt stor att vi får med han till linan

Killen har ju liksom TA-member number 869 !!!

Jag är på såklart :D
Har ev. nya DJ-prylar så en kväll kanske kan bli live... nåt att fila på !


[edit] Om inte den här farbrorn spelar så backar jag ur :D
Braxen
Nice nice ser fram emot detta :)
Gate 42
fan vilken fest det kommer bli! :crazy:
anuga
Bara till lägga varför ni ska spara dem i 192kbps ;)

Så kan vi release ett VA-SweTA_Summer_Mixfesival_2006-SweTA ;)

Ren Svensk :D (på sätt och vis) HeHeHe!!!
anuga
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Killen har ju liksom TA-member number 869 !!!


Snacka med Swamper ;) så kanske du kan ta Steve's konto :rolleyes:

Han är faktiskt TA's Nr. 17 ;)
Han har bara glömt sitt lösen eller nått...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by anuga
Snacka med Swamper ;) så kanske du kan ta Steve's konto :rolleyes:

Han är faktiskt TA's Nr. 17 ;)
Han har bara glömt sitt lösen eller nått...

Ja fan just de... hade ju fan för mig han hade mycket lägre medlemsnummer !


Tror inte jag skulle få ta det... men det vore fin fint ! Hans reg.datum var ju då man började cirkla runt TA, regga sig ju senare !
Enbart Steve som nickname vore sweet !
jofawe
quote:
Originally posted by anuga
Bara till lägga varför ni ska spara dem i 192kbps ;)

Så kan vi release ett VA-SweTA_Summer_Mixfesival_2006-SweTA ;)

Ren Svensk :D (på sätt och vis) HeHeHe!!!


Ja det går ju iofs att göra..
Dj_Irish
Vill gärna vara med men har svårt att få tid med ett par skivspelare (och få hem bra material) här borta i NYC tror det eller ej.

Har planerat att göra en melodisk trance mix ganska länge nu eftersom det var ett tag sedan sist så om det är ok så får det bli en sådan.

Hursomehelst sätt upp mig på "kanske"-listan. Jag ska göra mitt bästa :)

Om vinnaren skulle råka vara progg eller hard trance så kan jag se till att få den spelad på DI.fm. Om det ä någon annan stil kan jag inte garantera nått men ska personligen försöka fixa ihop något. Om det är ok med er andra dvs :)
Jeremy H
Ska försöka hinna knåpa ihop nåt denna gången också :)

Och btw, så brukar vi inte ha någon vinnare eller så.. allt är just for fun! Men sjysst idé att hjälpa någon att få airtime :)

RebeL9
Jag är på for sure
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Jeremy H
Ska försöka hinna knåpa ihop nåt denna gången också :)

Och btw, så brukar vi inte ha någon vinnare eller så.. allt är just for fun! Men sjysst idé att hjälpa någon att få airtime :)


Ah, förlåt, missbedömde situationen men det är ju riktigt nu när jag tänker på det :)

Hursomhelst, då kör vi så här. Om någon av er kör Progressive Trance/House eller Hard Trance/UK Hard Trance/Hard Style/Hard House så kontakta mig så ska vi se vad jag kan göra :)

Tänk dock på att jag kommer vara rätt hård på att det inte är en massa trainwrecks i mixarna. Sådant kan jag inte sända i dessa dagar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement