return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
QONTACT (29-04-02)





Alleen voor Heineken Music Hall

Meeting: 01:00 uur
Location: 2e Verd. Tribune LINKS
(dus als je op de 2e verdieping staat loop je de tribune op en ga je direct naar links)


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Peeps who are going to Qontact:

  • ProFeeTruS
  • T.H.C.
  • Smirnoff
  • Partyhardy!
  • yarnie
  • Remy D
  • Dr. Kuipers
  • Ruben_dubbink
  • Kolkiewolkie
  • Tijs08
  • Donna
  • DjRV
  • Glanisanus
  • Ding Chavez
  • Jappio
  • Dj Lex
  • -TAIS-
  • Blighty
  • Tealk
  • @ddicted
  • Little Theseus
  • Mido

    Totaal: 22

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ik zal m proberen bij te houden


Om het een beetje overzichtelijk te houden vul de lijst met namen aan aub.


VOOR GELUL BUITEN DE MEETING OM VERWIJS IK JE NAAR DE ANDERE QONTACT THREAD:

=======> HIER!!!! <======


I see you all there :D

GReeTZ
Partyhardy!
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aanwezig:

- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



en tijdstip + meeting-point vind ik perfect :) :cool:
Yarnie
Zoals ik al eerder heb gezged ben ik er deze keer ook bij !woei

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aanwezig:

- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Blik
thread ge-edit en gesticked :D
Remy D
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aanwezig:

- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Remy D
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aanwezig:

- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy
- dr. Kuipers
- Ruben_dubbink
- Kolkiewolkie

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


misschien een beetje optimistisch omdat we de tickets nog niet hebben, maar het besluit is in principe gemaakt dus :) :) :) :) :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


misschien een beetje optimistisch omdat we de tickets nog niet hebben, maar het besluit is in principe gemaakt dus :) :) :) :) :)


NAUW....

Eerst een kaartje en dan op het lijstje :D

maar vooruit...
tijs08
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aanwezig:

- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy
- dr. Kuipers
- Ruben_dubbink
- Kolkiewolkie
- Tijs08

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ik heb ook nog geen kaartje, maar ik ga zowieso.. al moet ik hem voor de deur kopen! Krijg donderdag mijn salaris pas en ben nu blut.

Word weer een super feest! Meeting ook, het word erg druk weer schat ik zo in :D
Ruben_Dubbink
Kolkiewolkie heeft me er bij opgezet zie ik :)
Hoop dat er nog kaartjes zijn straks......

Heb er wel zin in!

GreetZ RubDub

ow ja: nu maar hopen dat die 'kameraad' van ons thuisblijft :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink


ow ja: nu maar hopen dat die 'kameraad' van ons thuisblijft :D

Ik zou gewoon niet tegen die knakker zeggen dat je gaat.....

Ruben_Dubbink
zoiets hebben we al s eerder geflikt,
maar ja, dan komen ze erachter en dan :whip: :D

GreetZ RubDub
Glaniskanis
Cool cool Im there
Is ff babbelen met de vast crew hier op het forum :)
Altijd leuk
Qontact word vetjes heb kaarten al binnen dus ik zal er zijn


Greetz,
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement