|
QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
| indeed petrus,beter neem je je kurk mee ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
OK, hun site is af...

(click Pic!!) |
|
|
| T.H.C. |
| :rolleyes: ziet er niet uit! |
|
|
| Dr. Kuipers |
Mwah opzich geinig gedaan, alleen ontbreekt het belangrijkste
DE TIMETABLE!!! |
|
|
| John |
w00t, ik heb toch ook maar een kaartje (zat eerst een beetje te kutten met eventueel examens in die buurt..maar dat duurt dan nog 2of3 welen ofzow)
mijn kaartje ziet er etzelfde uit als die van blighty :D frs kaartje heheh
wordt trouwens 1e keer in hmh :) (net als dr kuipers) |
|
|
| kolkiewolkie |
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer mager IMO... helft van de links verwijzen doent nie, maar das niet hun fout natuulijk... wel zwak dat ze de fanpage van ferry linken...LOL
maar boeit eigenlijk niet, 't gaat omt feest, en dat komt helemaal goed!
maar eerst: vanavond feessie... voort eerst sinds nexus.....en NEE, daar ben ik zelf ook niet gelukkig mee dat er zoveel tijd tussen zit :( :( |
|
|
| Smirnoff |
ik weet niet naar welke site jullie hebben gekeken
maar ik vind het toch echt een supervette site !!
alleen jammer dat "twinkle" niet de themesong is geworden :(
cya all 29-01-02 |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik heb me al helemaal aangepast dus van mij mag het snel de 29ste zijn :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Dit zijn ze allemaal denk ik zo :D
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Peeps who want to Qontact:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy D
- Dr. Kuipers
- Ruben_dubbink
- Kolkiewolkie
- Tijs08
- Donna
- DjRV
- Glanisanus
- Ding Chavez
- Jappio
- Dj Lex
- -TAIS-
- Blighty
- Tealk
- @ddicted
Totaal: 20
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
(je moet wat hè om 1 uur 's nachts ;)) |
|
|
| kolkiewolkie |
Is het nou al uitverkocht ??
want ik hoor van verschillende mensen die er ook wel heen willen... de meeste zijn alleen heel nonchalant m.b.t. kaartjes halen... en tis over een week of 3 al... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dit zijn ze allemaal denk ik zo :D
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Peeps who GO to Qontact:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy D
- Dr. Kuipers
- Ruben_dubbink
- Kolkiewolkie
- Tijs08
- Donna
- DjRV
- Glanisanus
- Ding Chavez
- JAPPIO!!:D
- Dj Lex
- -TAIS-
- Blighty
- Tealk
- @ddicted
Totaal: 20
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
(je moet wat hè om 1 uur 's nachts ;)) |
hehe.. ja, en over die kaartjes.. Volgens mij zijn er nog wel kaartjes voor eindhoven,, maar ja daar komt jan :rolleyes: :rolleyes:
:D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dit zijn ze allemaal denk ik zo :D
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Peeps who are going to Qontact:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy D
- Dr. Kuipers
- Ruben_dubbink
- Kolkiewolkie
- Tijs08
- Donna
- DjRV
- Glanisanus
- Ding Chavez
- Jappio
- Dj Lex
- -TAIS-
- Blighty
- Tealk
- @ddicted
Totaal: 20
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
(je moet wat hè om 1 uur 's nachts ;)) |
kvoel me zwaar overgeslagen Profeetje! snif :(
Zo maar doen dan?
Peeps who are going to Qontact:
- ProFeeTruS
- T.H.C.
- Smirnoff
- Partyhardy!
- yarnie
- Remy D
- Dr. Kuipers
- Ruben_dubbink
- Kolkiewolkie
- Tijs08
- Donna
- DjRV
- Glanisanus
- Ding Chavez
- Jappio
- Dj Lex
- -TAIS-
- Blighty
- Tealk
- @ddicted
- Little Theseus
Totaal: 21
|
|
|
|
|